logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podstawowe szkolenie dla aplikatorów folii Avery - relacja

  PR 21.08.2006, przeczytano 1390 razy
ilustracjastrzałka
Część praktyczna szkoleń. Uczestnicy wykonują grafiki pod okiem Krzysztofa Wolskiego, szefa Studia Plastycznego FX

11 sierpnia 2006 Avery Dennison i Studio Plastyczne FX zorganizowało pierwsze w Polsce Warsztaty dla Aplikatorów. W szkoleniu wzieli udział aplikatorzy z Warszawy i Wrocławia. Obecna też była Dyrektor Avery na Europę wschodnią i środkową, Pani Katarzyna Kozińska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podstawowe-szkolenie-dla-aplikatorow-folii-avery---relacja,4332,artykul.html

Warsztaty rozpoczeły się od wykładu na temat folii samoprzylepnych, ich gatunków, sposobów doboru i aplikacji. Następnie po krótkiej przerwie na posiłek, miał miejce kolejny wykład na temat metod aplikacji zakończony ozywiona dyskusją. Po obiedzie wszyscy uczestnicy przenieśli się z sali wykładowej do hali, gdzie przez kolejne 4 godziny miało miejsce szkolenie praktyczne. Na koniec uczestnicy otrzymali certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu AVERY, które są honorowane w wielu krajach.

Pierwsze szkolenie było jednocześnie szkoleniem podstawowym. Ten system szkolenia jest jednolity we wszystkich centrach szkoleniowych AVERY w Europie i obejmuje szkolenie podstawowe i zaawansowane.

W dniach 25 i 26 września 2006 będzie miało miejsce szkolenie dla zaawansowanych aplikatorów, którego tematem będzie całościowe oklejanie pojazdów. Osoby zainteresowane mogą przesyłać zgłoszenia na adres szkolenia@studiofx.pl . Liczba miejsc ograniczona.

Źródło: Studio Plastyczne FX
Autor: Krzysztof Wolski - Instruktor Centrum Szkoleniowego AVERY w Polsce


avatar użytkownika
+ + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: Krzysztof Wolski



Krzysztof Wolski o sobie:

Kompetencje:
- rodzaje i właściwości folii samoprzylepnych
- techniki nanoszenia folii
- wycinanie grafiki ploterem
- reklamy z folii na pojazdach

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
Bossa Nova Events na 70-lecie Grupy Raja
17 kwietnia 2024 roku Grupa RAJA, europejski lider w sprzedaży opakowań, świętowała 70-lecie swojego istnienia. Hasłem przewodnim tego wydarzenia było „70 Golden Years of RAJA”. Motyw przewodni i wszystkie elementy koncepcji zostały oparte na kolorach przewodnich jubileuszu, podkreślając wyjątkowość i bogatą historię marki. Koncepcja eventu została stworzona przez Bossa...
More Bananas i Adria Art łączą siły
W listopadzie 2023 r. krakowska agencja marketingowa More Bananas rozpoczęła współpracę z firmą Adria Art. Agencja została wybrana na podstawie przedstawionej oferty, a do jej zadań należało opracowanie spójnej strategii marketingowej zgodnej z misją i celami marki.
Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764