logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowanie akcji promocyjnej Coca-Cola na Euro 2012

  PR 06.08.2012, przeczytano 1761 razy

6,5 mln fanów we wszystkich oficjalnych Strefach Kibica UEFA EURO 2012, 650 tysięcy osób uczestniczących w piłkarskich atrakcjach przygotowanych przez Coca-Cola (10% wszystkich osób odwiedzających Strefy Kibiców), 35% wzrost sprzedaży Coca-Coli w strefie kibica w Warszawie - to wyniki marketingowej aktywacji Coca-Cola na UEFA EURO 2012, którą przygotowała i zrealizowała agencja Euro RSCG 4D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowanie-akcji-promocyjnej-coca-cola-na-euro-2012,16299,artykul.html

Agencja Euro RSCG 4D zajęła się kompleksową aktywacją marki Coca-Cola w Strefach Kibica UEFA EURO 2012 w 8 miastach zlokalizowanych w Polsce i na Ukrainie.

Opierając się na globalnej platformie komunikacyjnej Coca-Cola „Lets Get Crazy”, w Polsce realizowana pod hasłem „Wpadnijmy w piłkoszał”, Euro RSCG 4D aktywowała szeroką gamę nowoczesnych i niesztampowych działań Coca-Cola w Strefach Kibiców, które dawały fanom możliwość wyrażenia piłkarskich emocji.

EURO RSCG 4D zaplanowała także i zrealizowała pro-sprzedażowy program, który zaowocował wzrostem sprzedaży Coca-Coli w Warszawskiej Strefie Kibica na poziomie ponad 30%.

Tegoroczne Mistrzostwa okazały się być dla nas doskonałą platformą do kontaktu z konsumentami. UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie przyciągnęło miliony kibiców z Europy i ze świata zarówno do obu krajów gospodarzy, jak i przed telewizory. Działania podjęte w ramach kampanii Coca-Cola na UEFA EURO 2012 pozwoliły zająć marce czołowe miejsce wśród liderów działań marketingowych związanych z Mistrzostwami. Strefy Coca-Cola, które były największymi aktywacjami realizowanymi wśród sponsorów UEFA EURO 2012TM w ramach Stref Kibica w Polsce i na Ukrainie, przyciągnęły 650 tys. osób, w tym blisko 100 tys. osób w samej Warszawie – mówi Mariusz Kiepas, dyrektor generalny UEFA EURO 2012, Coca-Cola Poland Services.

Przygotowania i prace agencji trwały 1,5 roku. Wierzymy, że opracowana przez Euro RSCG 4D strategia działań oraz kreatywna koncepcja aktywacji i jej implementacja przyczyniły się do sukcesu przedsięwzięcia – mówi Antoine Kolendowski, Dyrektor Zarządzający Euro RSCG 4D.

Źródło: Euro RSCG Sensors

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

pół roku wcześniej już drukowali bannery na euro

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764