W dniach 06-08 lutego 2008 roku w Warszawskim Centrum Expo XXI odbyła się IV edycja Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays. Na 11 000 m2 spotkało się blisko 400 wystawców z ponad 8000 zwiedzających z kraju i zagranicy. Można było zobaczyć najnowsze propozycje i rozwiązania w zakresie Technology (... ), Gifts (... ) oraz Outdooru (... ).
Tak szerokie spektrum oferty przyciąga wszystkich ludzi związanych z reklamą, a wiedza pozyskana przez nich „promieniuje” przez kolejny rok nieustannie przyczyniając się do poszerzania udziału tych sektorów w rynku reklamy. 8 tysięcy osób – przedstawicieli agencji reklamowych, drukarń, domów gadżetowych oraz działów marketingu klientów finalnych dzięki obecności na RemaDays może podjąć nowe lepsze decyzje inwestycyjne w obszarze swojej działalności.
To właśnie dzięki multidyscyplinarności i efektowi synergii Wystawcy docierają nie tylko do firm już mocno osadzonych w danym sektorze, ale również do tych którzy rozważają inwestycje w nowe usługi reklamowe lub nawet dopiero rozpoczęcie przygody z reklamą.
W pierwszym jak i drugim dniu zostały rozlosowane wśród zwiedzających atrakcyjne nagrody – laptopy Ferrari. Zwycięzcami zostali Pan Piotr Mucha z Milanówka oraz Dionizy Sobczak z firmy Despol z Legionowa..
Podczas Wieczoru Wystawców, który odbył się 6 lutego w klubie Arco zostały wręczone „KORONY REKLAMY” oraz nagrody „POPAI”. Natomiast w trzecim dniu targów odbyła się uroczystość wręczenia nagród na upominki roku „Gifts of the Year 2008” organizowana przez magazyn Gifts Journal. Głosującymi w konkursie były media branżowe oraz goście targowi. Wyniki wszystkich konkursów można zobaczyć na stronie www.remadays.com.
Organizatorzy dziękują wszystkim Wystawcom oraz Zwiedzającym za przybycie na targi i już teraz zapraszają do udziału w kolejnej edycji.
PS. Przygotowania do V jubileuszowej edycji zostały rozpoczęte.
Źródło: GJC Inter Media