logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowanie Nike Unlimited Campaign

  PR 24.08.2016, przeczytano 533 razy
ilustracjastrzałka

Tego lata sportowa rywalizacja dobiegła już końca. Jednak najtrudniejsza walka  ta, którą toczymy z własnymi ograniczeniami i uprzedzeniami, nigdy nie ustaje. Nike w każdym z filmów w ramach Unlimited Campaign pokazał, jak profesjonalni sportowcy oraz zwykli amatorzy codziennie podejmują wyzwania. Filmy łącznie osiągnęły ponad 340 milionów odsłon w Internecie i na kanałach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowanie-nike-unlimited-campaign,29684,artykul.html

Spoty należały do jednych z najczęściej oglądanych spośród wszystkich filmów przygotowanych z okazji letnich rozgrywek sportowych. Według badań Visible Measures, odcinek Unlimited You absolutnie zdeklasował w tym zakresie konkurencję – do 14 sierpnia obejrzało go 112 154 812 osób.

W ramach serii pojawiło się sześć odcinków, prezentujących zarówno elitę sportowców, jak i amatorów, którzy mierzą się z własnymi ograniczeniami. Kampanię zainaugurował Unlimited Future, pokazujący, że nawet znani dziś sportowcy zaczynali swoją karierę jako dzieci. Następnie pojawiły się Unlimited You – zachęcający do podejmowania sportowych wyzwań, Unlimited Courage z udziałem pierwszego transseksualnego zawodnika Chrisa Mosiera, Unlimited Together z wyjątkową muzyką Chance the Rapper, Unlimited Youth – opowiadający historię „Żelaznej Zakonnicy” Madonny Buder oraz Unlimited Will, w którym wystąpił niepełnosprawny sportowiec Kyle Maynard.

Zakończenie tegorocznej sportowej rywalizacji firma uhonorowała dodatkowym spotem – Unlimited Pursuit z udziałem inspirujących sportsmenek. Wystąpiły w nim: tenisistka Serena Williams, paraolimpijka Scout Bassett, gimnastyczki Simone Biles i Gabby Douglas, koszykarka Elena Delle Donne, piłkarka Alex Morgan oraz lekkoatletki: Allyson Felix, Dafne Schippers, Shelly-Ann Fraser-Pryce, English Gardner.

Źródło: Nike Poland

www.nike.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764