logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podravka i Vegeta: Kampania DOOH w transporcie publicznym

  PR 09.03.2016, przeczytano 1098 razy
ilustracjastrzałka

W marcu na ekranach w transporcie publicznym zadebiutowały marki: Podravka oraz Vegeta. Działania te wpisują się w szerszy zakres aktywności skupiając się na promocji nowych produktów w portfolio obu marek. 15 sekundowe spoty emitowane są naprzemiennie na ekranach w autobusach i tramwajach w wybranych 5 aglomeracjach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podravka-i-vegeta%3A-kampania-dooh-w-transporcie-publicznym,27768,artykul.html

Ekrany w komunikacji miejskiej jako medium zostały wybrane ze względu na nowoczesność przekazu, możliwość wykorzystania atrakcyjnych spotów promocyjnych, a przede wszystkim ze względu na masowe i codzienne dotarcie do milionów potencjalnych konsumentów.

Kampania potrwa miesiąc. Estymowane dotarcie w wybranym przez klienta wariancie kampanii to ponad 5 milionów kontaktów. Polacy bardzo chętnie korzystają z komunikacji miejskiej – ponad połowa ankietowanych wybiera ten środek transportu.

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa BE Media.

Źródło: BE Media

be-media.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764