logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Novar - dostawca stojaków reklamowych produkuje automaty do dezynfekcji rąk

  PR 13.07.2020, przeczytano 2603 razy
ilustracja

Rodzinna firma Novar z okolic Torunia dzięki gwarancjom kredytowym Banku Gospodarstwa Krajowego nie tylko przetrwała pandemię, ale także zdołała uruchomić innowacyjny projekt, pomagający w walce z rozprzestrzenianiem się koronawirusa. Rozpoczęła produkcję automatów do dezynfekcji rąk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/novar----dostawca-stojakow-reklamowych-produkuje-automaty-do-dezynfekcji-rak,387763,artykul.html

Mieszcząca się w Krobii pod Toruniem firma Novar, od 25 lat produkuje stojaki reklamowe i ekspozycyjne. W czasie pandemii uniknęła redukcji zatrudnienia, podejmując się produkcji automatów do dezynfekcji. Novar potrzebował jednak kredytu i jego zabezpieczenia, aby zrealizować projekt możliwie najszybciej.

- Nie mieliśmy takich pieniędzy, żeby o własnych siłach uruchomić produkcję w tak krótkim terminie i o takiej skali. Z pomocą przyszły nam Bank Ochrony Środowiska i Bank Gospodarstwa Krajowego - mówi Mariusz Romanowski, współwłaściciel firmy Novar. Jak podkreśla, pomoc banków dotarła „w rekordowo krótkim czasie".

Novar zatrudnił zespół elektroników do zaprojektowania zaawansowanego układu sterującego pracą urządzeń do dezynfekcji. Za sprawą dodatkowego zasilania bateryjnego oferowane przez firmę automaty można ustawić w dowolnym miejscu, a ich używanie jest bezdotykowe. W komplecie dostarczany jest też płyn do dezynfekcji.

Marcin Wiecki, dyrektor Regionu Kujawsko-Pomorskiego w Banku Gospodarstwa Krajowego jest zdania, że polscy przedsiębiorcy należą do najbardziej kreatywnych w Europie, potrafią również dostosować się do szybko zmieniających się warunków rynkowych. W opinii Wieckiego, są jednak zdarzenia, na które ciężko się przygotować, takie jak pandemia koronawirusa.

- Bank Gospodarstwa Krajowego aktywnie włączył się w przygotowanie systemowych rozwiązań, które pomagają przedsiębiorcom przetrwać ten trudny czas i wrócić do normalnej działalności - podkreśla Marcin Wiecki.

Jak mówi Łukasz Kozioł, dyrektor Departamentu Zarządzania Produktami w Banku Ochrony Środowiska, to właśnie BOŚ był jednym z pierwszych banków, który wdrożył do swojej oferty nowe warunki gwarancji Banku Gospodarstwa Krajowego.

- Spółka Novar skorzystała z gwarancji Biznesmax, czyli instrumentu dostępnego dla firm mikro-, małych i średnich. Zaletą tej gwarancji jest między innymi to, że jest ona bezpłatna i zabezpiecza nawet 80 proc. kwoty kredytu przeznaczonego na finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć - mówi Łukasz Kozioł.

Źródło: Centrum Prasowe PAP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764