logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowanie pierwszej edycji konferencji Label Innovations

   03.05.2017, przeczytano 639 razy
strzałkistrzałka
Podsumowanie pierwszej edycji konferencji Label Innovations ZOBACZ ILUSTRACJE

Podczas pierwszej edycji konferencji Label Innovations „Co mówi Twoje opakowanie? Nowe wyzwania komunikacyjne i rynkowe stojące przed opakowaniami” poświęconej roli oraz komunikacji opakowania – firma Etykiety.pl Etigraf zadbała o stworzenie niepowtarzalnej atmosfery, sprzyjającej połączeniu świata nauki i biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowanie-pierwszej-edycji-konferencji-label-innovations,32335,artykul.html

Organizatorzy skupili się na najtrudniejszych zagadnieniach, które stanowią wyzwania dla wielu właścicieli marek: począwszy od wizerunku marki i opakowania, a kończąc na sposobach angażowania konsumentów.

Uczestnicy konferencji mieli okazję:
– wejść w buty konsumentów i zastanowić się dlaczego kupują wybrane produkty, a na inne nie zwracają uwagi  –  razem z dr Małgorzatą Majcher, Strategy & Business Director w DDB&Tribal
– zobaczyć innowacje w opakowaniach oczami konsumenta – wspólnie z Arturem Kępińskim i dr Pawłem Wójcikiem z Futura Media
– dowiedzieć się jak konsumenci oceniają opakowania i jak tę ocenę odzwierciedlają badania naukowe w prelekcji dr Renatą Nestorowicz z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
– nauczyć się we właściwy sposób myśleć o innowacjach – dzięki wystąpieniu Macieja Szarolety, Dyrektorowi Strategii w Albedo Marketing
– prześledzić jak wygląda proces zmiany wizerunku na przykładzie klienta Etykiety.pl Etigraf wraz z Iwoną Studzińską, Dyrektor Handlową w Etykiety.pl Etigraf
– odpowiedzieć na pytanie: po co firmie silna marka i czy moja firma potrzebuje takiej marki? – wspólnie z Agnieszką Rudnicką, Koordynator ds. marketingu w Etykiety.pl Etigraf
– uczyć się budowania zaangażowania konsumentów przy użyciu narzędzia jakim jest grywalizacja – dzięki porywającej prelekcji Pawła Tkaczyka, Prezesa Agencji Brandingowej MIDEA
– tworzyć historie, które będą angażować konsumentów, wzruszać, sprzedawać i przejdą do historii – wspólnie z dr Moniką Górską z Mistrzowskiej Szkoła Storytellingu biznesowego oraz pomocy notesów SyKoMor jej autorstwa.

Pasjonujące prelekcje, zaangażowanie uczestników,  spotkania w kuluarach, wymiana kontaktów  –  udało się osiągnąć cele, które zostały zaplanowane.

Ale były też chwile poruszające i wzruszające, był śmiech i łzy – to był dla organizatora dowód, że zgromadził ludzi z pasją, którzy wkładają serce w zarządzanie markami i mają ogromne doświadczenie w tej dziedzinie.

Zaangażowanie oraz potrzeby w zakresie poruszanej tematyki były ogromne – mimo, iż konferencja zakończyła się o 17:00, ostatni uczestnicy konferencji opuścili salę o 18:30. Przerosło to oczekiwania Etykiety.pl Etigraf!

Etykiety.pl Etigraf – organizator konferencji ma nadzieję, że konferencja szkoleniowa Label Innovations stanie się cyklicznym wydarzeniem, będącym okazją wymiany wiedzy i kontaktów pomiędzy światem biznesu i nauki. Przedstawiciele organizatora zapewniają, że ich celem jest stworzenie bogatego wydarzenia, podczas którego świat nauki będzie mówić językiem korzyści dla firm i dzielił się wiedzą dotyczącą najbardziej palących dla przedsiębiorców tematów.

Konferencja objęta była patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Etykiety.pl Etigraf

Galeria: Podsumowanie pierwszej edycji konferencji Label Innovations

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

W szkolnej skali:
Małgorzata Majcher - czwórka z plusem,
Futura media - trójka,
Renata Nestorowicz - czwórka z plusem,
Maciej Szaroleta - mocna czwórka,
Agnieszka Rudnicka - trójka,
Paweł Tkaczyk - czwórka z plusem,
Monika Górska - naciagana trójka.


Patronatu Signs nie zaobserwowano.

avatar użytkownika
,

Patronat polega na tym, że zamieszczamy i promujemy informacje prasowe dotyczące wydarzenia na naszych stronach.  

,

Ale mogliby wspomnieć choć słowem przed, w trakcie lub chociaż na końcu?
Prawda?
Tak dla przyzwoitości.
  

avatar użytkownika
,

To kwestia naszej umowy z organizatorem wydarzenia objętego patronatem, a nie przyzwoitości.   

,

Czyli jako uczestnik nie miałem wiedzieć, że Signs objął imprezę patronatem?
Interesujące.
  

avatar użytkownika
,

Cieszymy się że Cię to zainteresowało, ale uspokajamy, że organizator wywiązał się wobec nas ze wszystkich swoich zobowiązań, co nakazuje przyzwoitość o którą się tak martwisz.  

,

Nie martwię.
Po prostu o Waszym patronacie dowiedziałem się długo po imprezie z tej notatki.
Moim zdaniem słabo się wywiązał.
  

avatar użytkownika
,

Tu nie ma miejsca na zdanie i oceny - jest umowa i zarówno prawo jak i przyzwoitość nakazują wywiązanie się z niej. Nie istnieje żaden standard w tym zakresie, przyjmuje się natomiast najczęściej zasadę, że zakres takich umów odzwierciedla zakres wzajemnych świadczeń.  

