logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podcast IAB Europe Loveaudio: The State of Programmatic Streaming

  PR 06.11.2020, przeczytano 153 razy
ilustracja

10 listopada zapraszamy na podcast na temat streamingu programmatic organizowanego przez IAB Europe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podcast-iab-europe-loveaudio%3A-the-state-of-programmatic-streaming,389098,artykul.html

Cały świat dostosowuje się właśnie nowej rzeczywistości. Dlatego też obecnie ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby zadbać o odpowiedni wizerunek i komunikację marki.

Jakie informacje na temat trendów streamingu programmatic możemy zaoferować, abyś mógł podejmować właściwe decyzje zakupowe? Jak możemy pomóc graczom z branży reklamowej przewidzieć, jak może wyglądać transmisja strumieniowa za kilka miesięcy?

Aby się tego dowiedzieć, dołącz do webinarium “LoveAudio: The State of Programmatic Streaming” z Clementiną Piazza, Automation Lead UK w Spotify i Evangelią Samouris, Media Trader w L’Oreal.

  • Bezpłatna rejestracja TUTAJ

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w grudniu 2020
Reklama Ketchupów Kotlin z Królem Mycia Rączek w roli głównej, która zajęła drugie miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard w listopadzie, powraca w grudniu na czele rankingu. Wśród świątecznych spotów, szczególną popularnością cieszyło się wideo Samsunga prezentujące smartfon Galaxy S20 FE jako doskonały prezent pod choinkę....
„Piecza” w Tok FM - pierwszy radiowy serial dokumentalny Agory
19 stycznia 2021 r. o godz. 12:00 swoją premierę będzie mieć „Piecza”. To radiowy serial dokumentalny, w którym co wtorek przez cztery kolejne tygodnie Michał Janczura opowie o pieczy zastępczej - systemie, do którego co roku trafiają setki dzieci. Odcinków serialu będzie można słuchać na platformie podcastowej TOK FM - na tokfm.pl i w aplikacji TOK...
„Gazeta Wyborcza” po raz kolejny zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy jako oficjalny partner 29. Finału. Prócz medialnego wsparcia akcji redakcja przygotowała wyjątkowe aukcje i zbiórki internetowe, z których dochód w całości zostanie przeznaczony na tegoroczny cel – zakup nowoczesnego sprzętu medycznego dla specjalistycznych...
Ruszyły „Migotki w 4fun Kids” – pasmo z teledyskami dla dzieci niesłyszących
W styczniu w ramach telewizji muzycznej 4FUN KIDS zostało uruchomione pierwsze w Polsce pasmo z teledyskami dla dzieci przetłumaczonymi na język migowy. Przekładem artystycznym zajęły się dwie profesjonalne tłumaczki Polskiego Języka Migowego.
1 410 000 złotych – tyle wyniósł dochód ze świątecznego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2020 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”. W akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, po raz 28. organizowanej przez Telewizję Polską, wzięło udział 13 reklamodawców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764