Z początkiem lipca, Coffee Truck marki De’Longhi wyruszył w wakacyjną podróż po Polsce. Zakupem mediów zajęła się spółka Mediaplus (Group One). Agencja kreatywna Labcon (Group One) odpowiada za opracowanie konceptu kampanii, produkcję materiałów reklamowych, realizację konkursu oraz kreację. Agencja MarTech & e-commerce SalesTube (Group One) była odpowiedzialna za działania z zakresu Paid Social.
W ramach wakacyjnej kampanii, marka De’Longhi produkująca ekspresy i akcesoria do kawy, rozpoczęła podróż swoim Coffee Truckiem. Pojazd zatrzyma się w 5 polskich miastach: Warszawie (11.07-15.07), Krynicy Morskiej (18.07-22.07), Gdańsku (08.08-12.08), Stegnie (15.08-19.08) oraz we Wrocławiu (05.09-09.09). Odbiorcy akcji, którzy udokumentują i opublikują swoją obecność w specjalnej strefie De’Longhi na swoich profilach społecznościowych, mają możliwość spróbować kawy przygotowanej na zimno w ekspresie Eletta Explore. W ramach kampanii, uczestnicy mogą również wziąć udział w konkursie przeprowadzanym na profilu marki na Instagramie, pod hasłem: “Pokaż nam, jak spędzasz lato w stylu Perfetto i zgarnij nagrody!”. Wygrać w nim można specjalne kubki ceramiczne oraz nowy ekspres do kawy Eletta Explore ECAM 450.55.S, przygotowujący ponad 40 napojów - na gorąco, na zimno oraz na wynos.
Akcja rozpoczęła się na początku lipca i potrwa do połowy września 2022. Przez cały okres kampania jest dodatkowo wspierana działaniami w Social Mediach, a na platformie Spotify dostępna jest tematyczna playlista “De’Longhi Summer”.
Spółka Mediaplus odpowiada za zakup mediów. Labcon zajął się opracowaniem kreacji i konceptu kampanii, organizacją konkursu oraz produkcją materiałów reklamowych. Agencja SalesTube była odpowiedzialna za działania z zakresu Paid Social.
Źródło: Group One S.A.