logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podcast E.On Talks wraca w nowej odsłonie

  PR 07.03.2023, przeczytano 581 razy
ilustracja

Już 7 marca startuje trzeci sezon programu „E.ON Talks”. Tegoroczna edycja podcastu wraca w zupełnie nowej formule. Słuchacze dostaną trzy cykle tematyczne, a każdy z nich poprowadzi inna ekspertka z firmy E.ON Polska. Wraz z zaproszonymi gośćmi, reprezentantami różnych sektorów gospodarki, będą one rozmawiać o klimacie,  transformacji energetycznej, zrównoważonym rozwoju miast oraz o elektromobilności. Emisję  każdego z odcinków poprzedzą krótkie zapowiedzi w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podcast-e.on-talks-wraca-w-nowej-odslonie,399204,artykul.html

Nowa formuła, trzy prowadzące

- Przez dwa lata samodzielnie prowadziłam rozmowy w ramach E.ON Talks. W tym sezonie zaprosiłam do zespołu dwie ekspertki z naszej organizacji - Jolantę Szymańską i Mariolę Pasierowską. Chcemy dać naszym podcastom więcej energii i usystematyzować poruszane wątki. W tym roku proponujemy więc nową formułę - trzy cykle tematyczne. Gościem każdego podcastu będzie jedna osoba, a prowadzące poza moderacją dyskusji, będą również dzieliły się swoją wiedzą  – mówi Joanna Waszak, kierowniczka komunikacji marketingowej w E.ON Polska i twórczyni podcastów E.ON Talks.

Każda z prowadzących będzie prowadziła własny cykl spotkań poświęcony konkretnej tematyce. Joanna Waszak poprowadzi blok tematyczny zatytułowany „Klimat na zmianę”. Rozmowy z jej gośćmi będą dotyczyły transformacji energetycznej i zmian klimatycznych.

Kolejna z ekspertek - Jolanta Szymańska, specjalistka E.ON Polska w zakresie współpracy z instytucjami publicznymi, zajmie się „Miastami z dobrą energią”. Przybliży słuchaczom zagadnienia związane z energetyką społeczną, zrównoważonym rozwojem miast i „zielonym” budownictwem.

Trzeci blok tematyczny koncentrować się będzie na elektromobilności. Gospodynią tych spotkań będzie Mariola Pasierowska, odpowiedzialna w E.ON Polska za  doradzanie klientom biznesowym w zakresie proekologicznych i efektywnych ekonomicznie rozwiązań. Prowadzone przez nią rozmowy ukażą się w ramach cyklu „Elektromobilność jest kobietą”, a gośćmi będą wyłącznie panie.

Harmonogram trzeciego sezonu

W ramach tegorocznej odsłony podcastu E.ON Talks zaplanowanych zostało 21 odcinków. Emisje będą odbywać się co dwa tygodnie, a cykle będą się przeplatać.

Pierwszy odcinek z cyklu „Klimat na zmianę” pojawi się we wtorek 7 marca. Joanna Waszak i Mirosław Proppé, prezes zarządu WWF Polska, rozmawiają w nim o problemie błyskawicznego rozprzestrzeniania się nieprawdziwych informacji o klimacie. W pierwszy dzień wiosny – 21 marca, czeka nas pierwsza rozmowa z cyklu „Miasta z dobrą energią”, w którym Jolanta Szymańska spróbuje znaleźć lekarstwo na betonozę w miastach. Ostatni wystartuje cykl „Elektromobilność jest kobietą”. Pierwszy odcinek prowadzony przez Mariolę Pasierowską zostanie wyemitowany 4 kwietnia. Dowiemy się z niego kim jest Polka, która jeździ elektrykami.

Dostępność podcastu E.ON Talks

Wszystkie podcasty w ramach serii E.ON Talks udostępniane są na dedykowanej stronie E.ON Polska, a także na YouTube i w aplikacjach podcastowych – Spotify, iTunes Podcasty Google i Spreaker.

Źródło: Grupa E.ON

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764