logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podczas targów ISE 2020 Epson prezentuje nowy projektor o mocy 30 tys. lumenów

  PR 12.02.2020, przeczytano 939 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznych targów ISE, firma Epson na stoisku H90 w hali 1 prezentuje swój najnowszy model EB-L30000U, czyli laserowy projektor instalacyjny o mocy 30 tys. lumenów – dwa połączone urządzenia tworzą efektowną instalację o łącznej mocy 60 tys. lumenów w rozdzielczości 4K, jednocześnie zapewniając najniższe możliwe koszty projekcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podczas-targow-ise-2020-epson-prezentuje-nowy-projektor-o-mocy-30-tys.-lumenow,385648,artykul.html

Na tegorocznej imprezie Integrated Systems Europe Epson zaprezentuje szeroką gamę nowych rozwiązań projekcyjnych dla biznesu, edukacji i handlu, obejmującą m.in.:

  • Nowy obiektyw ELPX03 o ultrakrótkim rzucie, do projektorów o mocy 30 tys. i 25 tys. lumenów. Epson jako jedyny producent oferuje rozwiązania o zerowym offsecie dla wszystkich wymiennych obiektywów o mocy od 5,5 tys. do 30 tys. lumenów.
  • Nowy projektor biznesowy o ultrakrótkim rzucie EB1485Fi, oferujący funkcję łączenia krawędzi.
  • Dwa nowe projektory do digital signage (EB-W70 i EB-805F), pierwszy z nich stworzony jest z myślą o witrynach sklepowych, drugi – do prezentowania identyfikacji wizualnej marki
  • Nowe, intuicyjne i łatwe w obsłudze oprogramowanie ProAV dla urządzeń MAC

- #EpsonUnboxed to tegoroczny spektakularny pokaz mappingu, który przykuje uwagę zwiedzających wystawę. Imponująca instalacja obejmuje osiem przenikających się i zmieniających scen, prezentujących bogatą gamę efektów graficznych i mappingu. Poszczególne sekwencje tworzą spójną, ciągłą historię, która stopniowo narasta, by w kulminacyjnym momencie zaprezentować widzom bolid wyścigowy Formuły 1 – powiedział Norbert Gościnski, Account Manager Professional Display w Epson.

- Jest to nasza najbardziej kompletna i wszechstronna prezentacja w kategorii sprzętu audiowizualnego, jaką kiedykolwiek udało nam się przedstawić. Podczas targów na stoisku pokażemy pełne portfolio zaawansowanych, laserowych projektorów instalacyjnych 4K i wymiennych obiektywów – od modelu EB-L30000U o jasności 30 tys. lumenów, po najprostsze projektory laserowe ProAV. Z powodzeniem rozwijamy kategorię projektorów do digital signage dla placówek handlowych i branży hotelarskiej. Mamy też nowe urządzenia o ultrakrótkim rzucie, które przeznaczone są dla edukacji i biznesu. To jednak nie wszystko i w nadchodzących miesiącach będziemy prezentować kolejne nowości - powiedział Jakub Łapiński, Business Account Manager w Epson.

Ponadto na stoisku dostępne będą okulary Moverio, dzięki którym zwiedzający będą mogli odbyć wirtualną podróż pociągiem do hiszpańskiego miasta Toledo. Projekt, który powstał przy współpracy Emozionella i Toledo Train Vision, demonstruje efektowny sposób na zastosowanie rozszerzonej rzeczywistości wzbogaconej o projekcję powstałą z użyciem projektorów.

- Rozszerzona rzeczywistość rozwija się w zawrotnym tempie w postaci wielu projektów, które w krótkim czasie przechodzą z fazy testowej do rzeczywistych implementacji. Doskonałym tego przykładem jest nasz wspólny projekt z Toledo Train Vision, pokazujący, w jaki sposób można wykorzystać inteligentne okulary w turystyce do uzyskiwania dodatkowych wrażeń podczas zwiedzania. Trzeba jednak podkreślić, że to tylko jeden z wielu sposobów na wykorzystanie rzeczywistości rozszerzonej, która znajdzie zastosowanie również w handlu, opiece zdrowotnej, edukacji, rozrywce, muzeach, czy jako zaplecze atrakcji turystycznych - dodał Jakub Łapiński.

ilustracjastrzałka

Wszystkie nowości w ofercie Epson można zobaczyć podczas targów ISE 2020 na stoisku H90 w hali nr 1. Imprezie towarzyszą hasztagi #EpsonISE i #EpsonUnboxed.

Źródło: Epson

www.epson.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764