logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowanie działań ESG Grupy Agora za rok 2022

  PR 24.05.2023, przeczytano 542 razy

Działania na rzecz zmniejszania negatywnego wpływu na środowisko naturalne, walka z dyskryminacją i o równość płci oraz obrona wolności słowa – to przewodnie zagadnienia raportu opisującego kluczowe projekty z obszaru ESG podjęte przez Grupę Agora i Agorę S.A. w 2022 r. Raport, który przedstawia również cele wyznaczone na 2023 r., jest dostępny na stronie agora.pl/odpowiedzialny-biznes w atrakcyjnej dla czytelników formie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowanie-dzialan-esg-grupy-agora-za-rok-2022,400121,artykul.html

– Wszechstronność i niezachwiana chęć działania całej Agory, z sukcesem rozwijającej się na polskim rynku już od ponad 30 lat, pozwala nam na realizację naszej społecznej misji – walki o poszanowanie demokratycznych wartości, a w szczególności o równość, sprawiedliwość i wolność słowa. W tym Raporcie znajdą Państwo wiele inspirujących przykładów takich działań – podkreśla w liście otwierającym publikację Bartosz Hojka, prezes zarządu Agory. – Dziś – w 2023 r., gdy mierzymy się z coraz częstszymi skutkami katastrof klimatycznych, konsekwencjami wojny w Ukrainie czy nieustającymi zamachami na demokratyczne wartości, media mają szczególną rolę – strażnika prawdy. Chcemy być organizacją, która spełnia to zadanie, a przy tym stawia na zrównoważony rozwój.

Agora jako wydawca prasy, książek, filmów, serwisów internetowych i programów radiowych czy właściciel jednej z największej sieci kin oraz firm z rynku reklamy zewnętrznej w Polsce mierzy się z różnorodnymi wyzwaniami w obszarze ESG. „Raport ESG Grupy Agora oraz Agory S.A. za 2022 r.” jest sprawozdaniem z wdrażania zasad i idei zrównoważonego rozwoju w praktycznie każdej z jej działalności. Stanowi też prezentację planów, jak spółka będzie te procesy rozwijać, ze szczególnym uwzględnieniem roli mediów dla realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.

W raporcie, definiując podstawowe obszary bezpośredniego wpływu na środowisko naturalne, Grupa opisała proces rozpoczęcia neutralizacji swojego wpływu na klimat – w tym celu m.in. obliczyła swój ślad węglowy we wszystkich zakresach (po raz pierwszy w zakresie 3, po raz drugi – w 1 i 2 zgodnie z metodologią GHG Protocol) oraz przeprowadziła analizę pod kątem wdrożenia gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ) w każdym obszarze swojej działalności.

W ramach działań społecznych i etycznych praktyk w 2022 r. marki i media Grupy Agora podejmowały liczne inicjatywy zarówno pomocowe, jak i informacyjne związane z inwazją Rosji na Ukrainę, równością płci i promowaniem różnorodności w miejscu pracy, działaniem na rzecz zmniejszania nierówności społecznych, a także ochroną wartości demokratycznych i wolności słowa w Polsce.

W publikacji, prócz podsumowania działań podjętych w raportowanym okresie, Agora wyznaczyła cele na 2023 r. zarówno w obszarze środowiskowym, społecznym, jak i dotyczącym etyki biznesu oraz ładu korporacyjnego.

„Raport ESG Grupy Agora oraz spółki Agory S.A. za rok 2022 r.” jest dostępny TUTAJ w atrakcyjnej wizualnie formie – dokumentu przyjaznego czytelnikom, pełnego ciekawych współczesnych i historycznych zdjęć osób i miejsc związanych z Agorą, pochodzących z unikalnych zbiorów Agencji Wyborcza.pl. Już sama okładka publikacji zwraca uwagę na najważniejsze aspekty zrównoważonego rozwoju w branży medialnej.

Raport obejmuje informacje i skonsolidowane dane niefinansowe grupy kapitałowej Agora i jej jednostki dominującej spółki Agora za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2022 r. Został przygotowany zgodnie z międzynarodowymi Standardami Global Reporting Initiative (GRI Standards 2021), bez poddania zewnętrznej weryfikacji. Jest to siódmy raport niefinansowy spółki, po raz pierwszy przygotowany przez dział ESG Agory, który odpowiada za wdrażanie kwestii zrównoważonego rozwoju w całej organizacji.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764