logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podstawowe szkolenie dla aplikatorów folii Avery - relacja

  PR 21.08.2006, przeczytano 1335 razy
ilustracjastrzałka
Część praktyczna szkoleń. Uczestnicy wykonują grafiki pod okiem Krzysztofa Wolskiego, szefa Studia Plastycznego FX

11 sierpnia 2006 Avery Dennison i Studio Plastyczne FX zorganizowało pierwsze w Polsce Warsztaty dla Aplikatorów. W szkoleniu wzieli udział aplikatorzy z Warszawy i Wrocławia. Obecna też była Dyrektor Avery na Europę wschodnią i środkową, Pani Katarzyna Kozińska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podstawowe-szkolenie-dla-aplikatorow-folii-avery---relacja,4332,artykul.html

Warsztaty rozpoczeły się od wykładu na temat folii samoprzylepnych, ich gatunków, sposobów doboru i aplikacji. Następnie po krótkiej przerwie na posiłek, miał miejce kolejny wykład na temat metod aplikacji zakończony ozywiona dyskusją. Po obiedzie wszyscy uczestnicy przenieśli się z sali wykładowej do hali, gdzie przez kolejne 4 godziny miało miejsce szkolenie praktyczne. Na koniec uczestnicy otrzymali certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu AVERY, które są honorowane w wielu krajach.

Pierwsze szkolenie było jednocześnie szkoleniem podstawowym. Ten system szkolenia jest jednolity we wszystkich centrach szkoleniowych AVERY w Europie i obejmuje szkolenie podstawowe i zaawansowane.

W dniach 25 i 26 września 2006 będzie miało miejsce szkolenie dla zaawansowanych aplikatorów, którego tematem będzie całościowe oklejanie pojazdów. Osoby zainteresowane mogą przesyłać zgłoszenia na adres szkolenia@studiofx.pl . Liczba miejsc ograniczona.

Źródło: Studio Plastyczne FX
Autor: Krzysztof Wolski - Instruktor Centrum Szkoleniowego AVERY w Polsce


avatar użytkownika
+ + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: Krzysztof Wolski



Krzysztof Wolski o sobie:

Kompetencje:
- rodzaje i właściwości folii samoprzylepnych
- techniki nanoszenia folii
- wycinanie grafiki ploterem
- reklamy z folii na pojazdach

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spokój Film wyprodukował trailer radiowego serialu kryminalnego Radia Zet
W poniedziałek 26 września, na antenie Radia ZET, ruszył pierwszy radiowy serial kryminalny „Niech to usłyszą”. Spokój Film wyprodukował trailer promujący nową produkcję. Scenariusz serialu został napisany przez mistrzów polskiego kryminału, Wojciecha Chmielarza i Jakuba Ćwieka.
Value Media z obsługą 360 grupy Trefl
Value Media wygrało przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy Trefl SA. Agencja odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline. W obszarze digital i influencer marketingu Value Media będzie współpracować w modelu House of Communication z agencjami Group One: martech i e-commerce SalesTube oraz branded contentową Labcon.
Międzynarodowa promocja Promo Show 2023
Francja, Niemcy, Holandia, Litwa, Łotwa i Estonia. To kraje, od których rozpoczęta została międzynarodowa promocja targów PROMO SHOW. Wystawcy przyszłorocznej edycji rozdawali zaproszenia na lutowe wydarzenie oraz informowali o zachodzących zmianach na rynku targów reklamy w Polsce. Bezpośrednie spotkania z top agencjami dobrze rokują na frekwencje...
NT–ware, oddział Canon produkujący m.in. uznane oprogramowanie chmurowe uniFLOW Online, zajął pierwszą pozycję na rynku Europy Zachodniej w 2021 r. w kategorii urządzeń i systemów do zarządzania drukiem.
Jak Polacy kupują online?
Odzież (65%), obuwie (52%) i kosmetyki (49%) to zdecydowanie najczęściej kupowane kategorie produktów w sieci. Decyzje zakupowe podejmujemy patrząc przede wszystkim na cenę produktów (77%) i czas realizacji zamówienia (44%), ale też dostępne formy płatności (28%).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764