logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podwójne Effie dla ING Banku Śląskiego

  PR 09.10.2014, przeczytano 934 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznej edycji jednego z najważniejszych konkursów w branży komunikacji marketingowej na świecie, ING Bank Śląski zdobył 2 srebrne statuetki Effie. Kapituła nagrodziła kampanię Otwartego Konta Oszczędnościowego: „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie” oraz kampanię platformy Aleo: „Szef wszystkich szefów”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podwojne-effie-dla-ing-banku-slaskiego,22862,artykul.html

Kampania Otwartego Konta Oszczędnościowego „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”, została nagrodzona w kategorii „Long Term Marketing Excellence”, która jest jedną z najbardziej wymagających. Zgłaszane do niej kampanie muszą spełniać warunek ciągłości platformy kreatywnej bądź kontynuacji głównej myśli kampanii przez 3 lata. Ponadto przez ten czas muszą być poparte ponadprzeciętnymi wynikami finansowymi. Zgłoszoną w ramach Long term platformę komunikacji promowało aż 9 spotów reklamowych.

Jak pokazują badania, ponad połowa Polaków wciąż nie oszczędza. Dlatego w nagrodzonej kampanii „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”, bank podjął wyzwanie zmiany tej postawy, znajdując leżącą w naszej naturze receptę na oszczędzanie, wykorzystującą spryt w poszukiwaniu okazji zakupowych. Bank przekonywał Polaków, że w każdym gospodarstwie domowym tkwi potencjał do oszczędzania, a zaoszczędzone w różnych okazjach zakupowych pieniądze stają się prawdziwymi oszczędnościami dopiero wtedy, gdy trafią na konto oszczędnościowe. W ten sposób udało się wypromować ideę oszczędzania, jako pozytywną i pożądaną postawę, która może być powodem do zadowolenia, a nawet dumy.

Kampanię przygotowały agencja reklamowa Brain oraz dom mediowy Lowe Media.

Kampania platformy Aleo „Szef wszystkich szefów” została nagrodzona w kategorii „Launch”.

Celem kampanii było pokazanie polskim firmom i przedsiębiorcom korzyści płynących z internetowej platformy Aleo, pierwszego na polskim rynku kompleksowego narzędzia do zarządzania procesem zakupowym i sprzedażowym dla firm. Zalety Aleo przedstawiał w kampanii charyzmatyczny Szef wszystkich szefów, który zachęcał przedsiębiorców, menedżerów i pracowników do rejestrowania ich firm na platformie i aktywnego korzystania z jej możliwości.

Kampanię przygotowały agencje 180heartbeats + JUNG v. MATT, ADHD Warsaw, oraz dom mediowy Lowe Media.

Reklamy ING Banku Śląskiego od lat doceniane są przez ekspertów. Bank zdobył swoją pierwszą nagrodę Effie w 2006 roku i do tej pory otrzymał w sumie aż 14 statuetek, w tym dwie złote.

Filmy reklamowe z nagrodzonych kampanii ING Banku Śląskiego można zobaczyć na YouTube: http://www.youtube.com/ingbsk

Źródło: ING Bank Śląski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Artur Szalpuk ambasadorem marki Robico Active
Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, wprowadza na rynek nową markę. Robico Active to produkty skierowane do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Suplement diety WPC 80 w trzech owocowych smakach dostępny jest w sprzedaży od maja 2024 r. Launch produktów wsparty jest...
Aktywacja na Euro 2024 w marketach MediaMarkt
Ruszyły Euro 2024, a wraz z nimi oczywiście ogromne piłkarskie emocje. Od tego tygodnia klienci MediaMarkt mogą je poczuć na własnej skórze i sami rozegrać mecze w specjalnych strefach kibica. Atrakcyjne nagrody można zdobywać do 13 lipca. Za aktywację sportowej zabawy odpowiada Gutenberg Warsaw z Grupy DDB.
Dawid Myśliwiec w agencji WERE Fantasy
Dawid Myśliwiec, popularnonaukowy Youtuber prowadzący między innymi kanał Uwaga! Naukowy Bełkot podejmuje współpracę managerską z agencją WERE Fantasy należącą do grupy Fantasyexpo.
Kampania Biura Maklerskiego Alior Banku
Biuro Maklerskie Alior Banku rozpoczęło kampanię marketingową w social mediach skierowaną do osób korzystających z produktów inwestycyjnych, która ma promować jego ofertę rachunku maklerskiego i Alior Trader. Działania potrwają do końca lipca br.
Simlat i Chabior zapraszają na Warsztaty – kampania Q Service Castrol
Sieć profesjonalnych warsztatów Q Service Castrol uruchomiła nową kampanię. W głównych rolach występuje duet znanych aktorów, Łukasz Simlat i Janusz Chabior, nowi Ambasadorzy marki. Można ich zobaczyć w serii spotów nawiązujących do klasyków kina. Filmy będą zachęcać do skorzystania z usług serwisów należących do sieci przez...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764