logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowujemy 9. edycję Festiwaldruku.pl

   27.09.2017, przeczytano 1482 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 13-14 września br. podczas największych w drugiej połowie roku roku targów reklamy i poligrafii FestiwalDruku.pl swoją ofertę zaprezentowali dostawcy mediów i maszyn dla branży reklamy i poligrafii. Targi zanotowały 20% wzrost odwiedzających, a samej imprezie towarzyszyły liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowujemy-9.-edycje-festiwaldruku.pl,33905,artykul.html

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z tegorocznej edycji FestiwalDruku.pl. Po pierwsze, cieszy nas zdecydowany wzrost frekwencji na targach, a także wzrost ilości zagranicznych gości odwiedzających naszą imprezę. Wiele wydarzeń dodatkowych jak szkolenia, pokazy car wrappingu czy warsztaty przełożyły się na bogaty i ciekawy program imprezy. Największym sukcesem tej edycji są jednak pozytywne głosy wystawców, które utwierdzają nas w tym, że zmierzamy w dobrym kierunku - mówi Monika Opałka, dyrektor sprzedaży OOH magazine, organizatora targów.

FestiwalDruku.pl 2017 to 250 wystawców, 6000 zwiedzających i wspomniane wydarzenia dodatkowe, w tym premierowe pokazy urządzeń. Podczas targów firma Canon prezentowała premierowo maszynę Océ Colorado 1640 – nowy 64-calowy ploter drukujący z roli na rolę, wyposażony w przełomową technologię UVgel. Europejska premiera maszyny odbyła się podczas tegorocznej Fespy w Hamburgu, polscy użytkownicy mogli zobaczyć ją po raz pierwszy właśnie podczas targów FestiwalDruku.pl. Kolejna premiera targowa to maszyna Oki Pro8342WT – drukarka wykorzystująca zaawansowaną technologię białego tonera. Firma EMB Systems prezentowała po raz pierwszy nową drukarkę do nadruku bezpośredniego – Brother GTX.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Podczas FestiwalDruku.pl firma Alma Trend prowadziła warsztaty pod hasłem „Amazing but true – czyli zaskakujące możliwości termotransferu”. Wśród wydarzeń dodatkowych znalazła się także II edycja konferencji Etykiety.pl Etigraf dla branży opakowaniowej oraz warsztaty ze zgrzewania banerów prowadzone przez firmę Heisslufttechnik.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Wielkim wydarzeniem branżowym były pokazy oklejania samochodów. Jednym z nich był Car Wrapping Show – zorganizowany przez organizatora targów – OOH magazine we współpracy z firmami Avery Dennison i Igepa Polska. Na stoisku firmy Ikonos zwiedzający w ramach Akademii Ikonos również mogli zobaczyć aplikatorów car wrappingu w akcji.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Podczas targów na swoich stoiskach wystawcy prezentowali zwycięskie zgłoszenia w konkursie o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania.

Wydarzeniu towarzyszyła kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej. Każdy odwiedzający otrzymał swój egzemplarz katalogu. Pobrać go bezpłatnie można także TUTAJ [PDF].

Podział zwiedzających:

  • drukarnie 66 %,
  • agencje reklamowe 24%
  • agencje reklamy zewnętrznej 8%,
  • inne 2%.


Objęty patronatem medialnym Signs.pl FestiwalDruku.pl odbywał się w EXPO XXI w Warszawie, 13-14 września 2017 r. Równolegle miały miejsce targi FestiwalMarketingu.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764