logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podróże z rabatami - kampania i loteria konsumencka Shell

  PR 21.06.2024, przeczytano 278 razy

21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podroze-z-rabatami---kampania-i-loteria-konsumencka-shell,404747,artykul.html

Rabat obowiązuje przy każdym tankowaniu. Jednorazowo można otrzymać rabat za zatankowanie maksymalnie 60 litrów wskazanego paliwa, a za każdy litr zatankowany powyżej limitu, kierowca zapłaci cenę regularną, obowiązującą na danej stacji Shell za wybrany rodzaj paliwa. Aby dołączyć do programu lojalnościowego wystarczy pobrać aplikację Shell ClubSmart z Google Play lub App Store. Następnie wypełnić prosty formularz rejestracyjny i dodać do aplikacji swoją plastikową kartę Shell ClubSmart lub wygenerować wirtualną.

- Doceniamy naszych lojalnych klientów i dążymy do zapewnienia im najlepszej oferty. Członkowie naszego programu lojalnościowego Shell ClubSmart oprócz rabatów na paliwo mogą zbierać punkty i płacić nimi za paliwo oraz zakupy na stacjach Shell, wymieniać je na vouchery online czy cieszyć się specjalnymi ofertami – mówi Justyna Goraj, dyrektorka marketingu Mobility w Shell Polska.

Za działania komunikacyjne, w tym strategię i kreację, odpowiada agencja Altavia Kamikaze + K2. Za komunikację i kontakt z mediami jest odpowiedzialna agencja Burson. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Działania w social mediach prowadzi 121 PR.

Do 1 września 2024 r. trwa także loteria „Podróże marzeń z Shell”, w której można wziąć udział, tankując samochód lub robiąc zakupy na stacjach własnych Shell i stacjach partnerskich w całej Polsce. Do wygrania są w niej atrakcyjne nagrody, m.in. karty podarunkowe Shell, skutery Romet RETRO 125 oraz nagroda główna: kamper Volkswagen California 6.1 Ocean. Aby otrzymać specjalną zdrapkę z unikalnym kodem umożliwiającym wzięcie udziału w losowaniu, wystarczy zatankować min. 25 litrów dowolnego paliwa Shell lub zrobić zakupy (z wyłączeniem wyrobów tytoniowych, alkoholu) o wartości min. 30 zł w sklepie Shell. 

Źródło: Shell

www.shell.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764