logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku

  PR 03.02.2023, przeczytano 518 razy
ilustracja

Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowanie-kampanii-_moc-polskich-warzyw_-w-2022-roku,398872,artykul.html

Imponujące wyniki kampanii

Biuro prasowe projektu „Moc Polskich Warzyw” przygotowało raport wyników za ubiegły rok. Działania z zakresu public relations pozwoliły wygenerować ponadprzeciętne wyniki.

W zeszłym roku w mediach pojawiło się przeszło 600 publikacji na temat kampanii na portalach internetowych, w prasie, telewizji na blogach i social mediach. O ich jakości może świadczyć ekwiwalent reklamowy przekraczający 1,5 mln złotych oraz dotarcie na poziomie 4,9 mln.

- Jesteśmy niezwykle zadowoleni z wyników kampanii. Na jej sukces składa się wiele czynników. Przede wszystkim konsekwentnie prowadzone od kilku lat, różnorodne działania kierowane do grupy docelowej. Budżet na działania public relations stanowi zaledwie kilka procent całego projektu, jednak wydatki w tym zakresie zwróciły się ponad dwudziestokrotnie, z czego ogromnie się cieszymy. Oznacza to, że docieramy z naszym przekazem do coraz liczniejszej grupy konsumentów, sprawiając, że zwiększa się ich świadomość żywieniowa - mówi Maciej Ogonowski, szef biura prasowego projektu „Moc Polskich Warzyw” i członek zarządu Agencji wykonawczej Brandmates.

Konsekwentne budowanie wizerunku

Twórcy „Mocy Polskich Warzyw” od kilku lat korzystają z szerokiego spektrum narzędzi i możliwości, aby docierać z przekazem do kolejnych grup odbiorców. Warto wspomnieć o niektórych z nich, takich jak obecność na dużych sportowych eventach konsumenckich (np. piknik w ramach Narodowego Dnia Sportu na błoniach Stadionu Narodowego czy Orlen PKO Beach Volley Tour), kampanie telewizyjne, outdoorowe, radiowe czy przynoszące ogromne zasięgi współprace z popularnymi polskimi blogerami kulinarnymi.

Poza tym w 2022 „Moc Polskich Warzyw” wzbogaciła się o dwa, niespotykane wcześniej działania.

Unikalna współpraca

Pierwszym z nich było nawiązanie unikatowej współpracy z siatkarską drużyną mistrzów Polski i Europy - Grupą Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. Siatkarze utytułowanego zespołu włączyli się w promocję polskich warzyw, między innymi w social mediach oraz podczas najważniejszych spotkań.

- Jesteśmy dumni, że najlepsza drużyna w kraju i Europie, ramię w ramię z polskimi producentami najlepszych warzyw, podejmuje działania w słusznej, wspólnej sprawie. Aktywność fizyczna i zdrowe odżywianie powinny zawsze iść w parze. Trudno o lepszy autorytet w tym zakresie niż najlepsi siatkarze kontynentu. Mamy nadzieję, że razem z naszymi mistrzami przekonamy jeszcze większe rzesze Polaków do tego, że warzywa powinny stanowić połowę każdego posiłku - mówi Paweł Myziak, wiceprezes Zrzeszenia Producentów Papryki RP z Potworowa koło Radomia, lidera projektu „Moc Polskich Warzyw”.

Nowoczesny serwis internetowy

Kolejnym innowacyjnym rozwiązaniem jest stworzenie pierwszego w Polsce serwisu internetowego stanowiącego unikalne kompendium wiedzy o polskich warzywach. Dzięki ciągle rozwijanej i aktualizowanej stronie można uzyskać informacje o sezonowości, miejscach i sposobach upraw poszczególnych gatunków, ich wartościach odżywczych oraz praktycznych możliwościach ich zastosowania w sprawdzonych przepisach kulinarnych.

Moc Polskich Warzyw

„Moc Polskich Warzyw” to kampania, która powstała z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w projekcie biorą również: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski. Kampania jest finansowana ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

Źródło: Brandmates

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764