logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowujemy 9. edycję Festiwaldruku.pl

   27.09.2017, przeczytano 2469 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 13-14 września br. podczas największych w drugiej połowie roku roku targów reklamy i poligrafii FestiwalDruku.pl swoją ofertę zaprezentowali dostawcy mediów i maszyn dla branży reklamy i poligrafii. Targi zanotowały 20% wzrost odwiedzających, a samej imprezie towarzyszyły liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowujemy-9.-edycje-festiwaldruku.pl,33905,artykul.html

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z tegorocznej edycji FestiwalDruku.pl. Po pierwsze, cieszy nas zdecydowany wzrost frekwencji na targach, a także wzrost ilości zagranicznych gości odwiedzających naszą imprezę. Wiele wydarzeń dodatkowych jak szkolenia, pokazy car wrappingu czy warsztaty przełożyły się na bogaty i ciekawy program imprezy. Największym sukcesem tej edycji są jednak pozytywne głosy wystawców, które utwierdzają nas w tym, że zmierzamy w dobrym kierunku - mówi Monika Opałka, dyrektor sprzedaży OOH magazine, organizatora targów.

FestiwalDruku.pl 2017 to 250 wystawców, 6000 zwiedzających i wspomniane wydarzenia dodatkowe, w tym premierowe pokazy urządzeń. Podczas targów firma Canon prezentowała premierowo maszynę Océ Colorado 1640 – nowy 64-calowy ploter drukujący z roli na rolę, wyposażony w przełomową technologię UVgel. Europejska premiera maszyny odbyła się podczas tegorocznej Fespy w Hamburgu, polscy użytkownicy mogli zobaczyć ją po raz pierwszy właśnie podczas targów FestiwalDruku.pl. Kolejna premiera targowa to maszyna Oki Pro8342WT – drukarka wykorzystująca zaawansowaną technologię białego tonera. Firma EMB Systems prezentowała po raz pierwszy nową drukarkę do nadruku bezpośredniego – Brother GTX.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Podczas FestiwalDruku.pl firma Alma Trend prowadziła warsztaty pod hasłem „Amazing but true – czyli zaskakujące możliwości termotransferu”. Wśród wydarzeń dodatkowych znalazła się także II edycja konferencji Etykiety.pl Etigraf dla branży opakowaniowej oraz warsztaty ze zgrzewania banerów prowadzone przez firmę Heisslufttechnik.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Wielkim wydarzeniem branżowym były pokazy oklejania samochodów. Jednym z nich był Car Wrapping Show – zorganizowany przez organizatora targów – OOH magazine we współpracy z firmami Avery Dennison i Igepa Polska. Na stoisku firmy Ikonos zwiedzający w ramach Akademii Ikonos również mogli zobaczyć aplikatorów car wrappingu w akcji.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Podczas targów na swoich stoiskach wystawcy prezentowali zwycięskie zgłoszenia w konkursie o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania.

Wydarzeniu towarzyszyła kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej. Każdy odwiedzający otrzymał swój egzemplarz katalogu. Pobrać go bezpłatnie można także TUTAJ [PDF].

Podział zwiedzających:

  • drukarnie 66 %,
  • agencje reklamowe 24%
  • agencje reklamy zewnętrznej 8%,
  • inne 2%.


Objęty patronatem medialnym Signs.pl FestiwalDruku.pl odbywał się w EXPO XXI w Warszawie, 13-14 września 2017 r. Równolegle miały miejsce targi FestiwalMarketingu.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764