logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pod znakiem lwa: akcja antenowa RMF Classic

  PR 17.04.2024, przeczytano 210 razy
ilustracja

Przez najbliższy miesiąc na antenie RMF Classic trwać będzie wielka akcja „Pod znakiem lwa” promująca nadchodzący krakowski Festiwal Muzyki Filmowej (którego stacja jest współorganizatorem), a w szczególności – niezwykły pokaz filmu „Król Lew” ze ścieżką dźwiękową wykonywaną na żywo przez orkiestrę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pod-znakiem-lwa%3A-akcja-antenowa-rmf-classic,403879,artykul.html

Tegoroczny Festiwal Muzyki Filmowej odbędzie się w dniach 22-26 maja, a jednym z jego punktów będzie projekcja filmu „Król Lew” z 1994 roku w spektakularnej oprawie. Nagrodzoną Oscarem ścieżkę dźwiękową Hansa Zimmera wykonają na żywo Orkiestra Akademii Beethovenowskiej oraz połączone chóry Filharmonii Krakowskiej i Pro Musica Mundi. Artystów poprowadzi ceniony dyrygent Erik Ochsner.

Z tej okazji RMF Classic od 22 kwietnia przez cały miesiąc grać będzie „Pod znakiem lwa”. Wśród atrakcji na słuchaczy czekają zaproszenia na seans „Króla lwa” podczas FMF, urocze maskotki lwa Simby i albumy „Zwierzęta Afryki. Przewodnik na safari” – wszystko będzie można wygrać codziennie w paśmie konkursowym stacji (dni powszednie 10-14).

W innych programach RMF Classic pojawią się ciekawostki na temat filmów o Afryce oraz afrykańskiej przyrody. Nie zabraknie informacji o tym, jak symbol lwa wpisał się w świat kultury, sztuki czy języka. Dziennikarze stacji odwiedzą też ogrody zoologiczne w całej Polsce i sprawdzą, jak się miewają ich lwi lokatorzy.

Natomiast na Instagramie RMF Classic pojawi się Wielki Narodowy Spis Lwów – słuchacze będą mogli podzielić się zdjęciami wizerunków, rzeźb, posągów lwów, które spotkać można w Polsce, np. przy wjazdach do zabytkowych pałaców. Historie najciekawszych z nich przedstawioną zostaną na antenie.

Krakowski FMF to jedno z najbardziej cenionych wydarzeń w świecie muzyki filmowej orgaznizowany od 2008 roku przez Miasto Kraków, KBF i RMF Classic. O niepowtarzalności imprezy decydują oryginalny program, światowe premiery, poszukiwanie nowych form wyrazu i obecność najważniejszych twórców oraz ekspertów branży audiowizualnej. FMF słynie z koncertów symultanicznych prezentujących obrazy filmowe z muzyką na żywo, a także ze spektakularnych gal.

  • Cały program tegorocznej edycji FMF dostępny jest na stronie rmfclassic.pl

Źródło: Grupa RMF

Dodatkowe informacje:

RMF Classic to ponadregionalna, obecna w 21 największych polskich miastach rozgłośnia, nadająca głównie muzykę filmową, a także klasyczną, piosenkę poetycką czy operę. Adresuje swój program do słuchaczy dojrzałych i wymagających. Ponad połowa należy do core targetu stacji – jest w wieku 30-54 lata. Odbiorcy RMF Classic to osoby zamożne, mieszkające w dużych miastach i aglomeracjach, wykształcone, pracujące na prestiżowych stanowiskach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bar Paragraf – podcast w Onecie i w Onet Audio
W każdy piątek w Onet Audio, w Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych można słuchać nowego podcastu Jana Stanisławskiego i Wojciecha Sroczyńskiego. „Bar paragraf” to podcast o najgłośniejszych sprawach kryminalnych lat dziewięćdziesiątych. Gościem pierwszego odcinka podcastu był Artur Górski.
Unlimited – wideocast w Polsat Box Go
W Polsat Box Go startuje nowy wideocast Unlimited, w którym gośćmi będą osoby z szeroko rozumianego showbiznesu. Niezwykłe postaci, które swój sukces nierzadko osiągnęły dlatego, że ich życie bywa unlimited, będą dzielić się swoimi historiami. Pierwszy odcinek z Iwoną Pavlović jest już dostępny w Polsat Box Go. Program prowadzi dziennikarz...
W I kwartale 2024 r. Grupa Polsat Plus rozbudowała zasięg 5G Plusa do 23 mln osób, a 5G Ultra o prędkości do 1 Gb/s – do 6 mln osób. Ze światłowodem dociera do 13 mln osób. Wiosenna ramówka Telewizji Polsat miała wysoką oglądalność, a Grupa Polsat-Interia w kwietniu ponownie została nr 1 wśród wydawców internetowych. Trwa rozruch...
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2024 r.
W pierwszym kwartale 2024 r. Grupa Agora osiągnęła rekordowe przychody. Niemal 386 mln zł wpływów oznacza wzrost w stosunku do poprzedniego roku o 30,5%, z czego ponad 100 mln zł pochodzi z kanałów cyfrowych i internetowych. Wyraźnie wyższe przychody wykazały segmenty Film i Książka oraz Radio. Zysk spółki...
W Polsce przynajmniej raz w miesiącu słucha podcastów blisko 9,8 mln osób, co oznacza rok do roku wzrost o 1,6 mln odbiorców. Kim są? Internetowe audycje na żądanie trafiają częściej do kobiet niż mężczyzn, mieszkańców miast i osób lepiej wykształconych. Wnioski z ostatniej części raportu „Słuchacz podcastów w Polsce 2023” przygotowanego przez analityków...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764