logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podłoża Drytac do druku na nietypowych powierzchniach na Festiwalu Druku

  PR 19.08.2015, przeczytano 1792 razy
ilustracjastrzałka

Zapraszamy agencje reklamowe na indywidualne spotkania z ekspertem firmy Drytac - producenta podłoży do druku - podczas Festiwalu Druku 9-10 września 2015, stoisko API.PL D 18A


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podloza-drytac-do-druku-na-nietypowych-powierzchniach-na-festiwalu-druku,25712,artykul.html

W czasie Festiwalu Druku w Warszawie w dniach 9-10 września na stoisku API.PL otwieramy „stolik konsultacyjny” dla agencji reklamowych zainteresowanych nowościami w podłożach do druku.

W trakcie indywidualnej rozmowy z brand managerem angielskiej firmy Drytac, Tadeuszem Niedziołką, będzie można zapoznać się z przykładami ciekawych zastosowań nowych mediów do druku funkcjonującymi w świecie, a szczególnie na rynku brytyjskim.

Pokażemy podłoża, które łatwo przykleić bez niechcianych pęcherzyków powietrza, wyposażone w kropelkowe kleje akrylowe lub solwentowe, a także przylegające do gładkich powierzchni bez kleju - dzięki wykorzystaniu napięcia powierzchniowego.

Tegoroczne nowości produktowe Drytac to m.in:

  • folia Polar Higrab do druku z supermocnym klejem na trudne powierzchnie np.: mury
  • folie Spot-on z klejem kropelkowym do łatwej aplikacji bez pęcherzyków powietrza
  • super przezroczyste folie okienne z linii Viziprint do druku UV i ekosolwentowego
  • folie tablicowe Chalkmate do repozycjonowania przydatne w dekoracji wnętrz
  • laminat podłogowy Scuff Guard do produkcji grafik podłogowych w atestem antypoślizgowym


Czas pracy stolika konsultacyjnego godz.10.00-15.30
w dniach 9-10 września 2015

Zachęcamy do umawiania spotkań. Ilość miejsc ograniczona.
Lokalizacja: stoisko D 18A API.PL
kontakt:news(at)api.pl

Źródło: API.PL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764