logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowanie wiosennych Spotkań Regionalnych PIAP 2018

  PR 05.04.2018, przeczytano 660 razy
ilustracjastrzałka

Na przełomie marca/kwietnia br. odbyły się kolejne Spotkania Regionalne organizowane przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych. Była to już piąta edycja spotkań, które Izba kontynuuje od 2014 roku. Uczestnicy wydarzenia mogli wziąć udział w atrakcyjnym szkoleniu z zakresu ochrony danych osobowych: RODO -rewolucja czy tylko ewolucja w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych. Podczas wydarzenia uczestnicy mogli zasięgnąć informacji nt. wdrażenia nowego rozporządzenia dotyczącego ochrony danych osobowych - unijnego rozporządzenia (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osoby i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy  95/46/WE) w skrócie „RODO” dotyczące ochrony danych osobowych, które będzie obowiązywało od dnia 25 maja 2018r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowanie-wiosennych-spotkan-regionalnych-piap-2018,36050,artykul.html

W związku z powyższym zasadne było, aby każdy przedsiębiorca posiadał wiedzę o podstawowych zmianach w zakresie ochrony danych osobowych w szczególności w zakresie zmiany funkcjonujących już w firmach dokumentów takich jak: Polityka Bezpieczeństwa, Polityka Prywatności czy też instrukcji zarządzania Systemem Informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych.

Uczestnicy szkolenia otrzymali informacje o zmianach w zakresie przepisów ochrony danych osobowych i wskazówki dotyczące praktycznego działania w zakresie wdrożenia zmian.

Prelegentem była Elżbieta Pędziałek-Kunert – pedagog, prawnik, uczestniczka seminarium doktorskiego z nauk prawnych, założycielka i właścicielka Kancelarii Prawnej EGILEX. Uczestniczka szkoleń Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury z zakresu prawa gospodarczego i finansów w przedsiębiorstwach. Wieloletni  pracownik sądu, gdzie uczestniczyła w wielu szkoleniach w zakresie ochrony danych osobowych. Praktyk w zakresie ochrony danych osobowych.

Spotkania odbyły się w dwóch lokalizacjach Chorzowie i w Warszawie. Na spotkania zostali zaproszeni Członkowie PIAP, dostawcy artykułów reklamowych, agencje reklamowe oraz media i organizatorzy targów branżowych. Polska Izba Artykułów Promocyjnych zamierza kontynuować tradycję Spotkań Regionalnych również w 2019 roku.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764