logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podróże z rabatami - kampania i loteria konsumencka Shell

  PR 21.06.2024, przeczytano 482 razy

21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podroze-z-rabatami---kampania-i-loteria-konsumencka-shell,404747,artykul.html

Rabat obowiązuje przy każdym tankowaniu. Jednorazowo można otrzymać rabat za zatankowanie maksymalnie 60 litrów wskazanego paliwa, a za każdy litr zatankowany powyżej limitu, kierowca zapłaci cenę regularną, obowiązującą na danej stacji Shell za wybrany rodzaj paliwa. Aby dołączyć do programu lojalnościowego wystarczy pobrać aplikację Shell ClubSmart z Google Play lub App Store. Następnie wypełnić prosty formularz rejestracyjny i dodać do aplikacji swoją plastikową kartę Shell ClubSmart lub wygenerować wirtualną.

- Doceniamy naszych lojalnych klientów i dążymy do zapewnienia im najlepszej oferty. Członkowie naszego programu lojalnościowego Shell ClubSmart oprócz rabatów na paliwo mogą zbierać punkty i płacić nimi za paliwo oraz zakupy na stacjach Shell, wymieniać je na vouchery online czy cieszyć się specjalnymi ofertami – mówi Justyna Goraj, dyrektorka marketingu Mobility w Shell Polska.

Za działania komunikacyjne, w tym strategię i kreację, odpowiada agencja Altavia Kamikaze + K2. Za komunikację i kontakt z mediami jest odpowiedzialna agencja Burson. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Działania w social mediach prowadzi 121 PR.

Do 1 września 2024 r. trwa także loteria „Podróże marzeń z Shell”, w której można wziąć udział, tankując samochód lub robiąc zakupy na stacjach własnych Shell i stacjach partnerskich w całej Polsce. Do wygrania są w niej atrakcyjne nagrody, m.in. karty podarunkowe Shell, skutery Romet RETRO 125 oraz nagroda główna: kamper Volkswagen California 6.1 Ocean. Aby otrzymać specjalną zdrapkę z unikalnym kodem umożliwiającym wzięcie udziału w losowaniu, wystarczy zatankować min. 25 litrów dowolnego paliwa Shell lub zrobić zakupy (z wyłączeniem wyrobów tytoniowych, alkoholu) o wartości min. 30 zł w sklepie Shell. 

Źródło: Shell

www.shell.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764