Rzesze zwiedzających, szeroka oferta reklamowa i niezwykle bogaty program wydarzeń dodatkowych. Tak w jednym zdaniu można podsumować tegoroczną edycję targów. Jednak to co najważniejsze, wyraża się w liczbach.
Blisko 250 wystawców targów to 30% więcej firm niż w roku ubiegłym. Ogromnym sukcesem jest także 20% wzrost liczby zwiedzających - 4800 osób, które - co istotne - reprezentowały tylko i wyłącznie profesjonalistów w branży.
8. edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej obfitowała w nowości. W tym roku po raz pierwszy, ze względu na bardzo duże zainteresowanie wystawców, impreza została podzielona na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Dla zwiedzających organizatorzy przygotowali również różnorodne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.
W czasie trwania Festiwalu uczestnicy mogli po raz pierwszy zobaczyć najbardziej kreatywne rozwiązania w druku w specjalnie zaaranżowanej strefie BE CREATIVE! W hali nr II, przy targowej recepcji, są prezentowane personalizowane wydruki na najróżniejszych podłożach: tkaninach, drewnie, szkle, metalu czy tworzywach sztucznych. Odwiedzający strefę BE CREATIVE! obejrzeli oryginalne wydruki na meblach, przedmiotach codziennego użytku czy innych elementach wyposażenia wnętrz. Możliwości i rozwiązania prezentowały nie tylko bezpośredni wykonawcy oferujący takie usługi, ale także producenci maszyn, technologii i mediów umożliwiających kreatywny print.
Po raz kolejny, wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” i partner targów przeprowadził dwudniowe warsztaty „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”.
Firma Polkos zaprosiła na dzień otwarty z automatyczną giętarką do liter z taśm aluminiowych. W ramach wydarzeń dodatkowych Alma Trend przeprowadziła bezpłatne warsztaty „Termo – transfer od A do Z”, podczas których zaprezentowała drukarkę OKI PRO6410 NeonColor.
Kolejnym wydarzeniem towarzyszącym targom była organizowana przez Etykiety.pl Etigraf konferencja szkoleniowa „Co mówi twoje opakowanie?”.
- To była zdecydowanie najbardziej wyjątkowa i udana odsłona targów. Potwierdzeniem tych słów są pierwsze sprzedane stoiska na przyszłoroczne targi, a 90% tegorocznych wystawców zapowiedziało udział w kolejnej edycji - mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży OOH magazine - organizatora targów.
Równolegle z targami FestiwalDruku.pl odbywały się targi FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie objęte było patronatem medialnym Signs.pl.
Źródło: OOH magazine