logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowanie IV edycji Remadays

   14.02.2008, przeczytano 1770 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 06-08 lutego 2008 roku w Warszawskim Centrum Expo XXI odbyła się IV edycja Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays. Na 11 000 m2 spotkało się blisko 400 wystawców z ponad 8000 zwiedzających z kraju i zagranicy. Można było zobaczyć najnowsze propozycje i rozwiązania w zakresie Technology (... ), Gifts (... ) oraz Outdooru (... ).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowanie-iv-edycji-remadays,6802,artykul.html

Tak szerokie spektrum oferty przyciąga wszystkich ludzi związanych z reklamą, a wiedza pozyskana przez nich „promieniuje” przez kolejny rok nieustannie przyczyniając się do poszerzania udziału tych sektorów w rynku reklamy. 8 tysięcy osób – przedstawicieli agencji reklamowych, drukarń, domów gadżetowych oraz działów marketingu klientów finalnych dzięki obecności na RemaDays może podjąć nowe lepsze decyzje inwestycyjne w obszarze swojej działalności.
To właśnie dzięki multidyscyplinarności i efektowi synergii Wystawcy docierają nie tylko do firm już mocno osadzonych w danym sektorze, ale również do tych którzy rozważają inwestycje w nowe usługi reklamowe lub nawet dopiero rozpoczęcie przygody z reklamą.

W pierwszym jak i drugim dniu zostały rozlosowane wśród zwiedzających atrakcyjne nagrody – laptopy Ferrari. Zwycięzcami zostali Pan Piotr Mucha z Milanówka oraz Dionizy Sobczak z firmy Despol z Legionowa..

Podczas Wieczoru Wystawców, który odbył się 6 lutego w klubie Arco zostały wręczone „KORONY REKLAMY” oraz nagrody „POPAI”. Natomiast w trzecim dniu targów odbyła się uroczystość wręczenia nagród na upominki roku „Gifts of the Year 2008” organizowana przez magazyn Gifts Journal. Głosującymi w konkursie były media branżowe oraz goście targowi. Wyniki wszystkich konkursów można zobaczyć na stronie www.remadays.com.

Organizatorzy dziękują wszystkim Wystawcom oraz Zwiedzającym za przybycie na targi i już teraz zapraszają do udziału w kolejnej edycji.

PS. Przygotowania do V jubileuszowej edycji zostały rozpoczęte.

Źródło: GJC Inter Media

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764