logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podróż po Polsce Coffee Trucka marki De’Longhi we współpracy z Mediaplus i Labcon

  PR 13.07.2022, przeczytano 367 razy
ilustracja

Z początkiem lipca, Coffee Truck marki De’Longhi wyruszył w wakacyjną podróż po Polsce. Zakupem mediów zajęła się spółka Mediaplus (Group One). Agencja kreatywna Labcon (Group One) odpowiada za opracowanie konceptu kampanii, produkcję materiałów reklamowych, realizację konkursu oraz kreację. Agencja MarTech & e-commerce SalesTube (Group One) była odpowiedzialna za działania z zakresu Paid Social.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podroz-po-polsce-coffee-trucka-marki-de%E2%80%99longhi-we-wspolpracy-z-mediaplus-i-labcon,396579,artykul.html

W ramach wakacyjnej kampanii, marka De’Longhi produkująca ekspresy i akcesoria do kawy, rozpoczęła podróż swoim Coffee Truckiem. Pojazd zatrzyma się w 5 polskich miastach: Warszawie (11.07-15.07), Krynicy Morskiej (18.07-22.07), Gdańsku (08.08-12.08), Stegnie (15.08-19.08) oraz we Wrocławiu (05.09-09.09). Odbiorcy akcji, którzy udokumentują i opublikują swoją obecność w specjalnej strefie De’Longhi na swoich profilach społecznościowych, mają możliwość spróbować kawy przygotowanej na zimno w ekspresie Eletta Explore. W ramach kampanii, uczestnicy mogą również wziąć udział w konkursie przeprowadzanym na profilu marki na Instagramie, pod hasłem: “Pokaż nam, jak spędzasz lato w stylu Perfetto i zgarnij nagrody!”. Wygrać w nim można specjalne kubki ceramiczne oraz nowy ekspres do kawy Eletta Explore ECAM 450.55.S, przygotowujący ponad 40 napojów - na gorąco, na zimno oraz na wynos.

Akcja rozpoczęła się na początku lipca i potrwa do połowy września 2022. Przez cały okres kampania jest dodatkowo wspierana działaniami w Social Mediach, a na platformie Spotify dostępna jest tematyczna playlista “De’Longhi Summer”.

Spółka Mediaplus odpowiada za zakup mediów. Labcon zajął się opracowaniem kreacji i konceptu kampanii, organizacją konkursu oraz produkcją materiałów reklamowych. Agencja SalesTube była odpowiedzialna za działania z zakresu Paid Social.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Euvic Performance promuje Europejskie Forum Gospodarcze w Łodzi
W dniach 14 - 16 grudnia 2022 r. odbędzie się XV edycja „Europejskiego Forum Gospodarczego - Łódzkie 2022. Biznes w erze innowacji". Euvic Performance odpowiada za działania promujące Forum w wyniku wygranego postępowania przetargowego prowadzonego przez Regionalny Fundusz Rozwoju Województwa Łódzkiego Sp. z o.o.
Benq Photovue SW321C z certyfikatem TUV Rheinland Anti-Reflection
BenQ, znana światowa marka cyfrowych urządzeń lifestylowych i innowator w dziedzinie profesjonalnej technologii wyświetlania, ogłosiła, że jej PhotoVue SW321C jest pierwszym na świecie monitorem, który uzyskał certyfikat TUV Rheinland w zakresie wyjątkowej ochrony przed odbiciami i odblaskami, gwarantującej wysoki komfort pracy wysoką jakość obrazu dla profesjonalnych...
Cena drukarki, koszt wydruku - co jest ważne?
Pytania dotyczące roli druku w polskich domach zostały zadane przez polski oddział Epson podczas cyklu imprez sportowych dla najmłodszych - Kids Run 2022. Celem badania było m.in. ustalenie czy dziś - w czasach powszechnego dostępu do Internetu i chmury IT - drukarki mają jeszcze rację bytu? Po analizie zebranych informacji, okazało się, że… zdecydowanie tak!
On Board Think Kong: MSD Polska  ruszyła z kampanią „Sezon na kleszcze 2”
Kampania pod hasłem „Sezon na kleszcze 2”, ma na celu budowanie świadomości na temat ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. Kampania jest częścią międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too” realizowanego przez MSD Animal Health.
Najnowsza kampania Moliera2
Okres świąteczny, Sylwester czy karnawał - to dobre okazje do tego, aby zabłysnąć, postawić na spektakularną kreację, która pozwoli poczuć się jak prawdziwa gwiazda na czerwonym dywanie. Jeszcze nie masz wymarzonej stylizacji? Zainspiruj się najnowszą kampanią Let’s Celebrate Moliera2! Odkryj przy tym niezwykle luksusowe marki, ubrania oraz akcesoria, które...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764