logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowanie Dni Otwartych w LFP Industrial Solutions

  PR 28.02.2023, przeczytano 605 razy
ilustracja

W zeszłym tygodniu we wrocławskiej siedzibie firmy LFP Industrial Solutions odbyła się kolejna edycja Dni Otwartych. Spotkanie to było doskonałą okazją, aby przyjrzeć się procesowi produkcyjnemu od prepressu, przez cyfrowy druk UV LED, aż po proces cięcia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowanie-dni-otwartych-w-lfp-industrial-solutions,399126,artykul.html

Najjaśniejszą gwiazdą tegorocznych Dni Otwartych był Elitron Kombo SD+31.20, który zdecydowanie robi wrażenie na każdym operatorze, sprawdzając się w wielu dziedzinach poligrafii, obróbce opakowań czy też reklamie wizualnej. Urządzenie to jest bezkonkurencyne jeśli chodzi o jakość cięcia, frezowania czy bigowania. Duże wrażenie zrobiło wycinanie w papierze o niskiej gramaturze, nawet bardzo drobnych elementów. Goście wydarzenia docenili niezrównaną wydajność, szeroki wachlarz dostępnych narzędzi, możliwość pracy na wielu materiałach, a także wysoki poziom automatyzacji. Zwrócili również uwagę na intuicyjność oprogramowania sterującego pracą ploterów Elitron.

ilustracjastrzałka

Jeszcze więcej możliwości

Podczas spotkania odwiedzający mieli okazję poznać możliwości druku UV LED amerykańskiej marki Vanguard. Wielokrotnie nagradzany flagowiec czyli model VK300D-HS oferujący wysoką jakość wydruku na wielu rodzajach podłoży cieszył się powodzeniem. Co istotne wielkie wrażenie na uczestnikach zrobił druk strukturalny, którego efekty zdecydowanie przykuwały uwagę. Ponad to goście skorzystali z prezentacji oprogramowania wspierającego proces produkcyjny.

Jak podsumowuje Urszula Gałuszka-Marzecka, Account Manager w LFP Industrial Solutions: - Podczas ubiegłotygodniowego wydarzenia mogliśmy zasymulować naszym gościom proces produkcyjny od pliku, poprzez druk, po obróbkę do gotowego produktu. Jestem przekonana, że firmy mogą stworzyć kompleksowe usługi właśnie z naszymi rozwiązaniami w oparciu o wspólną partnerską współpracę”. Jak dodaje Joanna Zjawin, Marketing Manager: „Cieszymy się, że forma naszych Dni Otwartych spotyka się z tak dużym zainteresowaniem i już wkrótce zorganizujemy kolejną edycję wypełnioną ciekawymi zagadnieniami.

ilustracjastrzałka

Podczas spotkania druk oraz cięcie odbywało się na wielu podłożach od cienkich, przez szkło, aluminium po grubszy materiał typu SWEDBOARD. Płyta kartonowa z rdzeniem o strukturze plastra miodu charakteryzująca się doskonałą wytrzymałością i stabilnością przy jednocześnie niskiej wadze została dostarczona przez thyssenkrupp Materials Poland S.A.

ilustracjastrzałka

Źródło: LFP Industrial Solutions Sp. z o.o.

www.lfp-industrial.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: LFP_Industrial

(Joanna)

LFP_Industrial o sobie:

LFP Industrial Solutions Sp. z o.o. - to autoryzowany dystrybutor marek tj. Durst Group AG, Elitron IPM S.r.l, MASSIVit, Bullmer oraz integrator przemysłowych urządzeń cyfrowych, zarówno do druku, druku 3D jak i dalszych etapów przetwarzania.
Najlepsi inżynierowie serwisu, wyposażeni w profesjonalną wiedzę i wyspecjalizowane narzędzia, zapewnią bezpieczeństwo i ciągłość pracy każdej produkcji. Klienci zawsze mogą liczyć́ na wsparcie zespołu na każdym etapie wdrażania innowacyjnej technologii oraz na odpowiednie szkolenia w poznawaniu pełni możliwości zakupionych rozwiązań.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Big Picture wygrywa przetarg na obsługę marki Garnier
Do portfolio klientów beauty agencji Big Picture dołącza Garnier – jeden z największych, globalnych graczy wśród marek kosmetycznych. Współpraca obejmuje szerokie działania komunikacyjne wokół wszystkich trzech kategorii brandu: skin care, hair care i hair color. Wszystkie te obszary łączy Zielona Strategia pt. „Green Beauty”.
Mullenlowe Warsaw wzmocniła kreację i client service
Dział kreacji agencji MullenLowe Warsaw powiększył się o doświadczoną art director Joannę Jurczak oraz team kreatywny, który tworzą Maja Korzeniewska i Zofia Szozda. Agencja wzmocniła także client service, do którego dołączyła Aleksandra Zientara.
Agencja Garden of Words wzmacnia zespół PR
Agencja Garden of Words poszerza zespół PR i zatrudnia Martę Bełzę na stanowisku Head of Reputation Management. Marta Miller awansowała i od teraz jako Head of Corporate odpowiadać będzie za rozwój agencji w zakresie pozyskiwania i prowadzenia projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej.
Wśród projektów uchwał na Walne Zgromadzenie znajduje się zmiana firmy spółki na Fabrity Holding S.A. w związku z wiodącym udziałem biznesu software oraz przeglądem opcji strategicznych spółek marketingowych. Zarząd rekomenduje Walnemu Zgromadzeniu wypłatę łącznie 14,5 mln zł dywidendy, co oznacza 6 zł na akcję (2 zł zostało już zaliczkowo...
Pepsi we współpracy z Bedoesem 2115 tworzą nowatorską kampanię
Pepsi, w ramach swojej najnowszej kampanii Pepsi Space, postanawia oddać - tak jak żadna inna marka dotąd - przestrzenie reklamowe młodym. Aktywacja jest odpowiedzią na kreatywne wrzenie w Generacji Z, której przedstawiciele chcą ze swoją twórczą ekspresją trafić do szerszego grona odbiorców. Ambasadorem kampanii jest jeden z najpopularniejszych raperów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764