logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowanie wiosennych Spotkań Regionalnych PIAP 2018

  PR 05.04.2018, przeczytano 663 razy
ilustracjastrzałka

Na przełomie marca/kwietnia br. odbyły się kolejne Spotkania Regionalne organizowane przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych. Była to już piąta edycja spotkań, które Izba kontynuuje od 2014 roku. Uczestnicy wydarzenia mogli wziąć udział w atrakcyjnym szkoleniu z zakresu ochrony danych osobowych: RODO -rewolucja czy tylko ewolucja w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych. Podczas wydarzenia uczestnicy mogli zasięgnąć informacji nt. wdrażenia nowego rozporządzenia dotyczącego ochrony danych osobowych - unijnego rozporządzenia (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osoby i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy  95/46/WE) w skrócie „RODO” dotyczące ochrony danych osobowych, które będzie obowiązywało od dnia 25 maja 2018r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowanie-wiosennych-spotkan-regionalnych-piap-2018,36050,artykul.html

W związku z powyższym zasadne było, aby każdy przedsiębiorca posiadał wiedzę o podstawowych zmianach w zakresie ochrony danych osobowych w szczególności w zakresie zmiany funkcjonujących już w firmach dokumentów takich jak: Polityka Bezpieczeństwa, Polityka Prywatności czy też instrukcji zarządzania Systemem Informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych.

Uczestnicy szkolenia otrzymali informacje o zmianach w zakresie przepisów ochrony danych osobowych i wskazówki dotyczące praktycznego działania w zakresie wdrożenia zmian.

Prelegentem była Elżbieta Pędziałek-Kunert – pedagog, prawnik, uczestniczka seminarium doktorskiego z nauk prawnych, założycielka i właścicielka Kancelarii Prawnej EGILEX. Uczestniczka szkoleń Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury z zakresu prawa gospodarczego i finansów w przedsiębiorstwach. Wieloletni  pracownik sądu, gdzie uczestniczyła w wielu szkoleniach w zakresie ochrony danych osobowych. Praktyk w zakresie ochrony danych osobowych.

Spotkania odbyły się w dwóch lokalizacjach Chorzowie i w Warszawie. Na spotkania zostali zaproszeni Członkowie PIAP, dostawcy artykułów reklamowych, agencje reklamowe oraz media i organizatorzy targów branżowych. Polska Izba Artykułów Promocyjnych zamierza kontynuować tradycję Spotkań Regionalnych również w 2019 roku.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Havas wprowadza strategię Converged
Agencja mediowa Havas, kluczowy partner biznesowy w zakresie zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych, ogłosiła wprowadzenie innowacyjnych zmian w obszarze strategii oraz inwestycji, aby odpowiedzieć na stale rosnące potrzeby klientów.
Endless profrekwencyjnie dla fundacji Alliance4Europe
Endless zrealizowała kampanię profrekwencyjną do Parlamentu Europejskiego na zlecenie fundacji Alliance4Europe. Agencja jest odpowiedzialna zarówno za ideę strategiczną, jak i kreatywną.
Makłowicz znów inspiruje w kampanii Browaru Fortuna
Trwa kampania piw marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i premierowego ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria współtworzona z Robertem Makłowiczem. Za realizację odpowiada agencja Pomarańcza.
Timecode: rebranding na 20-lecie
Dom produkcyjny Timecode Film Production świętuje w tym roku 20-lecie swojej działalności. Z okazji jubileuszu Timecode zaprezentował nowe logo i komunikację wizualną.
Akcjonariat pracowniczy w agencji Verbum
Notowana na giełdzie agencja MPL VERBUM SA wprowadza program, w ramach którego pracownicy będą mogli stać się współwłaścicielami firmy. Program ESOP (Employee Stock Option Plan) umożliwi im nabycie udziałów firmy na preferencyjnych warunkach, co jest elementem strategii wzmacniania motywacji i lojalności kluczowych członków zespołu. W ramach programu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764