logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowanie IV edycji Label Innovations

   18.09.2018, przeczytano 979 razy
ilustracjastrzałka

Zakończyła się już IV edycja Label Innovations – cyklu konferencji i warsztatów o tematyce skoncentrowanej wokół opakowań i etykiet pod patronatem merytorycznym Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Bieżąca edycja poświęcona była kwestiom związanym ze współpracą drukarni i agencji reklamowej. Opowiedzieliśmy o case study firmy Medisept, gdzie współpraca przebiegła wręcz modelowo, a sam proces powstawania nowego produktu wraz z wypracowaniem nowych kanałów dystrybucyjnych trwał niespełna rok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowanie--iv-edycji-label-innovations,37939,artykul.html

IV edycja miała charakter warsztatowy, której celem było zaangażowanie uczestników w zadania zawiązane z kreacją nowej marki oraz poszukiwaniem podłoży opakowaniowych, które najlepiej będą oddawać założenia projektu graficznego.

Poruszyliśmy też kwestie praw autorskich i ich naruszeń, które coraz częściej mają miejsce w związku z rozwojem social mediów oraz nowoczesnych kanałów komunikacji .

Bieżąca edycja odbyła się z bardzo aktywnym wsparciem patronów medialnych: OOH Magazine, Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych PIAP, Signs.pl, Marketer+, opakowania.com.pl, opakowania.biz, Chemia i Biznes, Kwartalnik FoodLex, Tygrysy Biznesu, portal FoodFakty.pl oraz Świat Przemysłu Kosmetycznego.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

W programie warsztatu znalazły się następujące zagadnienia:

  • „Opakowanie marki jako skuteczny komunikat rynkowy”- warsztat przeprowadzony przez dr hab. inż, prof. nadz. UEP Magdalena Ankiel
     
  • „Pozycjonowanie produktu, a kreacja opakowania produktu na przykładach wdrożonych opakowań produktów konsumenckich, w tym marki Medisept” (prelegenci: Jarosław Grzesica - Strateg w studiu THIS oraz Mateusz Bąkała  - Dyrektor Kreatywny w studiu THIS. Prelekcja odbyła się przy współudziale Doroty Jędruch – przedstawiciela firmy Medisept )
     
  • „Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową” (prelegenci: Anita Czarniecka, Prezes Zarządu Etykiety.pl Etigraf oraz Iwona Studzińska, Dyrektor ds. Rozwoju)
     
  • „Pozyskanie środków unijnych na realizację projektów wzorniczych” (prelegent: Kamil Pączkowski - Design Director w studiu THIS).
     
  • „Prawnoautorskie wyzwania działu marketingu w XXI w.” – wykład oparty na casus’ach prawnych, poprowadzony przez Magdalenę Korol, Partnera Kancelarii Snażyk Korol Mordaka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Bieżąca edycja była wyjątkowa ze względu na swój charakter, ponieważ poruszyliśmy również kwestię finansowania działań związanych z wdrażaniem nowych produktów na rynek.

Celem Label Innovations jest inspiracja uczestników do wdrażania unikalnych i innowacyjnych rozwiązań opakowaniowych, ale również do działań rozwojowych nakierowanych na rozwój oferty produktowej.

Kolejna edycja już w kwietniu 2019. Zapraszamy na www.labelinnovations.pl, gdzie znajdą Państwo informacje o poprzednich edycjach wydarzenia. Zachęcamy do bieżącego śledzenia strony oraz profilu facebook Label Innovations , gdzie na początku przyszłego roku zostanie zamieszczony program V edycji oraz sylwetki kolejnych prelegentów.

Źródło: Etykiety.pl Etigraf

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764