logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowanie 10. edycji targów Packaging Innovations

   23.04.2018, przeczytano 2492 razy
ilustracjastrzałka

– Targi oceniam znowu pozytywnie. I to pod kątem kilku aspektów, np. otoczenia, czyli firm, które są obok nas. Uważam, że są lepiej przygotowane do Targów, dzięki temu też – odnoszę wrażenie – jest więcej Zwiedzających. Większe jest również zainteresowanie programem merytorycznym. Globalny rynek opakowań się rozwija i widać to też na Targach – oceniał wystawę tuż przed jej zakończeniem Marcin Suchocki, Sales Manager firmy PC Print. Trudno o lepsze podsumowanie 10. edycji najciekawszego wydarzenia w Europie Środkowej, dedykowanego branży opakowań. W tym roku Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations odwiedziło ponad 5000 osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowanie-10.-edycji-targow-packaging-innovations,36275,artykul.html

Bogata oferta

Poza markami znanymi już z poprzednich edycji, w tym roku pojawiło się także wiele nowych firm, dotychczas na Targach Packaging Innovations nieobecnych. Swoją ofertę zaprezentowali m. in.: 1LOGISTICS Żuralski, CABKA_IPS, EBS INK-JET Systems Poland, Gerresheimer Bolesławiec, Jokey Plastik Blachownia, Jungheinrich Polska, Platikse, Rivakork, Tetra Pak czy Zanders. Nowością był także pawilon Print City Alliance, w ramach którego swoją ofertę przedstawiły także debiutujące na Targach Packaging Innovations firmy: Epple Druckfarben AG, Weilburger Grafik-Polska, Metsa Board czy IST Metz. 10. edycja wystawy obfitowała też w branżowe trendy. Wystawcy zaprezentowali ponad 70 wprowadzanych na rynek nowości.

ilustracjastrzałka

Wiedza i biznes

Program merytoryczny, towarzyszący Targom Packaging Innovations, jeszcze nigdy nie był tak bogaty. W ramach strefy workShops dla Zwiedzających przygotowano niemal 30 prelekcji. Wyglosili je najlepsi praktycy z branży. Każda z nich dotyczyła innego aspektu związanego z opakowaniami. Dzięki temu Zwiedzający otrzymali kompleksową wiedzę: od produkcji opakowań, uszlachetniania ich najnowszymi technologicznie sposobami przez aspekty prawne (m.in. własności intelektualnej i przemysłowej)  aż po zagadnienia stricte psychologiczne, związane ze skutecznym, prosprzedażowym projektowaniem. To jednak nie wszystko –  potężną dawkę specjalistycznej wiedzy przekazali Zwiedzającym prelegenci dwóch branżowych konferencji: Label Innovations i Packaging (R)evolution.  Jak tworzyć unikalne i kreatywne opakowanie? Czy wiek konsumenta wpływa na projekt opakowania? Jak tworzyć opakowania przyszłości? Jak zaprojektować opakowanie, które zwiększy sprzedaż? Między innymi na te pytania padły wyczerpujące odpowiedzi w salach konferencyjnych.

ilustracjastrzałka

Najlepsza rekomendacja

O sukcesie tegorocznej edycji najlepiej świadczą pochlebne opinie biorących w niej udział firm i Zwiedzających.

– Na Targach Packaging Innovations jestem pierwszy raz. Do tej pory zobaczyłem tylko jedną halę, ale już mogę stwierdzić, że w jednym miejscu mam wszystko, czego przez cały rok poszukujemy. To niezwykle wygodne miejsce, by zebrać np. know-how. Polecam każdemu z branży by się tu wybrać i podpatrzeć chociażby rozwiązania poligraficzne czy tworzywowe. Samemu się tego nie wymyśli, jeżeli się tego nie zobaczy. Cała branża w jednym miejscu! – mówił Paweł Zbiegniewski, Client Service Director Agencji Reklamowej Kore.

Z kolei entzuzjazm Wystawców najlepiej oddaje opinia Moniki Leśniewskiej, Koordynator Działu Sprzedaży firmy Etykiety.pl Etigraf Sp. z o.o. – Na Targach Packaging Innovations wystawiamy się już trzeci raz. Tegoroczną edycję oceniam bardzo dobrze. Robi się tu coraz ciekawiej, dzieje się więcej interesujących eventów towarzyszących, np. konferencji. Widzimy też bardzo duże zainteresowanie Zwiedzających naszą ofertą. Myśleliśmy, że drugi dzień będzie słabszy pod kątem frekwencji ale nic bardziej mylnego – liczba osób bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Osobiście jestem bardzo zadowolona, moja firma również, także same plusy. W przyszłym roku na pewno się tu pojawimy, zorganizujemy też prelekcję w ramach konferencji i już dziś na nią zapraszam. Zdecydowanie mogę polecić te Targi innym firmom z branży.

ilustracjastrzałka

W młodości siła!

– Jestem bardzo dumna, że zajęłam pierwsze miejsce. Świetnie się tutaj czuję, to fantastyczne przeżycie!  Zainteresowanie moją pracą jest bardzo duże.  Wiele osób pyta o możliwość zakupu projektu, który tak naprawdę jest prototypem! Cieszę się tym bardziej, że poziom rywalizacji był wysoki – mówiła tuż po ogłoszeniu wyników Konkursu Strefy Studenta Anna Gwardyś-Skuza, zdobywczyni pierwszego miejsca. – Bardzo żałuję, że ze względu na wiek nie będę mogła wziąć w nim udziału w przyszłym roku, ale na pewno polecam innym młodym projektantom Targi i konkurs. To bardzo fajne doświadczenie, możliwość nawiązania cennych kontaktów. Po godzinie (!) skończyły mi się wszystkie wizytówki. Odbyłam tak wiele rozmów, że w pewnym momencie prawie straciłam głos – relacjonowała laureatka Konkursu.

W tym roku do rywalizacji zgłoszono ponad 20 projektów. Każdy był inny, kreatywny, pozwalający spojrzeć na dotychczas znane formy opakowań (np. na makaron spaghetti) z zupełnie innej perspektywy. Udział w Konkursie to dla młodych projektantów olbrzymia szansa na pokazanie się, zaistnienie w dynamicznie rozwijającej się branży opakowań oraz przede wszystkim – zdobycie cennych kontaktów, które mogą w przyszłości zaowocować konkretnymi relacjami biznesowymi.

ilustracjastrzałka

Outside the box…

– Targi Packaging Innovations – największe targi opakowań w Europie Środkowej – po raz kolejny przełamały stereotypy. Pokazały, że o opakowaniach można myśleć – ba! – tworzyć je z zupełnie nowym, świeżym podejściem. Już dziś serdecznie zapraszam na 11. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations, które odbędą się w kwietniu 2019 r. – mówi Ewa Woch, Wiceprezes Zarządu Targów w Krakowie, organizatora wydarzenia.

ilustracjastrzałka

Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Grupa PRC

www.prc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764