logo
WIADOMOŚCI

Podwójne rozdanie Neess z agencją Schulz brand friendly

  PR 09.07.2018, przeczytano 1479 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania marki Neess, specjalisty od lakierów hybrydowych oraz akcesoriów do manicure hybrydowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podwojne-rozdanie-neess-z-agencja-schulz-brand-friendly,37175,artykul.html

Neess to polski producent kosmetyków oraz akcesoriów, które można używać zarówno w domu, jak i w salonie kosmetycznym. W ofercie marki znajdują się produkty do makijażu, pielęgnacji włosów oraz paznokci, a wśród nich lakiery hybrydowe, płyny i preparaty oraz akcesoria i ozdoby do manicure hybrydowego. W kolekcji lakierów Neess znajduje się ponad sto pięćdziesiąt kolorów, które na bieżąco dostosowywane są do trendów.

Uruchomiona kampania obejmuje działania w internecie oraz POS. W planie m.in. konkurs konsumencki polegający na przygotowaniu własnej stylizacji paznokci. Do wygrania warsztaty z blogerkami Boskie Paznokcie. Więcej na dedykowanym landing page www.rozdanieneess.pl.

Za całość działań odpowiada agencja Schulz brand friendly.

Źródło: Schulz brand friendly

www.schultz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Promo Show Professional 2019 tylko dla agencji reklamowych
Przedstawiciele agencji reklamowych mogą już rejestrować się na II edycję profesjonalnego spotkania TOP DOSTAWCÓW branży artykułów promocyjnych i tekstyliów reklamowych. Formuła przygotowana jest tylko i wyłącznie dla profesjonalistów z branży.
„Solidarność” - Nazwa i logo dla Centralnego Portu Lotniczego
Centralny Port Komunikacyjny ma wprowadzić nową jakość na rynku transportowym w Polsce i zgodnie z założeniami do 2030 roku ma się stać jednym z najważniejszych hubów lotniczych Unii Europejskiej. Projekt, poza budową zlokalizowanego pod Warszawą lotniska, zakłada szerokie inwestycje w strukturę kolejową oraz drogową. Wszystkie elementy sieci CPK mają funkcjonować pod...
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials
„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard Priceless Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe klientów. Kampania będzie prowadzona w internecie oraz placówkach Citi...
Epson: Nowe drukarki atramentowe A4 dla biznesu
Nowy wygląd, łatwiejsza obsługa oraz mniejsze gabaryty w najnowszych superwydajnych urządzeń A4 RIPS.
Agencja Partner of Promotion wygrała postępowanie ofertowe na obsługę public relations i public affairs Centralnego Portu Komunikacyjnego (CPK).
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone