logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowanie Dni Otwartych w LFP Industrial Solutions

  PR 28.02.2023, przeczytano 2958 razy
ilustracja

W zeszłym tygodniu we wrocławskiej siedzibie firmy LFP Industrial Solutions odbyła się kolejna edycja Dni Otwartych. Spotkanie to było doskonałą okazją, aby przyjrzeć się procesowi produkcyjnemu od prepressu, przez cyfrowy druk UV LED, aż po proces cięcia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowanie-dni-otwartych-w-lfp-industrial-solutions,399126,artykul.html

Najjaśniejszą gwiazdą tegorocznych Dni Otwartych był Elitron Kombo SD+31.20, który zdecydowanie robi wrażenie na każdym operatorze, sprawdzając się w wielu dziedzinach poligrafii, obróbce opakowań czy też reklamie wizualnej. Urządzenie to jest bezkonkurencyne jeśli chodzi o jakość cięcia, frezowania czy bigowania. Duże wrażenie zrobiło wycinanie w papierze o niskiej gramaturze, nawet bardzo drobnych elementów. Goście wydarzenia docenili niezrównaną wydajność, szeroki wachlarz dostępnych narzędzi, możliwość pracy na wielu materiałach, a także wysoki poziom automatyzacji. Zwrócili również uwagę na intuicyjność oprogramowania sterującego pracą ploterów Elitron.

ilustracjastrzałka

Jeszcze więcej możliwości

Podczas spotkania odwiedzający mieli okazję poznać możliwości druku UV LED amerykańskiej marki Vanguard. Wielokrotnie nagradzany flagowiec czyli model VK300D-HS oferujący wysoką jakość wydruku na wielu rodzajach podłoży cieszył się powodzeniem. Co istotne wielkie wrażenie na uczestnikach zrobił druk strukturalny, którego efekty zdecydowanie przykuwały uwagę. Ponad to goście skorzystali z prezentacji oprogramowania wspierającego proces produkcyjny.

Jak podsumowuje Urszula Gałuszka-Marzecka, Account Manager w LFP Industrial Solutions: - Podczas ubiegłotygodniowego wydarzenia mogliśmy zasymulować naszym gościom proces produkcyjny od pliku, poprzez druk, po obróbkę do gotowego produktu. Jestem przekonana, że firmy mogą stworzyć kompleksowe usługi właśnie z naszymi rozwiązaniami w oparciu o wspólną partnerską współpracę”. Jak dodaje Joanna Zjawin, Marketing Manager: „Cieszymy się, że forma naszych Dni Otwartych spotyka się z tak dużym zainteresowaniem i już wkrótce zorganizujemy kolejną edycję wypełnioną ciekawymi zagadnieniami.

ilustracjastrzałka

Podczas spotkania druk oraz cięcie odbywało się na wielu podłożach od cienkich, przez szkło, aluminium po grubszy materiał typu SWEDBOARD. Płyta kartonowa z rdzeniem o strukturze plastra miodu charakteryzująca się doskonałą wytrzymałością i stabilnością przy jednocześnie niskiej wadze została dostarczona przez thyssenkrupp Materials Poland S.A.

ilustracjastrzałka

Źródło: LFP Industrial Solutions Sp. z o.o.

www.lfp-industrial.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: LFP_Industrial

(Joanna)

LFP_Industrial o sobie:

LFP Industrial Solutions Sp. z o.o. - to autoryzowany dystrybutor marek tj. Durst Group AG, Elitron IPM S.r.l, MASSIVit, Bullmer oraz integrator przemysłowych urządzeń cyfrowych, zarówno do druku, druku 3D jak i dalszych etapów przetwarzania.
Najlepsi inżynierowie serwisu, wyposażeni w profesjonalną wiedzę i wyspecjalizowane narzędzia, zapewnią bezpieczeństwo i ciągłość pracy każdej produkcji. Klienci zawsze mogą liczyć́ na wsparcie zespołu na każdym etapie wdrażania innowacyjnej technologii oraz na odpowiednie szkolenia w poznawaniu pełni możliwości zakupionych rozwiązań.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764