logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podcast IAB Europe Loveaudio: The State of Programmatic Streaming

  PR 06.11.2020, przeczytano 309 razy
ilustracja

10 listopada zapraszamy na podcast na temat streamingu programmatic organizowanego przez IAB Europe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podcast-iab-europe-loveaudio%3A-the-state-of-programmatic-streaming,389098,artykul.html

Cały świat dostosowuje się właśnie nowej rzeczywistości. Dlatego też obecnie ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby zadbać o odpowiedni wizerunek i komunikację marki.

Jakie informacje na temat trendów streamingu programmatic możemy zaoferować, abyś mógł podejmować właściwe decyzje zakupowe? Jak możemy pomóc graczom z branży reklamowej przewidzieć, jak może wyglądać transmisja strumieniowa za kilka miesięcy?

Aby się tego dowiedzieć, dołącz do webinarium “LoveAudio: The State of Programmatic Streaming” z Clementiną Piazza, Automation Lead UK w Spotify i Evangelią Samouris, Media Trader w L’Oreal.

  • Bezpłatna rejestracja TUTAJ

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764