logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowanie 16. edycji targów Remadays Warsaw 2020 [ankieta]

   28.02.2020, przeczytano 897 razy
ilustracjastrzałka

14 lutego zakończyła się 16. edycja jednej z największych imprez wystawienniczych, która na 3 dni skupiła ok. 21 000 zwiedzających. W ocenie organizatora, wystawców, jak i przybyłych gości targi można uznać za udane, szczególnie uwzględniając udział ok. 3500 zwiedzających z zagranicy z 52 krajów. Wysoki poziom produktów, usług, a także wszystkich punktów programu targowego kolejny raz potwierdzają, że RemaDays Warsaw to w świecie reklamy i druku wydarzenie, którego nie można przegapić.

ankieta: Targi RemaDays 2020: Twoja ocena





Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowanie-16.-edycji-targow-remadays-warsaw-2020,385880,artykul.html

W dniach 12-14 lutego 2020 r. stolica Polski już po raz 16. stała się stolicą świata reklamy i druku. Tegoroczna impreza targowa o międzynarodowym zasięgu była udana. Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw to przede wszystkim okazja do nawiązania współpracy z solidnymi partnerami z rynku i wymiany cennych doświadczeń, ale nie tylko. Zwiedzający mogli wypełnić targowy czas spotkaniami, poznając interesującą i szeroką ofertę wystawców, a także prelekcjami prowadzonymi przez wybitnych specjalistów, korzystając przy tym z wszystkich udogodnień, konkursów i atrakcji, jakie zapewnił organizator. Przypomnijmy sobie w skrócie, jak wyglądał bogaty program RemaDays Warsaw 2020.

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw po raz kolejny odbyły się w centrum wystawienniczym Ptak Warsaw Expo w dwóch halach: E i F, na powierzchni aż 35 000 m2. Wśród zwiedzających stawiła się liczna grupa gości zza granicy – 4000 osób. Ok. 800 wystawców miało więc możliwość zaprezentowania najnowszych rozwiązań, technologii oraz produktów szerokiemu gronu potencjalnych klientów i partnerów biznesowych z rynku reklamy i druku – krajowego oraz zagranicznego. RemaDays Warsaw to w zgodnej opinii ich uczestników doskonała okazja do wyznaczania trendów w branży oraz zawiązania bardzo owocnych znajomości i dalszego rozwoju każdej obecnej na targach marki i firmy.

Podobnie jak w poprzednich edycjach, także i w tym roku organizator przygotował dla odwiedzających szeroki wachlarz udogodnień – począwszy od dojazdu, przez praktyczne narzędzia ułatwiające poruszanie się po targach, po możliwości swobodnego wypoczynku w wypełnionym spotkaniami i wydarzeniami czasie. Na gości, którzy dojechali do Warszawy pociągami lub dolecieli samolotami, czekały bezpłatne autobusy (odjeżdżające co 15 minut z Dworca Centralnego, z przystanku DW Centralny 06 oraz z przystanku PKP Lotnisko Chopina). Zwiedzający, którzy poruszali się samochodami, mogli z kolei skorzystać z liczącego 7000 miejsc parkingu tuż przy centrum wystawienniczym. Podczas targów udostępnione zostały specjalne strefy wypoczynku Relax Zone, zachęcające aromatem dobrej kawy oraz możliwością skorzystania z bezpłatnego internetu. Goście targowi mieli do dyspozycji również punkty gastronomiczne – restauracje i kawiarnie – które mieściły się łącznie na pow. 2600 m2.

ilustracjastrzałka

Cykl wykładów corocznie organizowanego RemaCongress to jak zawsze możliwość poszerzenia swojej wiedzy, podniesienia kompetencji oraz poznania aktualnych zagadnień branży i szeroko pojętego biznesu – prezentowane są one przez wybitnych specjalistów i osoby będące autorytetami w swojej dziedzinie. Tym razem gościem specjalnym był przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach Krzysztof Sarnecki, który przedstawił ciekawe prelekcje podczas pierwszych dwóch dni targów. Oprócz tego zwiedzający mogli uczestniczyć w bezpłatnych wykładach, na których prelegenci omawiali zagadnienia reklamy, marketingu, poligrafii i wiele innych.

