logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Podsumowanie dwóch edycji akcji Kompanii Piwowarskiej „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu!”

  PR 07.01.2022, przeczytano 801 razy
ilustracja

Za nami dwie edycje kampanii społecznej, którą dla Kompanii Piwowarskiej przeprowadził zespół Opus B. Do akcji zaangażowano Andrzeja Milewskiego, autora popularnego fanpage’a Andrzej Rysuje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-podsumowanie-dwoch-edycji-akcji-kompanii-piwowarskiej-_nigdy-nie-jezdze-po-alkoholu%21_,394332,artykul.html

W ostatnich dwóch latach, Kompania Piwowarska w swoich social mediach przeprowadziła akcję edukacyjną, promującą odpowiedzialne spożycie alkoholu.

Absurdalny humor Andrzeja Rysuje rozprawił się z mitami i wymówkami dotyczącymi prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu, a charakterystyczna kreska rysownika i unikalne mentorstwa pozwoliły nam na dotarcie do naprawdę szerokiego grona kierowców:

  • 2020 rok: zasięg: 2 841 682, zaangażowanie: 954 931
  • 2021 rok: zasięg: 3 643 826, zaangażowanie: 1 438 178

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764