logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podróż po Polsce Coffee Trucka marki De’Longhi we współpracy z Mediaplus i Labcon

  PR 13.07.2022, przeczytano 564 razy
ilustracja

Z początkiem lipca, Coffee Truck marki De’Longhi wyruszył w wakacyjną podróż po Polsce. Zakupem mediów zajęła się spółka Mediaplus (Group One). Agencja kreatywna Labcon (Group One) odpowiada za opracowanie konceptu kampanii, produkcję materiałów reklamowych, realizację konkursu oraz kreację. Agencja MarTech & e-commerce SalesTube (Group One) była odpowiedzialna za działania z zakresu Paid Social.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podroz-po-polsce-coffee-trucka-marki-de%E2%80%99longhi-we-wspolpracy-z-mediaplus-i-labcon,396579,artykul.html

W ramach wakacyjnej kampanii, marka De’Longhi produkująca ekspresy i akcesoria do kawy, rozpoczęła podróż swoim Coffee Truckiem. Pojazd zatrzyma się w 5 polskich miastach: Warszawie (11.07-15.07), Krynicy Morskiej (18.07-22.07), Gdańsku (08.08-12.08), Stegnie (15.08-19.08) oraz we Wrocławiu (05.09-09.09). Odbiorcy akcji, którzy udokumentują i opublikują swoją obecność w specjalnej strefie De’Longhi na swoich profilach społecznościowych, mają możliwość spróbować kawy przygotowanej na zimno w ekspresie Eletta Explore. W ramach kampanii, uczestnicy mogą również wziąć udział w konkursie przeprowadzanym na profilu marki na Instagramie, pod hasłem: “Pokaż nam, jak spędzasz lato w stylu Perfetto i zgarnij nagrody!”. Wygrać w nim można specjalne kubki ceramiczne oraz nowy ekspres do kawy Eletta Explore ECAM 450.55.S, przygotowujący ponad 40 napojów - na gorąco, na zimno oraz na wynos.

Akcja rozpoczęła się na początku lipca i potrwa do połowy września 2022. Przez cały okres kampania jest dodatkowo wspierana działaniami w Social Mediach, a na platformie Spotify dostępna jest tematyczna playlista “De’Longhi Summer”.

Spółka Mediaplus odpowiada za zakup mediów. Labcon zajął się opracowaniem kreacji i konceptu kampanii, organizacją konkursu oraz produkcją materiałów reklamowych. Agencja SalesTube była odpowiedzialna za działania z zakresu Paid Social.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764