logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowanie akcji Meet-up powered by ING & Patronite

  PR 18.01.2019, przeczytano 585 razy

ING Bank Śląski przygotował podsumowanie cyklu „Meet-up powered by ING & Patronite”. Materiał video ze spotkań z doświadczonymi twórcami internetowymi już w sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowanie-akcji-meet-up-powered-by-ing-and-patronite,380849,artykul.html

- W kampanii „Najlepiej robić swoje” połączyliśmy siły z serwisem Patronite.pl aby prowadzić młodych ludzi z pasją do sukcesu. W ramach wspólnych działań najbardziej doświadczeni twórcy dzielili się wiedzą i doświadczeniem z młodymi pasjonatami - w internecie i podczas meetupów. W akcji powstało mnóstwo ciekawych, bardzo inspirujących materiałów edukacyjnych. Wierzymy, że mogą pomóc młodym w zrobieniu pierwszego kroku. W podsumowującym filmie, kolejny raz zachęcamy młodych do wykorzystania swojego potencjału i rozwoju pasji - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Meet-up powered by ING & Patronite” to cykl uzupełniających się spotkań z doświadczonymi twórcami internetowymi. Uczestnicy mogli posłuchać jak twórcy zmienili swoją pasję w sposób na życie, zadać im pytania i skorzystać z ich wiedzy by samemu ruszyć naprzód. Spotkania były live streamowane, także w wersji z tłumaczeniem migowym.

W ramach cyklu, w 2018 roku, odbyły się spotkania w Warszawie („Znajdź pasję i nigdy jej nie porzucaj – jak zacząć tworzyć”?), Gdańsku („Nie umiem w marketing – dlaczego twórcy boją się promowania swojej pasji”?) i w Katowicach („Pasja a pieniądze - jak zarabiać na tym co kochamy”?). Udział w nich wzięli twórcy tacy, jak: Billie Sparrow, Baniak Baniaka, Zwierz Popkulturalny, Katarzyna Hajdan, Astrofaza, 7 metrów pod ziemią, AGO Esports, Pabloemmm, Globstory, Trollsky i ZagrajnikTV.

Film podsumowujący cały cykl „Meet-up powered by ING & Patronite”, jak i pozostałe materiały z akcji „Najlepiej robić swoje”, dostępne już na bankowym kanale YouTube.

ING i Patronite.pl połączyła wspólna idea bo w centrum działań obu podmiotów są ludzie i ich pasje. Patronite.pl to miejsce dla ludzi z talentem, które łączy ich z ludźmi, którzy chcą ten talent finansowo wspierać a misją ING od lat jest inspirowanie ludzi do rozwoju i realizacji wyznaczonych celów.

Aby dodatkowo wesprzeć twórców ING Bank Śląski wprowadził promocję „Płać z ING”.  Każdy autor, który zostanie wsparty płatnością od patrona za pomocą kanału płatności „Płać z ING” dostanie od banku dodatkowe 10% wpłaconej kwoty, jednak nie więcej niż 100 zł jednorazowo.

Współpraca ING i Patronite.pl została zainaugurowana w czasie kampanii „Najlepiej robić swoje”, skierowanej do osób w wieku 18-26 lat. W kampanii ING proponował młodym wsparcie w realizacji ich pasji oraz ofertę banku dopasowaną do ich oczekiwań - aplikację Moje ING mobile z nowym Kontem MOBI.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764