Dużym zainteresowaniem cieszyły się stoiska z manekinami, gdzie wystawcy z branży tekstylnej prezentowali swoją najnowszą ofertę. W hali F można było skorzystać z warsztatów na stoiskach firm z sektorów Technology Park czy Printing House. Oferta była naprawdę bogata. Zwiedzający mieli okazję w praktyce dowiedzieć się, jak funkcjonują specjalistyczne urządzenia.

Czas przejść do jednego z kluczowych punktów programu RemaDays Warsaw 2020, czyli tradycyjnych konkursów. Pierwszego dnia targów poznaliśmy zwycięzców rywalizacji o Korony Reklamy 2020. Najlepsze firmy z każdej kategorii – Producent upominków reklamowych, Importer upominków reklamowych, Technology, Out&InDoor – podczas Wieczoru Wystawców otrzymały symbolizujące sukces statuetki. W tym samym dniu ogłoszone zostały wyniki konkursu The Prize for Innovations. Jury doceniło najbardziej innowacyjne maszyny, urządzenia i rozwiązania, przyznając złote, srebrne oraz brązowe medale.

Na tym nie koniec konkursowych emocji. Każdego dnia odbywało się losowanie wyjątkowych nagród – rowerów marki KROSS – w ramach Loterii dla zwiedzających. Goście targowi w trakcie dwóch pierwszych dni mieli ponadto możliwość głosowania na najlepszy katalog, gadżety oraz materiały POS. Rozstrzygnięcie konkursów Catalogue of the Year, Gifts of the Year oraz POS of the Year nastąpiło podczas uroczystego Śniadania Biznesowego, w którym corocznie biorą udział partnerzy programu Solidni w Biznesie.

ilustracjastrzałka

16. edycja cieszącej się dużym uznaniem imprezy wystawienniczej dobiegła końca. Udany przebieg targów, komfort i dobra atmosfera, a ponadto wysoki poziom, jaki prezentują sami wystawcy oraz zainteresowani ich ofertą zwiedzający, jasno dowodzą – branża reklamy i druku bardzo energicznie się rozwija, a takie inicjatywy jak RemaDays Warsaw 2020 spotykają się z ogromnym zainteresowaniem uczestników rynku. Dziękujemy za wspólne chwile, życzymy wielu sukcesów i już teraz zapraszamy na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2021.

Targi RemaDays Warsaw 2020 objęte były patronatem medialnym Signs.pl. Dziękujemy Organizatorom za współpracę!

Źródło: GJC Renovation

www.gjc.pl



REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najnowsza kampania Ikea
Pełne dobrej energii, miliona pomysłów na siebie, wszystkich małych pasji i wielkich radości. Takie właśnie są nasze mieszkania i domy. W najnowszej kampanii IKEA zachęca do pozostania w domu dzieląc się pomysłami, by stało się to trochę łatwiejsze. Nasz dom kochamy zawsze - #niechzyjedom.
Dawid Kaźmierczak w 180heartbeats + Jung v Matt
Dawid Kaźmierczak stanął na czele nowo utworzonego działu social media & PR i będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem oraz rozwój biznesu 180heartbeats + JUNG v MATT w tym obszarze. Będzie raportował bezpośrednio do zarządu.
Palit prezentuje kartę GTX 1650 z pamięciami GDDR6
Palit Microsystems Ltd, producent kart graficznych prezentuje nowe karty wykorzystujące architekturę NVIDIA Turing i wyposażone w pamięci GDDR6, która uzupełniają linię kart z układem 1650 składającą się obecnie z modeli GeForce GTX 1650 GP OC, GP, KalmX, oraz StormX OC i StormX.
Zarząd Związku Firm PR, uwzględniając głos Walnego Zgromadzenia Członków z dnia 27.02.2020, podjął decyzję o przystąpieniu do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Decyzja wynika z przyjętej polityki spójności ZFPR, która zakłada promowanie profesjonalnych standardów public relations we wszystkich środowiskach związanych z branżą PR. To trzeci, po przyjęciu we wrześniu...
Spółka Unitop dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną firmy, w tym komunikację korporacyjną, działania z zakresu media relations oraz komunikację produktową, m.in. dla nowych marek firmy – Amki TO GO oraz Amki Superfoods. Współpracę nawiązano w drodze rekomendacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764