logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podwójne złoto dla Public Dialog

  PR 10.09.2020, przeczytano 862 razy
ilustracja

Agencja Public Dialog została doceniona w międzynarodowym konkursie Stevie Awards. Projekt „Mali Ratownicy” zrealizowany we współpracy z Volkswagen Polska został nagrodzony aż dwoma złotymi statuetkami w kategoriach: „Communications or PR Campaign of the Year - Corporate Communications” oraz „Communications or PR Campaign of the Year - Community Engagement”. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 3800 prac z 63 krajów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podwojne-zloto-dla-public-dialog,388398,artykul.html

Zgłoszony przez Public Dialog projekt zdobył najwyższe noty w dwóch kategoriach: Komunikacja Korporacyjna i Zaangażowanie Społeczności, pokonując 3800 innych prac z 63 krajów. Projekt „Mali Ratownicy” miał na celu edukację najmłodszych z zakresu udzielania pierwszej pomocy. W ciągu dwóch miesięcy w specjalnych Strefach Małych Ratowników na polskich plażach ratownicy medyczni przeszkolili ponad 17 000 dzieci. W trakcie trwania projektu agencja prowadziła m.in. biuro prasowe, pozycjonowała ambasadorów w mediach, organizowała konferencje prasowe.

Volkswagen stworzył program „Mali Ratownicy” w 2017 roku. Jego zadaniem jest nauczenie zasad udzielania pierwszej pomocy jak największej liczby dzieci i pokazanie, że jest to bardzo proste a jakże ważne. Program każdemu dziecku daje fantastyczną okazję do budowania jego wiedzy, umiejętności, i poczucia pewności siebie. Zaszczepia umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, dodaje odwagi i pobudza chęć pomagania innym. W specjalnych strefach na polskich plażach, dzieci stawały się super bohaterami i uczyły się prawidłowo udzielać pierwszej pomocy, pod czujnym okiem profesjonalnych ratowników medycznych.

Źródło: Public Dialog

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764