logo
WIADOMOŚCI

Podwójne rozdanie Neess z agencją Schulz brand friendly

Mateusz Zawiślak  PR 09.07.2018, przeczytano 772 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania marki Neess, specjalisty od lakierów hybrydowych oraz akcesoriów do manicure hybrydowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podwojne-rozdanie-neess-z-agencja-schulz-brand-friendly,37175,artykul.html

Neess to polski producent kosmetyków oraz akcesoriów, które można używać zarówno w domu, jak i w salonie kosmetycznym. W ofercie marki znajdują się produkty do makijażu, pielęgnacji włosów oraz paznokci, a wśród nich lakiery hybrydowe, płyny i preparaty oraz akcesoria i ozdoby do manicure hybrydowego. W kolekcji lakierów Neess znajduje się ponad sto pięćdziesiąt kolorów, które na bieżąco dostosowywane są do trendów.

Uruchomiona kampania obejmuje działania w internecie oraz POS. W planie m.in. konkurs konsumencki polegający na przygotowaniu własnej stylizacji paznokci. Do wygrania warsztaty z blogerkami Boskie Paznokcie. Więcej na dedykowanym landing page www.rozdanieneess.pl.

Za całość działań odpowiada agencja Schulz brand friendly.

Źródło: Schulz brand friendly

www.schultz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ministerstwo Finansów rozposało przetarg na przygotowanie strategii działań informacyjno-promocyjnych usług elektronicznych w ramach Programu PUESC (Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych).
Jasiek Mela wspiera kampanię Renault #pomagajrzeczowo
Jasiek Mela, polski podróżnik i zdobywca wielu prestiżowych nagród w dziedzinie sportu i działalności prospołecznej, wspiera akcję #pomagajrzeczowo, której celem jest pomoc sportowcom z niepełnosprawnościami. Internetowa platforma stworzona w ramach programu Renault Handisport Team umożliwia kontakt między...
Agencja reklamowa Abanana rozpoczęła prowadzenie działań wizerunkowych dla  P.P.H. Temar Sp. z o.o. Sp. k. na Facebooku.
Smaki lata w kampanii Lay's
Dzisiaj rusza najnowsza kampania „Lato smakuje lepiej z Lay’s”. W tym sezonie Lay’s pojawi się wszędzie tam, gdzie trwa wakacyjna zabawa. Konsumenci będą mogli delektować się smakiem chipsów Lay’s podczas wielu samplingów w trakcie projekcji filmów w kinach letnich w całej Polsce oraz przy okazji zabawy w ramach...
#Placesthatmatter: Projekt fotograficzny Whirlpool dotarł do Polski
Zbiór fotografii prezentowanych podczas wystawy tworzy spójną opowieść, która ma na celu podkreślić wagę zakładów produkcyjnych regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), wykorzystując do tego historie oraz punkt widzenia ludzi, którzy z pasją i poświęceniem każdego dnia przyczyniają się do rozwoju firmy oraz społeczności, w...
 
wtorek 17.07.2018, 105 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone