logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pod presją: Konkurs Sztuki na Bilbordach Art Moves 2016

   24.05.2016, przeczytano 1192 razy
ilustracjastrzałka

10 najlepszych prac pokażemy na bilbordach w trakcie Festiwalu Art Moves we wrześniu / październiku 2016 w Toruniu. Twórca najlepszej pracy otrzyma główną nagrodę w wysokości 5000 PLN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pod-presja%3A-konkurs-sztuki-na-bilbordach-art-moves-2016,28660,artykul.html

Temat: Pod presją. Jak być sobą we współczesnym opresyjnym świecie?

Udział w konkursie jest bezpłatny. Konkurs ma charakter otwarty i może w nim wziąć udział każdy artysta zainteresowany sztuką na bilbordach. Prace wraz z wypełnioną kartą zgłoszeniową można nadsyłać do dnia 20.07.2016, do godz. 24:00 drogą elektroniczną na adres: artmoves(at)tlen.pl

W tym roku artyści są zaproszeni do twórczej interpretacji hasła: Pod presją. Jak być sobą we współczesnym opresyjnym świecie?

Konkursowe hasło można traktować jako metaforę procesów zachodzących we współczesnym świecie. Żyjemy pod nieustanną presją: czasu, doskonałości, sukcesu, wyśrubowanych wymagań. Różne grupy nacisku – politycy, media, korporacje, fundamentaliści, radykałowie wywierają na nas presję. Nie tylko jednak oni – my sami również wywieramy na sobie presję. Wszechobecna presja i chaos sprzecznych komunikatów, które do nas docierają, potęgują nasz lęk. Narasta w nas presja wewnętrzna, która każe nam ciągle podnosić sobie poprzeczkę, pracować więcej i szybciej, żyć intensywniej. Presja nigdy nie ustaje – jesteśmy jej poddawani od urodzenia aż po grób. Jak w tej sytuacji być sobą? Cały przekaz reklamowy, którym jesteśmy bombardowani mówi nam: bądź sobą, a równocześnie bądź taki sam jak inni i wybierz ten i ten produkt. Czy można być sobą i równocześnie być takim samym jak inni? Co to znaczy byś sobą? Czy warto być sobą – jedyną, niepowtarzalną istotą ludzką? Jak tego dokonać we współczesnym, opresyjnym świecie?

Użycie hasła konkursowego w pracy nie jest wymagane i nie ma wpływu na  ocenę  pracy przez jury. Inne hasła, które zostaną użyte w pracach powinny być w języku polskim lub w angielskim.

Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wybierze 10 najciekawszych prac, które  zostaną  zaprezentowane na bilbordach w ramach Festiwalu Art Moves 2016 w  przestrzeni miejskiej Torunia we wrześniu/październiku 2016. Najlepsza  praca  wybrana przez jury otrzyma Główną Nagrodę

Źródło: Art Moves

artmovesfestival.org/pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764