Informacja-Komunikacja-Promocja: pod takim hasłem organizowane są tegoroczne targi INFOSYSTEM, EUROFOTO, POLIGRAFIA i EURO-REKLAMA. Te odbywające się we wspólnym terminie targi gromadzą wystawców mających w swojej ofercie produkty z zakresu telekomunikacji, informatyki, elektroniki, fotografii, poligrafii oraz promocji.
Prezentowane produkty i rozwiązania służą gromadzeniu, przetwarzaniu, dokumentacji i przekazywaniu różnego rodzaju informacji, służą szeroko pojętej komunikacji. Fakt ten łączy te targi w logiczną całość. Ma to odzwierciedlenie w przypadku targowych ekspozycji, ułożonych według zastosowań, co ułatwia zwiedzającym przegląd prezentowanej oferty i wybór poszukiwanych rozwiązań. Pod tym kątem przygotowany został również program licznych wydarzeń - konferencji, seminariów, wystaw i konkursów.
Wszystko w dniach od 8 do 11 kwietnia w wystawowo-konferencyjnych obiektach Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Więcej na stronach targów:
http://reklama.mtp.pl
http://poligrafia.mtp.pl
http://www.infosystem.pl
http://www.eurofoto.pl
Źródło: MTP
Jeżdziłem na te targi co roku, i w poprzednim roku
była taka mizeria że szkoda gadać. I w reklamie, i w komputerach, i w poligrafii. Czy ktoś mnie przekona?
Chyba muszą być poczwórne, bo znacząco ubywa tam z roku na rok wystawców.Ceny dla wystawców, czy co ? Nie wiem, nie jestem abnalitykiem rynku.Chciałem tylko zauważyć, że w podobny sposób "umierały" targi reklamy w Katowicach.W ubiegłym roku było to kilka mini stoisk na tle kosmetyków, łóżek do solariów i nawału biur turystycznych.Nie chciałbym, aby Poznań powtórzył ten scenariusz.
Piotr
Przepraszam, w wierszu drugim powinno być "analitykiem"
Piotr