logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podcast E.On Talks promuje działania dla klimatu

  PR 06.10.2022, przeczytano 438 razy

Ochrona środowiska i naszej planety to jeden z najważniejszych tematów nie tylko nadchodzących lat, lecz dekad. Firma E.ON Polska, zajmująca się obrotem energii, w celu popularyzacji tematów proklimatycznych uruchomiła podcast E.ON Talks. Projekt jest promowany w digitalu przez agencję Cube Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podcast-e.on-talks-promuje-dzialania-dla-klimatu,397488,artykul.html

E.ON Talks to cykl podcastów i jednocześnie nagrań wideo o zagadnieniach związanych z transformacją energetyczną, działaniami dla klimatu, rozwojem elektromobilności i rynku OZE. Zaproszeni goście to eksperci, którzy na co dzień pracują z biznesem, a w dyskusji teoria ustępuje praktyce. Eksperci skupiają się na kwestiach takich jak trendy, wyzwania i innowacje w obszarach zrównoważonego rozwoju i transformacji energetycznej.

- Od długiego już czasu realizujemy strategię content marketingu, w której wykorzystujemy różnego rodzaju materiały. Chcieliśmy przetestować nowy dla nas format, jakim jest audio i tak powstał pomysł na E.ON Talks. Podcast wykorzystujemy jako element działań employee advocacy. Do każdego odcinka zapraszamy gościa z zewnątrz firmy, ale drugim gościem jest zawsze pracownik E.ON. Dzięki temu budujemy marki naszych pracowników, jako osób, które znają potrzeby klientów, ich otoczenie rynkowe, cele biznesowe, są zatem partnerem do rozmowy handlowej. – mówi Joanna Waszak, Kierowniczka Komunikacji Marketingowej w E.ON Polska i jednocześnie prowadząca E.ON Talks.

To kolejny projekt proekologiczny tej firmy. Wśród ostatnich działań o charakterze edukacyjnym znalazły się takie jak mapa warszawskich eko firm i instytucji, konkurs inicjatyw proekologicznych dla wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych oraz szkół podstawowych, czy współpraca z Zielonym Funduszem dla Warszawy, wspólnie z którym firma odbetonowuje stolicę w kilku wybranych lokalizacjach.

W ramach kampanii podcastu E.ON Talks w digitalu, Cube Group promuje nagrania w wyszukiwarce Google, w sieci reklamowej Google Display Network, na platformie YouTube w formie TrueView Discovery, a także na Facebooku. Wybrane odcinki są również promowane poprzez e-mail marketing.

- Projekt realizowany przez E.ON to ogromna dawka wiedzy o tym, jak działania zarówno małych, jak i dużych firm, mogą pozytywnie wpływać na klimat i nasze środowisko. To cenna inicjatywa, bo nadchodzące lata zadecydują o przyszłości naszej planety, więc z przyjemnością podjęliśmy się promowania podcastu - mówi Katarzyna Leki, Digital Marketing Leader w Cube Group.

Za produkcję podcastu odpowiada Sharebee.

Źródło: Cube Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764