logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowanie trzech kwartałów 2019 w kinie

  PR 18.11.2019, przeczytano 91 razy

Według danych Box Office od stycznia do końca września br. frekwencja kinowa w Polsce wyniosła dokładnie 43 211 401. To prawie 2,5 miliona więcej sprzedanych biletów niż w analogicznym okresie 2018 roku. Na ten dobry wynik zapracowały zarówno rodzime produkcje, na które wybrało się ponad 11,6 miliona widzów, jak i kontynuacje zagranicznych hitów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowanie-trzech-kwartalow-2019-w-kinie,384753,artykul.html

Wartym podkreślenia jest fakt, że w zestawieniu TOP 10 filmów aż połowa to polskie produkcje. Znalazły się w nim: „Miszmasz, czyli Kogel Mogel 3” (2,3 mln widzów), „Polityka” (1,85 mln), która do tej pory obroniła również tytuł najlepszego otwarcia br., „Planeta Singli 3” (1,4 mln), „Kobiety Mafii 2” (1,1 mln) i „Underdog” (0,9 mln). Doskonały wynik trzeciego kwartału, to również niewątpliwa zasługa długo wyczekiwanego remake’u słynnej animacji Disneya. „Król Lew” przyciągnął do kin ponad 2,5 mln osób i jest liderem zestawienia TOP 10 filmów. Sukcesem frekwencyjnym okazało się także zwieńczenie serii o supergrupie superbohaterów – „Avengers: Koniec gry”. Już 22. film Marvel Cinematic Universe odnotował w Polsce prawie 1,9 mln sprzedanych biletów. Dobrze poradziły sobie też dwie propozycje dla młodszych widzów: „Sekretne życie zwierzaków domowych 2” (1,45 mln) i „Jak wytresować smoka 3” (1,3 mln).

- Przed nami mocny repertuar i okres przedświąteczny, w którym Polacy bardzo chętnie odwiedzają kina. Liczymy więc, że dobra passa się utrzyma i padnie kolejny rekord frekwencyjny. – komentuje Bianka Pawlewska, Vice President of Cinema Advertising New Age Media. - Na ekranach pojawił się właśnie nakręcony z rozmachem polski thriller szpiegowski, pt. „Ukryta Gra” z Billem Pullmanem i Robertem Więckiewiczem. Jeszcze w listopadzie czekają nas premiery dwóch polskich produkcji: chwytającego za serce filmu twórców „Listów do M”, pt. „1800 gramów” z Magdaleną Różdżką w roli przebojowej dyrektorki ośrodka adopcyjnego (premiera 15 listopada) oraz komedii „Jak poślubić milionera” z Małgorzatą Sochą (premiera 29 listopada). Na ekrany wejdzie też kontynuacja najbardziej  dochodowego filmu animowanego w historii – „Kraina lodu 2” w kinach już od 22 listopada. Nie zabraknie też świątecznych propozycji – dla dorosłych brytyjska produkcja inspirowana twórczością Georg’a Michaela, pt. „Last Christmas” i dla młodszych widzów – „Młody renifer Alex”, ukazujący fragment życia i liczne perypetie prawdziwego lapońskiego renifera (premiera 6 grudnia). A pod koniec roku na ekranach kin pojawi się najnowsza część sagi „Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie – dodaje Pawlewska.

Źródło: New Age Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona serwisu Volkswagen Financial Services
Rozpoczęta pod koniec lata 2019 r. zmiana wizerunku marki Volkswagen to wielka globalna operacja, nazywana przez niektórych „rebrandingiem stulecia”. Poza samym, motoryzacyjnym gigantem również spółki zależne – Volkswagen Bank, Volkswagen Leasing i Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy pod wspólnym brandingiem Volkswagen Financial Services – są w trakcie procesu odświeżenia...
Producenci smartfonów będą „rozdawać” telefony za oglądanie reklam?
Wiele wskazuje na to, że producenci smartfonów mogą przymierzać się do wyświetlania reklam na swoich urządzaniach. Coraz głośniej mówi się np. o Samsungu. Gdyby zdecydował się na taki krok, to inni gracze rynkowi pewnie poszliby w jego ślady. W zamian za oglądanie filmów reklamowych klienci dostawaliby darmowe aparaty. Jeżeli taki scenariusz ujrzałby...
Najpierw był czat na stronie internetowej funduszu, później kanał na YouTube, na którym prezentowano wywiady z klientami i relacje z wydarzeń organizowanych przez firmę, następnie powstał portal informacyjno-edukacyjny „Życie Seniora”, który stanowił dużo bardziej rozbudowaną wersję drukowanego magazynu wydawanego przez fundusz (pod tym samym...
Inflacja w mediach rośnie szybciej niż wydatki na reklamę na świecie
Według prognozy agencji mediowej Zenith, w 2020 roku – pomimo spadku widowni komercyjnej o 1,6% - globalne nakłady reklamowe zwiększą się o 4,3%, co związane jest z przewidywanym na przyszły rok, wzrostem cen mediów o 6,1%.
Czym jest kampania przeciw hejtowi popularnego serwisu Gowork? Tego dowiesz się czytając nasz artykuł. Jeśli taka tematyka Cie interesuje zachęcamy do lektury.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764