Suzuki Motor Poland po raz kolejny jest partnerem głównym Warsaw Gallery Weekend. Koncept komunikacyjny i oprawę graficzną marki Suzuki w przestrzeni wydarzenia przygotowała agencja Communication Unlimited.
Warsaw Gallery Weekend (WGW) to coroczny festiwal sztuki współczesnej, dzięki któremu w ciągu kilku dni można zapoznać się z pracami artystów, wziąć udział w wykładach, dyskusjach o sztuce i w spotkaniach z artystami. Tegoroczna edycja odbywa się od 30 września do 3 października. Weźmie w niej udział 30 galerii, które zaprezentują 33 premierowe wystawy.
Partnerem głównym WGW już od kilku lat jest marka Suzuki, dla której komunikację wydarzenia przygotowuje Communication Unlimited. Agencja prezentuje Suzuki Motor Poland w sposób kontekstowy, nieszablonowy oraz nawiązujący do sztuki współczesnej.
W poprzednich edycjach Communication Unlimited w komunikacji wykorzystywała elementy POP-ARTU i OP-ARTU. W tym roku agencja zainspirowała się twórczością awangardowej japońskiej malarki, rzeźbiarki, performerki i projektantki mody Yayoi Kusama. Jej znakiem rozpoznawczym są intensywne kolory oraz wzory, najczęściej kropki, którymi pokrywa swoje dzieła instalacje, kolaże, obrazy i rzeźby.
W identyfikacji wizualnej komunikacji Suzuki na WGW agencja wykorzystała czarne kropki na żółtym tle. Przedstawia je na wszystkich materiałach promocyjnych – plakatach, pocztówkach, oznakowaniu samochodów oraz gadżetach reklamowych.
Agencja Communication Unlimited zorganizowała również konkurs na Facebooku, w którym do wygrania jest wycieczka jednym z modeli Suzuki po warszawskich galeriach w towarzystwie ambasadorów marki: Jarosława Maznasa i Rafała Jemielity.
Suzuki Motor Poland przekazało do dyspozycji Warsaw Gallery Weekend flotę samochodów z napędem hybrydowym. Po ulicach Warszawy będą się przemieszczać specjalnie oznakowane modele: Ignis Hybrid, Swift Hybrid, Vitara Hybrid, SX4 S-Cross Hybrid i Across.
Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.