logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowujemy Festiwal Druku

   29.09.2016, przeczytano 946 razy
ilustracjastrzałka

Rzesze zwiedzających, szeroka oferta reklamowa i niezwykle bogaty program wydarzeń dodatkowych. Tak w jednym zdaniu można podsumować tegoroczną edycję targów. Jednak to co najważniejsze, wyraża się w liczbach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podsumowujemy-festiwal-druku,30085,artykul.html

Blisko 250 wystawców targów to 30% więcej firm niż w roku ubiegłym. Ogromnym sukcesem jest także 20% wzrost liczby zwiedzających - 4800 osób, które - co istotne - reprezentowały tylko i wyłącznie profesjonalistów w branży.

8. edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej obfitowała w nowości. W tym roku po raz pierwszy, ze względu na bardzo duże zainteresowanie wystawców, impreza została podzielona na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Dla zwiedzających organizatorzy przygotowali również różnorodne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

W czasie trwania Festiwalu uczestnicy mogli po raz pierwszy zobaczyć najbardziej kreatywne rozwiązania w druku w specjalnie zaaranżowanej strefie BE CREATIVE! W hali nr II, przy targowej recepcji, są prezentowane personalizowane wydruki na najróżniejszych podłożach: tkaninach, drewnie, szkle, metalu czy tworzywach sztucznych. Odwiedzający strefę BE CREATIVE! obejrzeli oryginalne wydruki na meblach, przedmiotach codziennego użytku czy innych elementach wyposażenia wnętrz. Możliwości i rozwiązania prezentowały nie tylko bezpośredni wykonawcy oferujący takie usługi, ale także producenci maszyn, technologii i mediów umożliwiających kreatywny print.

Po raz kolejny, wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” i partner  targów przeprowadził dwudniowe warsztaty „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”.

Firma Polkos zaprosiła na dzień otwarty z automatyczną giętarką do liter z taśm aluminiowych. W ramach wydarzeń dodatkowych Alma Trend przeprowadziła bezpłatne warsztaty „Termo – transfer od A do Z”, podczas których zaprezentowała drukarkę OKI PRO6410 NeonColor.

Kolejnym wydarzeniem towarzyszącym targom była organizowana przez Etykiety.pl Etigraf konferencja szkoleniowa „Co mówi twoje opakowanie?”.

- To była zdecydowanie najbardziej wyjątkowa i udana odsłona targów. Potwierdzeniem tych słów są pierwsze sprzedane stoiska na przyszłoroczne targi, a 90% tegorocznych wystawców zapowiedziało udział w kolejnej edycji - mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży OOH magazine - organizatora targów.

Równolegle z targami FestiwalDruku.pl odbywały się targi FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie objęte było patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764