logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podcast E.On Talks promuje działania dla klimatu

  PR 06.10.2022, przeczytano 280 razy

Ochrona środowiska i naszej planety to jeden z najważniejszych tematów nie tylko nadchodzących lat, lecz dekad. Firma E.ON Polska, zajmująca się obrotem energii, w celu popularyzacji tematów proklimatycznych uruchomiła podcast E.ON Talks. Projekt jest promowany w digitalu przez agencję Cube Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podcast-e.on-talks-promuje-dzialania-dla-klimatu,397488,artykul.html

E.ON Talks to cykl podcastów i jednocześnie nagrań wideo o zagadnieniach związanych z transformacją energetyczną, działaniami dla klimatu, rozwojem elektromobilności i rynku OZE. Zaproszeni goście to eksperci, którzy na co dzień pracują z biznesem, a w dyskusji teoria ustępuje praktyce. Eksperci skupiają się na kwestiach takich jak trendy, wyzwania i innowacje w obszarach zrównoważonego rozwoju i transformacji energetycznej.

- Od długiego już czasu realizujemy strategię content marketingu, w której wykorzystujemy różnego rodzaju materiały. Chcieliśmy przetestować nowy dla nas format, jakim jest audio i tak powstał pomysł na E.ON Talks. Podcast wykorzystujemy jako element działań employee advocacy. Do każdego odcinka zapraszamy gościa z zewnątrz firmy, ale drugim gościem jest zawsze pracownik E.ON. Dzięki temu budujemy marki naszych pracowników, jako osób, które znają potrzeby klientów, ich otoczenie rynkowe, cele biznesowe, są zatem partnerem do rozmowy handlowej. – mówi Joanna Waszak, Kierowniczka Komunikacji Marketingowej w E.ON Polska i jednocześnie prowadząca E.ON Talks.

To kolejny projekt proekologiczny tej firmy. Wśród ostatnich działań o charakterze edukacyjnym znalazły się takie jak mapa warszawskich eko firm i instytucji, konkurs inicjatyw proekologicznych dla wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych oraz szkół podstawowych, czy współpraca z Zielonym Funduszem dla Warszawy, wspólnie z którym firma odbetonowuje stolicę w kilku wybranych lokalizacjach.

W ramach kampanii podcastu E.ON Talks w digitalu, Cube Group promuje nagrania w wyszukiwarce Google, w sieci reklamowej Google Display Network, na platformie YouTube w formie TrueView Discovery, a także na Facebooku. Wybrane odcinki są również promowane poprzez e-mail marketing.

- Projekt realizowany przez E.ON to ogromna dawka wiedzy o tym, jak działania zarówno małych, jak i dużych firm, mogą pozytywnie wpływać na klimat i nasze środowisko. To cenna inicjatywa, bo nadchodzące lata zadecydują o przyszłości naszej planety, więc z przyjemnością podjęliśmy się promowania podcastu - mówi Katarzyna Leki, Digital Marketing Leader w Cube Group.

Za produkcję podcastu odpowiada Sharebee.

Źródło: Cube Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.
„499 sekund” – wystawa dźwiękowa Agnieszki Słodownik i Karoliny Wlazło-Malinowskiej w galerii Art Walk na placu Europejskim
Ghelamco Poland i Fundacja Sztuka w Mieście zapraszają na niecodzienną wystawę galerii Art Walk. „499 sekund” to narracja dźwiękowa, którą widzowie eksplorują, używając własnych smartfonów i słuchawek. Już 8 grudnia artystki opowiedzą o powstawaniu wystawy w ramach autorskiego oprowadzania po ekspozycji.
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek
„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej...
ASB Poland ponownie stawia na Skylight
Firma ASB Poland, zakończyła proces zwiększenia i aranżacji powierzchni w budynku Skylight. W efekcie dotychczasowe biuro przeszło metamorfozę, a inspirowaną naturą przestrzeń biurową stworzono na 16 i 20 piętrze. Za zarządzanie procesem aranżacji, o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw., odpowiadał dział Workplaces w firmie Globalworth, która jest właścicielem i...
Cykl szkoleniowy CAD Projekt Design z Grupą Tubądzin
Projektowanie to proces wymagający szerokiej wiedzy i profesjonalnego podejścia. Dlatego w realizacji najbardziej wyszukanych wizji pomagają dziś zaawansowane programy, takie jak CAD decor PRO. Autorzy aplikacji wraz z Grupą Tubądzin przeprowadzili cykl szkoleń w największych miastach w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764