logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pod presją: Konkurs Sztuki na Bilbordach Art Moves 2016

   24.05.2016, przeczytano 1193 razy
ilustracjastrzałka

10 najlepszych prac pokażemy na bilbordach w trakcie Festiwalu Art Moves we wrześniu / październiku 2016 w Toruniu. Twórca najlepszej pracy otrzyma główną nagrodę w wysokości 5000 PLN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pod-presja%3A-konkurs-sztuki-na-bilbordach-art-moves-2016,28660,artykul.html

Temat: Pod presją. Jak być sobą we współczesnym opresyjnym świecie?

Udział w konkursie jest bezpłatny. Konkurs ma charakter otwarty i może w nim wziąć udział każdy artysta zainteresowany sztuką na bilbordach. Prace wraz z wypełnioną kartą zgłoszeniową można nadsyłać do dnia 20.07.2016, do godz. 24:00 drogą elektroniczną na adres: artmoves(at)tlen.pl

W tym roku artyści są zaproszeni do twórczej interpretacji hasła: Pod presją. Jak być sobą we współczesnym opresyjnym świecie?

Konkursowe hasło można traktować jako metaforę procesów zachodzących we współczesnym świecie. Żyjemy pod nieustanną presją: czasu, doskonałości, sukcesu, wyśrubowanych wymagań. Różne grupy nacisku – politycy, media, korporacje, fundamentaliści, radykałowie wywierają na nas presję. Nie tylko jednak oni – my sami również wywieramy na sobie presję. Wszechobecna presja i chaos sprzecznych komunikatów, które do nas docierają, potęgują nasz lęk. Narasta w nas presja wewnętrzna, która każe nam ciągle podnosić sobie poprzeczkę, pracować więcej i szybciej, żyć intensywniej. Presja nigdy nie ustaje – jesteśmy jej poddawani od urodzenia aż po grób. Jak w tej sytuacji być sobą? Cały przekaz reklamowy, którym jesteśmy bombardowani mówi nam: bądź sobą, a równocześnie bądź taki sam jak inni i wybierz ten i ten produkt. Czy można być sobą i równocześnie być takim samym jak inni? Co to znaczy byś sobą? Czy warto być sobą – jedyną, niepowtarzalną istotą ludzką? Jak tego dokonać we współczesnym, opresyjnym świecie?

Użycie hasła konkursowego w pracy nie jest wymagane i nie ma wpływu na  ocenę  pracy przez jury. Inne hasła, które zostaną użyte w pracach powinny być w języku polskim lub w angielskim.

Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wybierze 10 najciekawszych prac, które  zostaną  zaprezentowane na bilbordach w ramach Festiwalu Art Moves 2016 w  przestrzeni miejskiej Torunia we wrześniu/październiku 2016. Najlepsza  praca  wybrana przez jury otrzyma Główną Nagrodę

Źródło: Art Moves

artmovesfestival.org/pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764