logo
WIADOMOŚCI

Podwójne rozdanie Neess z agencją Schulz brand friendly

Mateusz Zawiślak  PR 09.07.2018, przeczytano 1399 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania marki Neess, specjalisty od lakierów hybrydowych oraz akcesoriów do manicure hybrydowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podwojne-rozdanie-neess-z-agencja-schulz-brand-friendly,37175,artykul.html

Neess to polski producent kosmetyków oraz akcesoriów, które można używać zarówno w domu, jak i w salonie kosmetycznym. W ofercie marki znajdują się produkty do makijażu, pielęgnacji włosów oraz paznokci, a wśród nich lakiery hybrydowe, płyny i preparaty oraz akcesoria i ozdoby do manicure hybrydowego. W kolekcji lakierów Neess znajduje się ponad sto pięćdziesiąt kolorów, które na bieżąco dostosowywane są do trendów.

Uruchomiona kampania obejmuje działania w internecie oraz POS. W planie m.in. konkurs konsumencki polegający na przygotowaniu własnej stylizacji paznokci. Do wygrania warsztaty z blogerkami Boskie Paznokcie. Więcej na dedykowanym landing page www.rozdanieneess.pl.

Za całość działań odpowiada agencja Schulz brand friendly.

Źródło: Schulz brand friendly

www.schultz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W dniach 3-12 października 2018 r. przy Domach Towarowych Wars Sawa będzie można obejrzeć specjalną wystawę podsumowującą akcję „List do Opiekuna”, która została zorganizowana w ramach kampanii „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”. Instalacja w kształcie okręgu nawiązuje do opieki,...
Widowisko Alchemia Światła wraca na Wawel
Alchemia Światła, wielkie multimedialne widowisko powraca do miejsca, gdzie projekt się narodził - na Zamek Królewski na Wawelu. Dzięki zaawansowanej technologii i niezwykłym artystycznym środkom wyrazu, ponownie przeniesie widzów w inny wymiar. W tym roku, ten niepowtarzalny spektakl będzie inspirowany 100. rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości.
Enea funduje Pile „mural patriotyczny”
W roku obchodów setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, na ścianie Zespołu Szkół przy ul. Teatralnej w Pile pojawił się historyczny mural. Widnieją na nim Ignacy Jan Paderewski, Józef Piłsudski i Roman Dmowski. Mecenasem projektu jest Enea.
„Sąsiedzka” kampania Tauron: Przyłączenie do sieci sposobem na smog
TAURON Ciepło uruchamia akcję pn. #OpowiedzCieplo o sąsiedzie. W ten sposób, największy dostawca ciepła sieciowego w aglomeracji śląsko-dąbrowskiej chce zachęcić wszystkich mieszkańców, niezależnie od miejsca zamieszkania, do rozmowy i utrzymywania ciepłych relacji z sąsiadami.
Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród. Urodzinowa kampania promocyjna wystartowała 10 września we wszystkich sklepach Netto. Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone