logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowujemy 9. edycję Festiwaldruku.pl

   27.09.2017, przeczytano 1571 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 13-14 września br. podczas największych w drugiej połowie roku roku targów reklamy i poligrafii FestiwalDruku.pl swoją ofertę zaprezentowali dostawcy mediów i maszyn dla branży reklamy i poligrafii. Targi zanotowały 20% wzrost odwiedzających, a samej imprezie towarzyszyły liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowujemy-9.-edycje-festiwaldruku.pl,33905,artykul.html

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z tegorocznej edycji FestiwalDruku.pl. Po pierwsze, cieszy nas zdecydowany wzrost frekwencji na targach, a także wzrost ilości zagranicznych gości odwiedzających naszą imprezę. Wiele wydarzeń dodatkowych jak szkolenia, pokazy car wrappingu czy warsztaty przełożyły się na bogaty i ciekawy program imprezy. Największym sukcesem tej edycji są jednak pozytywne głosy wystawców, które utwierdzają nas w tym, że zmierzamy w dobrym kierunku - mówi Monika Opałka, dyrektor sprzedaży OOH magazine, organizatora targów.

FestiwalDruku.pl 2017 to 250 wystawców, 6000 zwiedzających i wspomniane wydarzenia dodatkowe, w tym premierowe pokazy urządzeń. Podczas targów firma Canon prezentowała premierowo maszynę Océ Colorado 1640 – nowy 64-calowy ploter drukujący z roli na rolę, wyposażony w przełomową technologię UVgel. Europejska premiera maszyny odbyła się podczas tegorocznej Fespy w Hamburgu, polscy użytkownicy mogli zobaczyć ją po raz pierwszy właśnie podczas targów FestiwalDruku.pl. Kolejna premiera targowa to maszyna Oki Pro8342WT – drukarka wykorzystująca zaawansowaną technologię białego tonera. Firma EMB Systems prezentowała po raz pierwszy nową drukarkę do nadruku bezpośredniego – Brother GTX.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Podczas FestiwalDruku.pl firma Alma Trend prowadziła warsztaty pod hasłem „Amazing but true – czyli zaskakujące możliwości termotransferu”. Wśród wydarzeń dodatkowych znalazła się także II edycja konferencji Etykiety.pl Etigraf dla branży opakowaniowej oraz warsztaty ze zgrzewania banerów prowadzone przez firmę Heisslufttechnik.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Wielkim wydarzeniem branżowym były pokazy oklejania samochodów. Jednym z nich był Car Wrapping Show – zorganizowany przez organizatora targów – OOH magazine we współpracy z firmami Avery Dennison i Igepa Polska. Na stoisku firmy Ikonos zwiedzający w ramach Akademii Ikonos również mogli zobaczyć aplikatorów car wrappingu w akcji.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Podczas targów na swoich stoiskach wystawcy prezentowali zwycięskie zgłoszenia w konkursie o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania.

Wydarzeniu towarzyszyła kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej. Każdy odwiedzający otrzymał swój egzemplarz katalogu. Pobrać go bezpłatnie można także TUTAJ [PDF].

Podział zwiedzających:

  • drukarnie 66 %,
  • agencje reklamowe 24%
  • agencje reklamy zewnętrznej 8%,
  • inne 2%.


Objęty patronatem medialnym Signs.pl FestiwalDruku.pl odbywał się w EXPO XXI w Warszawie, 13-14 września 2017 r. Równolegle miały miejsce targi FestiwalMarketingu.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Benq SW270C Photovue – fotograficzny monitor IPS z HDR
BenQ Wprowadził na polski rynek kolejny monitor z rodziny PhotoVue przeznaczonej dla fotografów – 27 calowy SW270C. Wyposażony w Uniformity Technology monitor równomiernie na całym ekranie wyświetla doskonałe kolory, zapewniając 99% zgodność z paletą Adobe RGB i 97% z paletą DCI-P3. Gniazdo USB-C ułatwia połącznie notebooka z monitorem za pomocą jednego tylko kabla...
Podróbki zdominowały rynek materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Firma HP przedstawiła wnioski z sondażu przeprowadzonego na zlecenie amerykańskiego producenta przez agencję badawczą Harris Interactive. Zgodnie z wynikami analizy, ryzyko zakupu podrobionych materiałów eksploatacyjnych do drukarek jest dziś wyższe, niż kiedykolwiek przedtem.
Loteria Orlen: kolejna odsłona kampanii
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej PKN ORLEN. W ramach „Loterii ORLEN” na stacjach paliw dostępne są już nowe zestawy promocyjne, dzięki którym można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, m.in. rodzinne samochody i wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. Jedyny polski kierowca w Formule 1 jest twarzą realizowanej kampanii. Za jej...
Rozpoczęła się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o zaletach aplikacji mobilnej, nawiązując do prędkości, z jaką poruszają się kitesurferzy.
Sony: koncentrator USB z czytnikiem kart SD/microSD UHS-II
Firma Sony poinformowała o wprowadzeniu do oferty kolejnego produktu, który ułatwi użytkownikom profesjonalnym szybką, niezawodną i wydajną pracę. MRW-S3 to najszybszy na świecie czytnik kart SD/microSD UHS-II oraz koncentrator USB. Urządzenie wyposażono w złącza USB 3.1 Gen 2 i technologię zasilania USB PD (USB Power Delivery) przy mocy do 100 W. Przewidziano też możliwość...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764