,

Uczestnictwo uprawnia do oceny.  

avatar użytkownika
,

Nie masz żadnych uprawnień ani kompetencji aby oceniać czy nasz partner wywiązuje się z umowy w sposób przyzwoity - to sprawa wyłącznie między nim i nami. Formułowanie w takiej sytuacji zarzutów sugerujących nieprzyzwoite zachowanie nosi znamiona pomówienia. Zdajesz sobie chyba sprawę, że nie możemy tolerować takiego zachowania, w szczególności wobec partnera współpracującego w ramach patronatu medialnego?  

,

Aaaaa rozumiem!
Jednym z warunków patronatu było to, żeby nikt z uczestników imprezy się o nim nie dowiedział...

W istocie, udana współpraca.
  

avatar użytkownika
,

Twoja opinia na ten temat nie upoważnia Cię aby zarzucać organizatorom brak przyzwoitości.  

,

Moja obecność na imprezie uprawnia mnie do wyrażenia opinii na temat jej najdrobniejszego nawet detalu.
  

avatar użytkownika
,

Mylisz się, postawiłeś organizatorom zarzut nieprzyzwoitego zachowania pomimo że dochowali wszystkich swoich zobowiązań wobec nas. Żadne Twoje udziały nie upoważniają Cię do takiego zachowania. Jeśli nie nauczysz się szanować ludzi i będziesz usiłował nadal czynić z naszego serwisu narzędzie demonstracyjnego mieszania ich z błotem, kolejne konto poleci w kosmos.  

,

Ty publikujesz -Impreza była objęta patronatem Signs.
Ja odpisuję - Byłem na imprezie, nie widziałem żadnego, nawet najmniejszego objawu, że Signs jest patronem imprezy. W mojej ocenie słabo to wygląda. W MOJEJ.

Jeśli jesteście zadowolenie z patronatu, wyśmienicie.
Niemniej MOJA OCENA tej współpracy jest negatywna.

Nie podoba Ci się treść komentarzy, zablokuj możliwość komentowania.
Ale przestań grozić blokadą konta, bo to jest żenujące.
  

avatar użytkownika
,

Gdybyś ograniczył się do takiej oceny nikt by nie miał do Ciebie pretensji. Zamiast jednak zająć się tym "jak to wygląda" pozwoliłeś sobie na obsmarowanie organizatora imprezy, choć to co na tej imprezie widziałeś w żaden sposób do tego nie upoważnia. Nikt nie zamierza też z Twojego powodu ograniczać możliwości komentowania - dopóki mieści się to w granicach prawa i dobrego obyczaju każdy może z tej funkcjonalności korzystać. Jeśli będziesz poza te granice wykraczał zablokujemy konto nawet jeśli wydaje Ci się to żenujące.  

,

Ty masz pretensje zawsze. Ale nigdy tam, gdzie powinieneś jako administrator je mieć.

Przejrzyj uważnie wątek, w którym anonim jedzie po firmie - tam sztorcuj, kasuj i blokuj.
  

Najnowsze w tym dziale

Dzień Dystrybutora w firmie Sun Chemical
14 listopada br. firma Sun Chemical zorganizowała kolejne już spotkanie dla swoich dystrybutorów. Stały się one już tradycją tego producenta farb, a dla jego uczestników są możliwością pozyskania wiedzy na temat nowych produktów w jego ofercie, a także okazją do dobrej zabawy. Tym razem Sun Chemical zaprosił swoich gości na warszawski tor kartingowy, na...
Heidelberg oferuje 12 lat gwarancji na głowice laserowe
Wyjątkowo wysoka wytrzymałość głowic laserowych naświetlarek Suprasetter, ich niezawodność oraz najwyższa jakość obrazowania pozwala zaoferować ich użytkownikom program „Ultimate 12”. Jest to 12-letnia gwarancja na głowice naświetlarek CtP najnowszej generacji, zamówionych wraz z kontraktem na płyty i obsługą serwisową. Dowiedz się więcej. Simply...
25 lat Agfa w Polsce: wspomnienia i prezentacje planów
W tym roku mija 25-lecie polskiego oddziału firmy Agfa. Z tej okazji 28 listopada w warszawskim teatrze Capitol – z udziałem prawie 200 gości z kraju i zagranicy – odbyło się jubileuszowe spotkanie, podczas którego przypomniano najważniejsze wydarzenia w historii Agfa-Gevaert, również w kontekście działalności prowadzonej przez nią w naszym kraju. Nie zabrakło omówienia...
Kolejny Speedmaster w Preston Packaging
Preston Packaging z podpoznańskiej Dąbrowy specjalizuje się w obsłudze branży farmaceutycznej i kosmetycznej oraz producentów suplementów diety w zakresie opakowań jednostkowych z tektury litej, ulotkach informacyjnych oraz instrukcjach produktowych. Drukarnia stale poszerza portfolio swoich produktów oferowanych klientom, a częścią jej strategii jest poszukiwanie...
System CTP Kodak Trendsetter Q 800 F Speed i bezprocesowe płyty Kodak Sonora X od Avargraf w drukarni Poligrafia
Po wybudowaniu nowej hali produkcyjnej naturalnym wyborem podwarszawskiej drukarni Poligrafia Kłyszewski Justyn i Połosak Andrzej  Sp.j. – jak twierdzi Andrzej Połosak, jeden z jej współwłaścicieli - była instalacja systemu CTP firmy Kodak, z rozwiązań której od lat korzystała już w swoim pierwszym zakładzie. Tym razem wybór padł na model Trendsetter Q 800 F Speed z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764