Podczas tegorocznych targów ISE, firma Epson na stoisku H90 w hali 1 prezentuje swój najnowszy model EB-L30000U, czyli laserowy projektor instalacyjny o mocy 30 tys. lumenów – dwa połączone urządzenia tworzą efektowną instalację o łącznej mocy 60 tys. lumenów w rozdzielczości 4K, jednocześnie zapewniając najniższe możliwe koszty projekcji.
Na tegorocznej imprezie Integrated Systems Europe Epson zaprezentuje szeroką gamę nowych rozwiązań projekcyjnych dla biznesu, edukacji i handlu, obejmującą m.in.:
- Nowy obiektyw ELPX03 o ultrakrótkim rzucie, do projektorów o mocy 30 tys. i 25 tys. lumenów. Epson jako jedyny producent oferuje rozwiązania o zerowym offsecie dla wszystkich wymiennych obiektywów o mocy od 5,5 tys. do 30 tys. lumenów.
- Nowy projektor biznesowy o ultrakrótkim rzucie EB1485Fi, oferujący funkcję łączenia krawędzi.
- Dwa nowe projektory do digital signage (EB-W70 i EB-805F), pierwszy z nich stworzony jest z myślą o witrynach sklepowych, drugi – do prezentowania identyfikacji wizualnej marki
- Nowe, intuicyjne i łatwe w obsłudze oprogramowanie ProAV dla urządzeń MAC
- #EpsonUnboxed to tegoroczny spektakularny pokaz mappingu, który przykuje uwagę zwiedzających wystawę. Imponująca instalacja obejmuje osiem przenikających się i zmieniających scen, prezentujących bogatą gamę efektów graficznych i mappingu. Poszczególne sekwencje tworzą spójną, ciągłą historię, która stopniowo narasta, by w kulminacyjnym momencie zaprezentować widzom bolid wyścigowy Formuły 1 – powiedział Norbert Gościnski, Account Manager Professional Display w Epson.
- Jest to nasza najbardziej kompletna i wszechstronna prezentacja w kategorii sprzętu audiowizualnego, jaką kiedykolwiek udało nam się przedstawić. Podczas targów na stoisku pokażemy pełne portfolio zaawansowanych, laserowych projektorów instalacyjnych 4K i wymiennych obiektywów – od modelu EB-L30000U o jasności 30 tys. lumenów, po najprostsze projektory laserowe ProAV. Z powodzeniem rozwijamy kategorię projektorów do digital signage dla placówek handlowych i branży hotelarskiej. Mamy też nowe urządzenia o ultrakrótkim rzucie, które przeznaczone są dla edukacji i biznesu. To jednak nie wszystko i w nadchodzących miesiącach będziemy prezentować kolejne nowości - powiedział Jakub Łapiński, Business Account Manager w Epson.
Ponadto na stoisku dostępne będą okulary Moverio, dzięki którym zwiedzający będą mogli odbyć wirtualną podróż pociągiem do hiszpańskiego miasta Toledo. Projekt, który powstał przy współpracy Emozionella i Toledo Train Vision, demonstruje efektowny sposób na zastosowanie rozszerzonej rzeczywistości wzbogaconej o projekcję powstałą z użyciem projektorów.
- Rozszerzona rzeczywistość rozwija się w zawrotnym tempie w postaci wielu projektów, które w krótkim czasie przechodzą z fazy testowej do rzeczywistych implementacji. Doskonałym tego przykładem jest nasz wspólny projekt z Toledo Train Vision, pokazujący, w jaki sposób można wykorzystać inteligentne okulary w turystyce do uzyskiwania dodatkowych wrażeń podczas zwiedzania. Trzeba jednak podkreślić, że to tylko jeden z wielu sposobów na wykorzystanie rzeczywistości rozszerzonej, która znajdzie zastosowanie również w handlu, opiece zdrowotnej, edukacji, rozrywce, muzeach, czy jako zaplecze atrakcji turystycznych - dodał Jakub Łapiński.
Wszystkie nowości w ofercie Epson można zobaczyć podczas targów ISE 2020 na stoisku H90 w hali nr 1. Imprezie towarzyszą hasztagi #EpsonISE i #EpsonUnboxed.
Źródło: Epson