logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowanie pierwszej edycji konferencji Label Innovations

   03.05.2017, przeczytano 855 razy
strzałkistrzałka
Podsumowanie pierwszej edycji konferencji Label Innovations ZOBACZ ILUSTRACJE

Podczas pierwszej edycji konferencji Label Innovations „Co mówi Twoje opakowanie? Nowe wyzwania komunikacyjne i rynkowe stojące przed opakowaniami” poświęconej roli oraz komunikacji opakowania – firma Etykiety.pl Etigraf zadbała o stworzenie niepowtarzalnej atmosfery, sprzyjającej połączeniu świata nauki i biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowanie-pierwszej-edycji-konferencji-label-innovations,32335,artykul.html

Organizatorzy skupili się na najtrudniejszych zagadnieniach, które stanowią wyzwania dla wielu właścicieli marek: począwszy od wizerunku marki i opakowania, a kończąc na sposobach angażowania konsumentów.

Uczestnicy konferencji mieli okazję:
– wejść w buty konsumentów i zastanowić się dlaczego kupują wybrane produkty, a na inne nie zwracają uwagi  –  razem z dr Małgorzatą Majcher, Strategy & Business Director w DDB&Tribal
– zobaczyć innowacje w opakowaniach oczami konsumenta – wspólnie z Arturem Kępińskim i dr Pawłem Wójcikiem z Futura Media
– dowiedzieć się jak konsumenci oceniają opakowania i jak tę ocenę odzwierciedlają badania naukowe w prelekcji dr Renatą Nestorowicz z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
– nauczyć się we właściwy sposób myśleć o innowacjach – dzięki wystąpieniu Macieja Szarolety, Dyrektorowi Strategii w Albedo Marketing
– prześledzić jak wygląda proces zmiany wizerunku na przykładzie klienta Etykiety.pl Etigraf wraz z Iwoną Studzińską, Dyrektor Handlową w Etykiety.pl Etigraf
– odpowiedzieć na pytanie: po co firmie silna marka i czy moja firma potrzebuje takiej marki? – wspólnie z Agnieszką Rudnicką, Koordynator ds. marketingu w Etykiety.pl Etigraf
– uczyć się budowania zaangażowania konsumentów przy użyciu narzędzia jakim jest grywalizacja – dzięki porywającej prelekcji Pawła Tkaczyka, Prezesa Agencji Brandingowej MIDEA
– tworzyć historie, które będą angażować konsumentów, wzruszać, sprzedawać i przejdą do historii – wspólnie z dr Moniką Górską z Mistrzowskiej Szkoła Storytellingu biznesowego oraz pomocy notesów SyKoMor jej autorstwa.

Pasjonujące prelekcje, zaangażowanie uczestników,  spotkania w kuluarach, wymiana kontaktów  –  udało się osiągnąć cele, które zostały zaplanowane.

Ale były też chwile poruszające i wzruszające, był śmiech i łzy – to był dla organizatora dowód, że zgromadził ludzi z pasją, którzy wkładają serce w zarządzanie markami i mają ogromne doświadczenie w tej dziedzinie.

Zaangażowanie oraz potrzeby w zakresie poruszanej tematyki były ogromne – mimo, iż konferencja zakończyła się o 17:00, ostatni uczestnicy konferencji opuścili salę o 18:30. Przerosło to oczekiwania Etykiety.pl Etigraf!

Etykiety.pl Etigraf – organizator konferencji ma nadzieję, że konferencja szkoleniowa Label Innovations stanie się cyklicznym wydarzeniem, będącym okazją wymiany wiedzy i kontaktów pomiędzy światem biznesu i nauki. Przedstawiciele organizatora zapewniają, że ich celem jest stworzenie bogatego wydarzenia, podczas którego świat nauki będzie mówić językiem korzyści dla firm i dzielił się wiedzą dotyczącą najbardziej palących dla przedsiębiorców tematów.

Konferencja objęta była patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Etykiety.pl Etigraf

Galeria: Podsumowanie pierwszej edycji konferencji Label Innovations

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

W szkolnej skali:
Małgorzata Majcher - czwórka z plusem,
Futura media - trójka,
Renata Nestorowicz - czwórka z plusem,
Maciej Szaroleta - mocna czwórka,
Agnieszka Rudnicka - trójka,
Paweł Tkaczyk - czwórka z plusem,
Monika Górska - naciagana trójka.


Patronatu Signs nie zaobserwowano.

avatar użytkownika
,

Patronat polega na tym, że zamieszczamy i promujemy informacje prasowe dotyczące wydarzenia na naszych stronach.  

,

Ale mogliby wspomnieć choć słowem przed, w trakcie lub chociaż na końcu?
Prawda?
Tak dla przyzwoitości.
  

avatar użytkownika
,

To kwestia naszej umowy z organizatorem wydarzenia objętego patronatem, a nie przyzwoitości.   

,

Czyli jako uczestnik nie miałem wiedzieć, że Signs objął imprezę patronatem?
Interesujące.
  

avatar użytkownika
,

Cieszymy się że Cię to zainteresowało, ale uspokajamy, że organizator wywiązał się wobec nas ze wszystkich swoich zobowiązań, co nakazuje przyzwoitość o którą się tak martwisz.  

