logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podlizuchy Wedla w nowej kampanii E.Wedel

  PR 05.06.2018, przeczytano 2333 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania marki E. Wedel promująca ofertę skierowaną do najmłodszych konsumentów. Działania obejmują telewizję, outdoor, internet oraz prasę. Ponadto, marka jako jedna z pierwszych w Polsce do promocji wykorzystuje także aplikację Musical.ly.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podlizuchy-wedla-w-nowej-kampanii-e.wedel,36755,artykul.html

Od kilku dni trwa kampania E. Wedel promująca produkty dla dzieci: czekotubki, żelki oraz nowość w portfolio marki – Kwaśne Żaby i Owocowe Kameleony w cukierkowej postaci. Głównym elementem komunikacji jest zaskakujący spot, w którym obok dobrze wszystkim znanego chłopca na zebrze pojawiają się również nowe postacie – Podlizuchy Wedla – z zawadiacką krową na czele. Wszyscy nowi bohaterowie reklamy to słodkie zwierzaki znane z opakowań produktów marki.

Podlizuchy Wedla będzie można również znaleźć w aplikacji Musical.ly, w której dzieciaki na co dzień dają upust swojej kreatywności. Od 18 czerwca br. do wspólnej zabawy z wedlowskimi zwierzakami zachęcać będzie znana piosenkarka i YouTuberka (co to za postać pozostaje na razie owiane słodką tajemnicą), a na uczestników akcji będą czekać atrakcyjne nagrody. Działania marki E. Wedel w aplikacji Musical.ly to jedna z pierwszych tego typu aktywacji komercyjnych w Polsce.

Kampanię wspiera szeroka kampania na nośnikach zewnętrznych oraz działania reklamowe obejmujące m.in. telewizję oraz internet. Za kreację i produkcję spotu odpowiedzialna jest agencja PZL, a aktywności w kanale digital prowadzi agencja J. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD, natomiast wsparcie PR oraz koordynację działań z influencerami zapewnia agencja Walk PR.

Działania realizowane w ramach kampanii można na bieżąco śledzić na profilu E. Wedel w serwisie YouTube

Źródło: Walk PR

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764