logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podgrzewane ławki i efekt głębi od AMS

  PR 22.11.2016, przeczytano 922 razy
ilustracjastrzałka

W listopadzie br. AMS wprowadził do swojej oferty dwa nowe rozwiązania niestandardowe: podgrzewane ławki w wiatach przystankowych oraz specjalny druk plakatów outdoorowych, dzięki któremu obrazy na plakacie stają się trójwymiarowe i sprawiają wrażenie głębi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podgrzewane-lawki-i-efekt-glebi-od-ams,30603,artykul.html

W wybranych wiatach przystankowych AMS jest już możliwość zainstalowania podgrzewanej ławki. Dzięki specjalnej instalacji siedzisko ławki grzeje przez całą dobę. W najnowszej kampanii eKonta, mBank zadbał o ciepłą atmosferę na przystankach w Krakowie, Poznaniu i we Wrocławiu. To pierwszy w Polsce reklamodawca, który skorzystał z tego rozwiązania. Na potrzeby kampanii zostało zainstalowanych 8 takich ławek. „Bądź bogatszy o ciepłą atmosferę na przystanku” oraz „Bądź bogatszy o odrobinę ciepła w chłodny dzień” to informacje, które możemy przeczytać na plakatach znajdujących się na przystankach.

Druk z efektem głębi to drugie z nowych rozwiązań zaproponowane przez AMS. Specjalna technika druku plakatów, poprzez rozmieszczenie płaskich elementów graficznych na warstwach znajdujących się w pozornie różnej odległości od oczu obserwatora, pozwala uzyskać efekt iluzji głębi. To niesamowite wrażenie, wyróżnia każdą kampanię, zwracając uwagę przechodniów oraz kierowców. Po raz pierwszy z tego rozwiązania w kampanii ogólnopolskiej skorzystała  firma Maspex. W najnowszej kampanii outdoorowej dżemów Łowicz owoce stają się trójwymiarowe i sprawiają wrażenie jakby „wystrzeliły” ze słoika. Wcześniej, w kampanii lokalnej, tę technikę druku wykorzystała Silesia City Center w Katowicach.


Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

W którymś polskim mieście zrobiono ankietę i pasażerowie twierdzili, że nie chcą wypasionych ławek we wiatach, bo wtedy przesiadują tam bezdomni.

Niestety, w takiej nowoczesnej wiacie stykają się interesy różnych grup społecznych a ich pogodzenie jest niemalże niemożliwe.

avatar użytkownika
,

To samo dotyczy dworców kolejowych. Wiaty i dworce należy zlikwidować. Pasażerowie mogą przecież zatrzymywać autobusy i pociągi układając na drogach i torach przeszkody (słupy energetyczne, wraki cięższych pojazdów samochodowych, pnie i konary drzew itp.). Ewentualnie w razie istnienia pobliskiego wiaduktu można rzucać w jadący pojazd bryłami lodu, głazami, ławkami, galanterią betonową w postaci kostki brukowej, obrzeży i krawężników, betonowych elementów palisad, kwietników, studzienek kanalizacyjnych (wraz z metalowymi pokrywami lub bez) itp.  

,

Kilka dni temu miałem okazję stać poza wiatą, pomimo deszczu, pod wiatą bowiem siedział mocno śmierdzący pan.
Wsiadłszy do tramwaju roztoczył ten sam zapach w całym pojeździe, ku radości wszystkich podróżujących.
Nieskrywanej radości.


Oczami wyobraźni widzę kolejkę do podgrzewanej ławki. Zwłaszcza gdy temperatura spadnie poniżej zera.
  

avatar użytkownika
,

Może to jest jakiś pomysł - wiaty ale bez ławek i z ażurowym zadaszeniem. Można by puścić po takiej pergoli jakieś pnącza - winobluszcz, ew. kiwi czy też glicynię. Byłoby i ekologicznie i estetycznie (tzw. "wiaty 2xE"), a nawet czasem by zapachniało.  

,

Myślę, tak zupełnie poważnie, że nie da się pogodzić interesów pasażerów z interesami 'mieszkańców' wiat.
Problem trzeba byłoby rozwiązywać systemowo, tylko nie ma komu.
  

avatar użytkownika
,

A no widzisz, schodzimy w końcu na ziemię. Czyli to nie wiaty są winne, ale brak nadzoru nad przestrzenią publiczną. W Polsce w ostatnich latach wykonano na przykład wiele spektakularnych renowacji i remontów dworców kolejowych, powstały nowe. Wielu z tych inwestycji towarzyszyły szumne deklaracje władz, że poradzą sobie z problemem okupujących takie miejsca osób. W praktyce bardzo szybko się okazuje, że problem wraca -i to mimo, że takie placówki dysponują służbami porządkowymi. Nawet niektóre lotniska padły pastwą tego zjawiska choć mogłoby się wydawać, że w takich miejscach służby powinny być szczególnie sprawne i zdecydowane.  

