logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowanie Dni Otwartych w LFP Industrial Solutions

  PR 28.02.2023, przeczytano 1981 razy
ilustracja

W zeszłym tygodniu we wrocławskiej siedzibie firmy LFP Industrial Solutions odbyła się kolejna edycja Dni Otwartych. Spotkanie to było doskonałą okazją, aby przyjrzeć się procesowi produkcyjnemu od prepressu, przez cyfrowy druk UV LED, aż po proces cięcia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowanie-dni-otwartych-w-lfp-industrial-solutions,399126,artykul.html

Najjaśniejszą gwiazdą tegorocznych Dni Otwartych był Elitron Kombo SD+31.20, który zdecydowanie robi wrażenie na każdym operatorze, sprawdzając się w wielu dziedzinach poligrafii, obróbce opakowań czy też reklamie wizualnej. Urządzenie to jest bezkonkurencyne jeśli chodzi o jakość cięcia, frezowania czy bigowania. Duże wrażenie zrobiło wycinanie w papierze o niskiej gramaturze, nawet bardzo drobnych elementów. Goście wydarzenia docenili niezrównaną wydajność, szeroki wachlarz dostępnych narzędzi, możliwość pracy na wielu materiałach, a także wysoki poziom automatyzacji. Zwrócili również uwagę na intuicyjność oprogramowania sterującego pracą ploterów Elitron.

ilustracjastrzałka

Jeszcze więcej możliwości

Podczas spotkania odwiedzający mieli okazję poznać możliwości druku UV LED amerykańskiej marki Vanguard. Wielokrotnie nagradzany flagowiec czyli model VK300D-HS oferujący wysoką jakość wydruku na wielu rodzajach podłoży cieszył się powodzeniem. Co istotne wielkie wrażenie na uczestnikach zrobił druk strukturalny, którego efekty zdecydowanie przykuwały uwagę. Ponad to goście skorzystali z prezentacji oprogramowania wspierającego proces produkcyjny.

Jak podsumowuje Urszula Gałuszka-Marzecka, Account Manager w LFP Industrial Solutions: - Podczas ubiegłotygodniowego wydarzenia mogliśmy zasymulować naszym gościom proces produkcyjny od pliku, poprzez druk, po obróbkę do gotowego produktu. Jestem przekonana, że firmy mogą stworzyć kompleksowe usługi właśnie z naszymi rozwiązaniami w oparciu o wspólną partnerską współpracę”. Jak dodaje Joanna Zjawin, Marketing Manager: „Cieszymy się, że forma naszych Dni Otwartych spotyka się z tak dużym zainteresowaniem i już wkrótce zorganizujemy kolejną edycję wypełnioną ciekawymi zagadnieniami.

ilustracjastrzałka

Podczas spotkania druk oraz cięcie odbywało się na wielu podłożach od cienkich, przez szkło, aluminium po grubszy materiał typu SWEDBOARD. Płyta kartonowa z rdzeniem o strukturze plastra miodu charakteryzująca się doskonałą wytrzymałością i stabilnością przy jednocześnie niskiej wadze została dostarczona przez thyssenkrupp Materials Poland S.A.

ilustracjastrzałka

Źródło: LFP Industrial Solutions Sp. z o.o.

www.lfp-industrial.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: LFP_Industrial

(Joanna)

LFP_Industrial o sobie:

LFP Industrial Solutions Sp. z o.o. - to autoryzowany dystrybutor marek tj. Durst Group AG, Elitron IPM S.r.l, MASSIVit, Bullmer oraz integrator przemysłowych urządzeń cyfrowych, zarówno do druku, druku 3D jak i dalszych etapów przetwarzania.
Najlepsi inżynierowie serwisu, wyposażeni w profesjonalną wiedzę i wyspecjalizowane narzędzia, zapewnią bezpieczeństwo i ciągłość pracy każdej produkcji. Klienci zawsze mogą liczyć́ na wsparcie zespołu na każdym etapie wdrażania innowacyjnej technologii oraz na odpowiednie szkolenia w poznawaniu pełni możliwości zakupionych rozwiązań.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Luckyyou dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za kompleksową realizację akcji odpowiada agencja LUCKYYOU.
Walk Creative wspiera Sony Europe
Agencja Walk Creative po wygranym przetargu wsparła Sony Europe B.V. Oddział w Polsce przy wprowadzeniu nowych produktów na polski rynek. W ramach kampanii powstało pięć spotów, w których główny bohater, jeden z najpopularniejszych polskich raperów White 2115, i produkty z nowej serii ULT POWER SOUND znajdują się w zupełnie różnych,...
Energetyczna kampania od Warki Energy
Napój energetyczny Warka Energy powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich, przepełnionych towarzyską energią spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem przewodnim klipów są neonowe napisy, spójne z designem puszek Warki Energy 0,0% oraz hasło „Włącz się”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764