logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowanie Tygodnia Eurowizyjnego na ESKA.pl

  PR 08.06.2025, przeczytano 208 razy
ilustracjastrzałka
foto

Serwis ESKA.pl podsumowuje Tydzień Eurowizyjny, który zgromadził ogromne grono fanów konkursu, generując imponujące zasięgi w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowanie-tygodnia-eurowizyjnego-na-eska.pl,409168,artykul.html

Intensywne działania redakcji, unikalne treści i relacje na żywo przyczyniły się do rekordowego zaangażowania użytkowników.

Kluczowe dane:

Facebook:

- 56 postów o Eurowizji, które wygenerowały ponad 60 tysięcy reakcji
- Post po występie Justyny Steczkowskiej w finale (link: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1126418349521066&set=pb.100064587347899.-2207520000&type=3) osiągnął zasięg 2 milionów, zgromadził 30 tysięcy reakcji i 2,5 tysiąca komentarzy.

ESKA.pl – wyniki artykułów i treści związanych z Eurowizją:

- blisko 3 miliony odsłon
- 1,6 miliona unikalnych użytkowników
- materiały wideo w tekstach odtworzono 1,3 miliona razy

YouTube – materiały o Eurowizji:

- 75,2 tys. wyświetleń,
- 6,1 tys. godzin oglądania
- blisko 700 komentarzy

Działania redakcji:

Redakcja ESKA.pl przygotowała bogaty program Tygodnia Eurowizyjnego, obejmujący:

  • Własny format „Komentery” na YouTubie: opublikowano 8 odcinków prowadzonych przez Adriana Rybaka, które cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów.
  • Redakcyjne przewidywania: analizy i typowania redakcji dotyczące wyników konkursu.
  • Relacja na żywo: obszerna relacja z półfinału z udziałem Polski oraz wielkiego finału Eurowizji.
  • Ekskluzywne materiały: publikacja unikalnych nagrań od Justyny Steczkowskiej.
  • Wywiady z uczestnikami: rozmowy z reprezentantami Czech i Francji, uczestnikami Eurowizji 2025.
  • Kontakt z delegacją w Bazylei: jako jedyni w trakcie trwania finału uzyskaliśmy komentarz dotyczący skrótu występu, który wywołał gorące dyskusje wśród fanów.

Wisienką na torcie będzie wywiad ze zwycięzcą Eurowizji 2025, Austriakiem JJ, który zostanie opublikowany na ESKA.pl na początku czerwca.

Realizacja materiałów o Eurowizji to dla naszej redakcji nie tylko dziennikarskie wyzwanie, ale przede wszystkim ogromna przyjemność. Z roku na rok widzimy, jak rośnie zainteresowanie tym wydarzeniem. Dlatego przy okazji tegorocznej edycji stworzyliśmy cykl materiałów Komentery, w których na bieżąco analizowaliśmy, co dzieje się podczas przygotowań, jak i w trakcie samego konkursu. Spotkał się on z niezwykle entuzjastycznym przyjęciem czytelników. Właśnie dlatego tegoroczna Eurowizja okazała się dla nas wyjątkowym sukcesem. Dziękujemy naszym odbiorcom za zaufanie i już teraz szykujemy się na kolejną edycję!” – mówi Karina Mozolewska, redaktor naczelna serwisu ESKA.pl.

Źródło: Grupa ZPR Media / Time SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy dyrektor ds. relacji inwestorskich w Grupie Agora
Od 1 czerwca br. Bartłomiej Godlewski objął stanowisko dyrektora ds. relacji inwestorskich w Grupie Agora. Będzie odpowiedzialny za kształtowanie i realizację długofalowej strategii relacji inwestorskich oraz budowanie pozytywnego wizerunku Grupy Agora na rynku kapitałowym.  
Kto zastąpi Michała Probierza? Medialni faworyci
12 czerwca Michał Probierz ogłosił swoją decyzję o rezygnacji z funkcji selekcjonera reprezentacji Polski. Eksperci z Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) sprawdzili, kto według komentujących ten temat internautów powinien objąć stanowisko trenera. Jeden z potencjalnych kandydatów zdecydowanie wyróżnia się największym poparciem kibiców.
MEGOGO rozszerza ofertę radiową — współpraca z Grupą ZPR Media
Serwis medialny MEGOGO podpisał umowę z jednym z wiodących polskich nadawców radiowych – Grupą ZPR Media. W rezultacie na platformie obecnie dostępne jest jeszcze więcej bezpłatnych treści radiowych.
Stargaze TV – influencerzy w telewizji. Nowy kanał z licencją w Polsce
TIVIO Studio uzyskało 12-letnią licencję  czeskiego regulatora medialnego (RRTV) na uruchomienie Stargaze TV – nowego, całodobowego kanału telewizyjnego opartego na treściach tworzonych przez polskich influencerów i twórców internetowych. Kanał będzie w całości nadawany po polsku i powstaje z myślą o lokalnej widowni. Jego debiut planowany jest...
ESKA2 w wakacje z akcją „Polska Jest Najfajniejsza”
W te wakacje Radio ESKA2 organizuje wyjątkowy konkurs „Polska Jest Najfajniejsza”, w którym do wygrania będą pobyty w najbardziej luksusowych hotelach w Polsce w głównych kurortach turystycznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764