logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podwieczorek Kreatywny - nowe menu dla Wacomczuchów

  PR 23.03.2017, przeczytano 586 razy
ilustracjastrzałka

Zapraszamy na  konferencję, która odbędzie się 28.03.2017 r. w Studio Bank, przy ulicy Daniłowiczowskiej 18B w Warszawie. W programie Podwieczorku Kreatywnego znajdą się interesujące wykłady, koncert zespołu Mordors, z którym wystąpi gościnnie Basia Bąk a także emisja "Lo i stało się. Zaduma nad światem w sieci" Wernera Herzoga. Ponadto podczas spotkania zostaną wręczone nagrody z pierwszego etapu konkursu Live.Dare.Create.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podwieczorek-kreatywny---nowe-menu-dla-wacomczuchow,31919,artykul.html

Poniżej przedstawiamy plan wydarzenia:

  • 15.30 - 15.50 Rejestracja uczestników oraz poczęstunek
  • 16.00 - 16.30 wykład Aleksego Pawluczuka
  • 16.40 - 17.10 wykład Małgorzaty Wesołowskiej
  • 17.30 - 18.00 wykład Macieja Mazurka
  • 18.00 - 18.30 wykład Piotra Janowczyka
  • 19.00 - 20.00 rozmowy kuluarowe przy muzyce na żywo Basi Bąk z zespołem Mordors
  • 20.00 - 21.30 Projekcja filmu Wernera Herzoga: "LO I STAŁO SIĘ. ZADUMA NAD ŚWIATEM W SIECI"


Zapraszamy również do śledzenia wydarzenia na facebooku

Do zobaczenia na miejscu.

Źródło: Amos Software

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764