,

Nie martwię.
Po prostu o Waszym patronacie dowiedziałem się długo po imprezie z tej notatki.
Moim zdaniem słabo się wywiązał.
  

avatar użytkownika
,

Tu nie ma miejsca na zdanie i oceny - jest umowa i zarówno prawo jak i przyzwoitość nakazują wywiązanie się z niej. Nie istnieje żaden standard w tym zakresie, przyjmuje się natomiast najczęściej zasadę, że zakres takich umów odzwierciedla zakres wzajemnych świadczeń.  

,

Uczestnictwo uprawnia do oceny.  

avatar użytkownika
,

Nie masz żadnych uprawnień ani kompetencji aby oceniać czy nasz partner wywiązuje się z umowy w sposób przyzwoity - to sprawa wyłącznie między nim i nami. Formułowanie w takiej sytuacji zarzutów sugerujących nieprzyzwoite zachowanie nosi znamiona pomówienia. Zdajesz sobie chyba sprawę, że nie możemy tolerować takiego zachowania, w szczególności wobec partnera współpracującego w ramach patronatu medialnego?  

,

Aaaaa rozumiem!
Jednym z warunków patronatu było to, żeby nikt z uczestników imprezy się o nim nie dowiedział...

W istocie, udana współpraca.
  

avatar użytkownika
,

Twoja opinia na ten temat nie upoważnia Cię aby zarzucać organizatorom brak przyzwoitości.  

,

Moja obecność na imprezie uprawnia mnie do wyrażenia opinii na temat jej najdrobniejszego nawet detalu.
  

avatar użytkownika
,

Mylisz się, postawiłeś organizatorom zarzut nieprzyzwoitego zachowania pomimo że dochowali wszystkich swoich zobowiązań wobec nas. Żadne Twoje udziały nie upoważniają Cię do takiego zachowania. Jeśli nie nauczysz się szanować ludzi i będziesz usiłował nadal czynić z naszego serwisu narzędzie demonstracyjnego mieszania ich z błotem, kolejne konto poleci w kosmos.  

,

Ty publikujesz -Impreza była objęta patronatem Signs.
Ja odpisuję - Byłem na imprezie, nie widziałem żadnego, nawet najmniejszego objawu, że Signs jest patronem imprezy. W mojej ocenie słabo to wygląda. W MOJEJ.

Jeśli jesteście zadowolenie z patronatu, wyśmienicie.
Niemniej MOJA OCENA tej współpracy jest negatywna.

Nie podoba Ci się treść komentarzy, zablokuj możliwość komentowania.
Ale przestań grozić blokadą konta, bo to jest żenujące.
  

avatar użytkownika
,

Gdybyś ograniczył się do takiej oceny nikt by nie miał do Ciebie pretensji. Zamiast jednak zająć się tym "jak to wygląda" pozwoliłeś sobie na obsmarowanie organizatora imprezy, choć to co na tej imprezie widziałeś w żaden sposób do tego nie upoważnia. Nikt nie zamierza też z Twojego powodu ograniczać możliwości komentowania - dopóki mieści się to w granicach prawa i dobrego obyczaju każdy może z tej funkcjonalności korzystać. Jeśli będziesz poza te granice wykraczał zablokujemy konto nawet jeśli wydaje Ci się to żenujące.  

,

Ty masz pretensje zawsze. Ale nigdy tam, gdzie powinieneś jako administrator je mieć.

Przejrzyj uważnie wątek, w którym anonim jedzie po firmie - tam sztorcuj, kasuj i blokuj.
  

Najnowsze w tym dziale

Sinajet 0604MT w Poligrafii Małopolskiej
Ploter tnący to kolejna inwestycja nowosądeckiej drukarni Poligrafia Małopolska w rozbudowę własnego parku maszynowego. Grafmasz tym samym wdrożył kolejny ploter tnąco-bigujący 0604 MT. Instalacja miała miejsce w drugim kwartale 2022 roku.
Mimo niespokojnej sytuacji gospodarczej koncern Koenig & Bauer dzięki dobremu udanemu kwartałowi znajduje się na ścieżce wzrostu. Podobnie jak wiele przedsiębiorstw produkcyjnych, Koenig & Bauer wciąż znajduje się w sytuacji, w której z jednej strony ma do czynienia z wysokim portfelem zamówień, a z drugiej z wpływem wielu negatywnych czynników zewnętrznych, głównie po stronie...
Wytrzymałe etykiety z technologią Mark Andy – w odpowiedzi na zmiany klimatyczne
Podstawowe funkcje etykiet to dekorowanie produktu i dostarczanie konsumentom informacji na jego temat: od półek supermarketu, poprzez apteki czy systemy logistyczne, po różne sektory transportu. Dlatego tak ważna jest możliwość wykorzystania ich w różnych warunkach, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości. Zdaniem firmy Mark Andy, rosnące oczekiwania, a...
Kompletne rozwiązania do automatycznej produkcji kalendarzy Head-one i Cal-one
Tegoroczna premiera HEAD-one, automatu do produkcji wypukłych główek do kalendarzy sprawiła, że w firmie Akonda portfolio urządzeń do produkcji kalendarzy jest już kompletne! Drukarnie oferujące kalendarze trójdzielne otrzymują rozwiązania do automatyzacji, co przekłada się na zwiększenie ilości i jakości produkcji. - Z kalendarzy ściennych będziemy...
HP Jet Fusion 5400 i Metal Jet S100: nowości dla branży produkcyjnej
Na targach Formnext firma HP zaprezentowała nowe części produkcyjne Metal Jet od firmy John Deere, nowe funkcjonalności technologii Multi Jet Fusion takie jak wydruk białych części, współpraca w zakresie rozwoju materiałów i post processingu oraz nowy program recyklingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764