,

A kto pisał, że wiaty są winne?  

avatar użytkownika
,

Uwaga że nowoczesne wiaty są miejscem manifestowania się konfliktu interesów różnych grup społecznych była głosem "za"?  

,

Uwaga o tym, że wiaty są przedmiotem sporu między korzystającymi z komunikacji miejskiej a lokalsami oznacza, że należy mieć ten aspekt na uwadze przy wprowadzaniu 'ulepszeń'.
Nic ponad.
  

avatar użytkownika
,

Winne w tym sensie, że ta przypadłość jest ich jakąś szczególną cechą. Nie jest - ten sam problem dotyczy wielu innych elementów i obszarów przestrzeni publicznej, również tych wykorzystywanych w reklamie.  

,

Winien jest ten, kto 'ulepsza' bezmyślnie.  

avatar użytkownika
,

Czyli jednak winne "ulepszone bezmyślnie" wiaty a nie to, że w mieście nie pilnuje się porządku i nie oferuje się alternatywnych miejsc dla ludzi bezdomnych.  

,

Twoim zdaniem?  

avatar użytkownika
,

A Twoim nie?  

,

Moje
"winien ten kto bezmyślnie ulepsza"

Twoje
"winne ulepszone bezmyślnie wiaty"

Dostrzegasz różnicę?
  

avatar użytkownika
,

Nie - w obu wypadkach rozwiązaniem problemu mogłoby wydawać się zlikwidowanie wiat, dworców i lotnisk. O ile zatrzymywanie aut przy użyciu ławek, konarów czy brył lodu wydaje się całkiem realne, o tyle z samolotami może być problem.  

,

Aaa... nie widzisz różnicy.  

avatar użytkownika
,

Jest kilka różnic - inne wyrazy itp. Ale wniosek ten sam - przedstawiona inicjatywa jest do kitu, bo nie jest odporna na bezdomnych. Tak samo jak dworce i lotniska...  

,

Twój wniosek, jak rozumiem?  

avatar użytkownika
,

Tak rozumiemy Twoją sugestię. Jeśli nie zrozumieliśmy jej właściwie, poprosimy o pomoc.  

,

Aaaa.... Wybacz, myślałem, że przestawiasz WŁASNE zdanie.

Nie przyszło mi do głowy, że będziesz usiłował analizować moje, zwłaszcza poprzez jakieś dopowiedzenia nie mające umocowania w tym co napisałem.
  

avatar użytkownika
,

To jak to jest z tymi podgrzewanymi ławkami w wiatach - są OK czy nie są OK? Według Ciebie...  

avatar użytkownika
,

A kto takie plakaciory druczy?  

Najnowsze w tym dziale

Shoppertainment – nowy trend w handlu popularny wśród Europejczyków
Najnowsze badanie przeprowadzone przez AliExpress, przy współpracy z firmą consultingową Forrester, pokazuje rosnące zainteresowanie e-handlem i przedstawia spostrzeżenia na temat dostosowywania strategii zakupowych do zmieniających się potrzeb klientów.
„Odnajdź w sobie siłę” - Jan Błachowicz nowym ambasadorem marki Predator
Jan Błachowicz, mistrz federacji UFC, został ambasadorem gamingowej linii Predator należącej do firmy Acer. Współpraca sportowca z firmą odbywać się będzie pod hasłem „Odnajdź w sobie siłę”.
2/3 przedsiębiorstw współpracuje z wolnymi strzelcami ze względu na chęć wprowadzenia kompetencji, których nie posiadały, wynika z najnowszych badań. Ponad ¼ respondentów skorzystała z usług freelancerów,  na skutek pandemii, w celu zwiększenia sprzedaży w internecie. Dlaczego jeszcze przedsiębiorcy tak masowo i regularnie...
Lombi.com nowym klientem Circlewise
Spółka fin-techowa Lombi.com została nowym klientem Circlewise na rynku polskim. Współpraca ma charakter długoterminowy. W ramach kampanii launchowej: “Liczysz się Ty!”, która potrwa przez cały 2021 r., a jej wiodącym medium jest telewizja, Lombi.com w lutym uruchomiła w oparciu o Circlewise Partnership Hub swój program partnerski, którego...
Piwik Pro udostępnia swoją platformę analityczną za darmo
Wrocławska firma Piwik PRO wprowadza do swojej oferty nowy, bezpłatny plan Core. Dzięki niemu dostęp do bezpiecznej platformy mierzącej ruch na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych, Piwik PRO Analytics Suite, otrzyma każdy zainteresowany.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764