logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podróż z Suzuki po Warsaw Gallery Weekend

  PR 01.10.2021, przeczytano 575 razy
ilustracjastrzałka

Suzuki Motor Poland po raz kolejny jest partnerem głównym Warsaw Gallery Weekend. Koncept komunikacyjny i oprawę graficzną marki Suzuki w przestrzeni wydarzenia przygotowała agencja Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podroz-z-suzuki-po-warsaw-gallery-weekend,393205,artykul.html

Warsaw Gallery Weekend (WGW) to coroczny festiwal sztuki współczesnej, dzięki któremu w ciągu kilku dni można zapoznać się z pracami artystów, wziąć udział w wykładach,  dyskusjach o sztuce i w spotkaniach z artystami. Tegoroczna edycja odbywa się od 30 września do 3 października. Weźmie w niej udział 30 galerii, które zaprezentują 33 premierowe wystawy.

Partnerem głównym WGW już od kilku lat jest marka Suzuki, dla której komunikację wydarzenia przygotowuje Communication Unlimited. Agencja prezentuje Suzuki Motor Poland w sposób kontekstowy, nieszablonowy oraz nawiązujący do sztuki współczesnej.

W poprzednich edycjach Communication Unlimited w komunikacji wykorzystywała elementy POP-ARTU i OP-ARTU. W tym roku agencja zainspirowała się twórczością awangardowej japońskiej malarki, rzeźbiarki, performerki i projektantki mody Yayoi Kusama. Jej znakiem rozpoznawczym są intensywne kolory oraz wzory, najczęściej kropki,  którymi pokrywa swoje dzieła  instalacje, kolaże, obrazy i rzeźby.

W identyfikacji wizualnej komunikacji Suzuki na WGW agencja wykorzystała czarne kropki na żółtym tle. Przedstawia je na wszystkich materiałach promocyjnych – plakatach, pocztówkach, oznakowaniu samochodów oraz gadżetach reklamowych.

Agencja Communication Unlimited zorganizowała również konkurs na Facebooku, w którym do wygrania jest wycieczka jednym z modeli Suzuki po warszawskich galeriach w towarzystwie ambasadorów marki: Jarosława Maznasa i Rafała Jemielity.

Suzuki Motor Poland przekazało do dyspozycji Warsaw Gallery Weekend flotę samochodów z napędem hybrydowym. Po ulicach Warszawy będą się przemieszczać specjalnie oznakowane modele: Ignis Hybrid, Swift Hybrid, Vitara Hybrid, SX4 S-Cross Hybrid i Across.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764