logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poczwórne targi w Poznaniu

   07.04.2003, przeczytano 2004 razy

Informacja-Komunikacja-Promocja: pod takim hasłem organizowane są tegoroczne targi INFOSYSTEM, EUROFOTO, POLIGRAFIA i EURO-REKLAMA. Te odbywające się we wspólnym terminie targi gromadzą wystawców mających w swojej ofercie produkty z zakresu telekomunikacji, informatyki, elektroniki, fotografii, poligrafii oraz promocji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poczworne-targi-w-poznaniu,1569,artykul.html

Prezentowane produkty i rozwiązania służą gromadzeniu, przetwarzaniu, dokumentacji i przekazywaniu różnego rodzaju informacji, służą szeroko pojętej komunikacji. Fakt ten łączy te targi w logiczną całość. Ma to odzwierciedlenie w przypadku targowych ekspozycji, ułożonych według zastosowań, co ułatwia zwiedzającym przegląd prezentowanej oferty i wybór poszukiwanych rozwiązań. Pod tym kątem przygotowany został również program licznych wydarzeń - konferencji, seminariów, wystaw i konkursów.
Wszystko w dniach od 8 do 11 kwietnia w wystawowo-konferencyjnych obiektach Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Więcej na stronach targów:
http://reklama.mtp.pl
http://poligrafia.mtp.pl
http://www.infosystem.pl
http://www.eurofoto.pl

Źródło: MTP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Jeżdziłem na te targi co roku, i w poprzednim roku
była taka mizeria że szkoda gadać. I w reklamie, i w komputerach, i w poligrafii. Czy ktoś mnie przekona?

avatar użytkownika
,

Chyba muszą być poczwórne, bo znacząco ubywa tam z roku na rok wystawców.Ceny dla wystawców, czy co ? Nie wiem, nie jestem abnalitykiem rynku.Chciałem tylko zauważyć, że w podobny sposób "umierały" targi reklamy w Katowicach.W ubiegłym roku było to kilka mini stoisk na tle kosmetyków, łóżek do solariów i nawału biur turystycznych.Nie chciałbym, aby Poznań powtórzył ten scenariusz.
Piotr

avatar użytkownika
,

Przepraszam, w wierszu drugim powinno być "analitykiem"
Piotr

Najnowsze w tym dziale

Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
Leaseplan świętuje 60 lat obecności na świecie globalną kampanią
LeasePlan, wiodąca firma świadcząca usługi Car-as-a-Service z 1,9 mln pojazdów zarządzanych w blisko 30 krajach, obchodzi sześć dekad świadczenia usług wynajmu długoterminowego samochodów. Z okazji urodzin firma przygotowała globalną kampanię „60 years of matchmaking” oraz wyjątkową ofertę urodzinową dla małych i średnich firm.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764