logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podcasty Tok FM z nagrodami w konkursie Podcast Roku

  PR 22.11.2022, przeczytano 164 razy

Dwa podcasty TOK FM zostały nagrodzone w konkursie Podcast Roku im. redaktora Janusza Majki. W kategorii „Polityka, społeczeństwo, gospodarka” zwyciężył cykl „Folwark” Michała Janczury. Z kolei w kategorii „Marka sponsorująca podcast” doceniona została seria „Mam pytanie”, tworzona w partnerstwie z firmą EY, a przygotowywana przez Macieja Głogowskiego, Annę Augustyn oraz Tomasza Settę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podcasty-tok-fm-z-nagrodami-w-konkursie-podcast-roku,398084,artykul.html

Gala rozdania nagród w konkursie Podcast Roku im. redaktora Janusza Majki odbyła się w niedzielę, 20 listopada br. W jednej z debat podczas wydarzenia wzięła udział Kamila Ceran, redaktor naczelna Radia TOK FM, która opowiadała o podcastach za paywallem.

– Podcasty to część cyfrowej oferty Radia TOK FM dla słuchaczy, na którą składają się dziesiątki tysięcy materiałów. Jesteśmy niezmiernie dumni, że na podcastowym rynku, który w tej chwili bardzo dynamicznie się rozwija, zarówno słuchacze, jak i eksperci doceniają właśnie propozycje tworzone przez naszych dziennikarzy – mówi Kamila Ceran.

W kategorii „Polityka, społeczeństwo, gospodarka” nagrodę odebrał Michał Janczura, autor radiowego serialu dokumentalnego „Folwark”. To opowieść o niewielkim mieście na Pomorzu Zachodnim – Kaliszu Pomorskim, gdzie w krótkim czasie kilkadziesiąt osób zrezygnowało z pracy w urzędzie miasta z powodu zachowania burmistrza. Jednak „Folwark” to opowieść nie tylko o Kaliszu Pomorskim, ale o życiu i zależnościach w małym miasteczku, w którym bez mediów i kontroli władza może więcej. Autorem podcastu jest Michał Janczura, dziennikarz TOK FM, a o reżyserię oprawy dźwiękowej zadbał Bartosz Dąbrowski. Wszystkie odcinki podcastu były emitowane na antenie Radia TOK FM, a pierwszego odcinka można bezpłatnie słuchać na platformie podcastowej TOK FM – na tokfm.pl/folwark i w aplikacji TOK FM. Pozostałe części cyklu są dostępne wyłącznie dla subskrybentów TOK FM Premium.

W kategorii „Marka sponsorująca podcast” nagroda dla najlepszego projektu trafiła do twórców serii „Mam pytanie”, tworzonej w partnerstwie z firmą doradczą EY. Podcast, który co tydzień stawia pytanie o aktualne zjawiska gospodarcze i szuka na nie odpowiedzi, przygotowują dziennikarze Radia TOK FM: Maciej Głogowski oraz Tomasz Setta, a także wydawczyni i redaktorka merytoryczna Anna Augustyn. Twórcą oprawy dźwiękowej jest Bartosz Dąbrowski, zaś za produkcję dźwiękową kolejnych odcinków odpowiada Maciej Golczyński.

Nominację w konkursie Podcast Roku w kategorii „Podcast za paywallem” otrzymał także Piotr Jaśkowiak z Radia TOK FM za serię „Kosmiczne Usługi dla Ludności”, a w kategorii „Nauka, edukacja, technologia” za cykl „LAMU – Letnia Akademia Młodych Umysłów” główną nagrodę przyznano Karolinie Głowackiej, prowadzącej Sobotni Poranek w TOK FM.

– Content audio tworzony przez marki to zjawisko bardzo popularne na świecie, które w Polsce także cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Jakościowe i profesjonalne podcasty takie, jak te tworzone przez zespół TOK FM, to naturalne otoczenie dla marek, które dostrzegają benefity płynące z komunikacji marketingowej przy treściach redakcyjnych. Co ważne, jak pokazują nasze badania słuchaczy podcastów, ta forma reklamy jest akceptowana przez niemal 70% użytkowników – co jest wynikiem nieosiągalnym w innych mediach. Słuchacze postrzegają podcasty jako wiarygodne źródło eksperckiej wiedzy, z czego chętnie korzystają nasi klienci w kampaniach reklamowych – mówi Michał Dobrzański z działu analiz i wsparcia biznesu Tandem Media/Tandem Audio Broker.

W drugiej edycji konkursu Podcast Roku im. redaktora Janusza Majki przyznano nagrody w pięciu kategoriach. Podcast Roku to pierwszy ogólnopolski konkurs, którego celem jest promowanie jakości, oryginalności i kultury przekazu różnych form dźwiękowych.

Partnerem konkursu jest zespół Tandem Media – już wkrótce Tandem Audio Broker, a w konkursowym jury zasiada Michał Dobrzański, dyrektor działu analiz i wsparcia biznesu Tandem Media.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsza, testowa analiza Digital OOH w oparciu o dane z badania Mediapanel
Gemius na konferencji Data Driven Digital OOH zaprezentował wyniki testowej analizy zasięgu ekranów cyfrowych w przestrzeni miejskiej. Z danych wynika, że nośniki DOOH AMS generują łącznie 72,6% zasięgu liczonego dla ogólnopolskiej populacji 7 – 75 i mierzonego wskaźnikiem OTS.
3 sekundy – to granica cierpliwości przeciętnego klienta sklepu internetowego. Dłużej na załadowanie strony czekać nie będzie. Pójdzie na zakupy gdzie indziej. Dlatego, mając na uwadze potrzeby rynku, home.pl zrobiło w swojej serwerowni rewolucję technologiczną. Nowe, wydajne maszyny, w które zainwestowała firma, odpowiadają na potrzeby nawet bardzo...
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 roku. Dodatkowo wprowadzane są nowe oferty i możliwości jakościowego wyróżnienia na antenie. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji marki Wysokie Obcasy
Redakcje “Wysokich Obcasów” – tygodnika, serwisu Wysokieobcasy.pl oraz miesięcznika “Wysokie Obcasy Extra” będą mieć nową naczelną. Od 1 grudnia 2022 r. będzie nią Monika Tutak-Goll. To dziennikarka i redaktorka, związana z marką “Wysokie Obcasy” od ponad 12 lat.

Skonsolidowany przychód ze sprzedaży za 3 kwartały 2022 r. wynosi ponad 32 mln zł i jest o 58% wyższy niż w analogicznym okresie 2021 r. Skonsolidowana EBITDA za 3 kwartały br. wyniosła 3,2 mln zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764