Zapraszamy agencje reklamowe na indywidualne spotkania z ekspertem firmy Drytac - producenta podłoży do druku - podczas Festiwalu Druku 9-10 września 2015, stoisko API.PL D 18A
W czasie Festiwalu Druku w Warszawie w dniach 9-10 września na stoisku API.PL otwieramy „stolik konsultacyjny” dla agencji reklamowych zainteresowanych nowościami w podłożach do druku.
W trakcie indywidualnej rozmowy z brand managerem angielskiej firmy Drytac, Tadeuszem Niedziołką, będzie można zapoznać się z przykładami ciekawych zastosowań nowych mediów do druku funkcjonującymi w świecie, a szczególnie na rynku brytyjskim.
Pokażemy podłoża, które łatwo przykleić bez niechcianych pęcherzyków powietrza, wyposażone w kropelkowe kleje akrylowe lub solwentowe, a także przylegające do gładkich powierzchni bez kleju - dzięki wykorzystaniu napięcia powierzchniowego.
Tegoroczne nowości produktowe Drytac to m.in:
- folia Polar Higrab do druku z supermocnym klejem na trudne powierzchnie np.: mury
- folie Spot-on z klejem kropelkowym do łatwej aplikacji bez pęcherzyków powietrza
- super przezroczyste folie okienne z linii Viziprint do druku UV i ekosolwentowego
- folie tablicowe Chalkmate do repozycjonowania przydatne w dekoracji wnętrz
- laminat podłogowy Scuff Guard do produkcji grafik podłogowych w atestem antypoślizgowym
Czas pracy stolika konsultacyjnego godz.10.00-15.30
w dniach 9-10 września 2015
Zachęcamy do umawiania spotkań. Ilość miejsc ograniczona.
Lokalizacja: stoisko D 18A API.PL
kontakt:news(at)api.pl
Źródło: API.PL