logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podwójny sukces magazynu Dekoratorium w konkursie Szpalty Roku 2014

  PR 28.05.2014, przeczytano 1104 razy
ilustracjastrzałka

Magazyn „Dekoratorium” otrzymał podwójne Srebrne Szpalty, którymi wyróżniono zarówno jego wydanie papierowe, jak i internetowe. Ten zaszczytny tytuł potwierdził rangę pisma, plasując go na szczycie najlepszych polskich czasopism skierowanych do klientów i partnerów biznesowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podwojny-sukces-magazynu-dekoratorium-w-konkursie-szpalty-roku-2014,21763,artykul.html

„Dekoratorium” to pismo o designie, pełne najmodniejszych barwnych pomysłów i swoisty przewodnik po najciekawszych trendach w aranżacji wnętrz. Czytelnicy znajdą tu zarówno garść inspiracji, jak i praktyczne porady ekspertów. Rozsmakują się w nim na pewno pasjonaci, łaknący wyjątkowych koncepcji, np.  w dziedzinie dekoracji wnętrz. Uwagę zwraca również nowoczesna, atrakcyjna szata graficzna pisma, która jest doskonałą oprawą dla ciekawych treści. Ze względu na te cechy „Dekoratorium” zostało docenione przez profesjonalne jury konkursu „Szpalty Roku 2014”. Srebrnymi Szpaltami nagrodzono nie tylko tradycyjne wydanie za twórczy pomysł i estetyczne wyrafinowanie rozszerzonej tematyki czasopisma, lecz także portal dekoratorium.com za dobry kierunek digitalizacji magazynu papierowego. Tym samym „Dekoratorium” znalazło się na samej górze zestawienia najlepszych magazynów dla klientów i partnerów biznesowych (nakład 10 001 – 50 000 egzemplarzy) oraz w czołówce elektronicznej komunikacji dla kontrahentów.

„Szpalty Roku” to branżowy konkurs skierowany do wydawnictw firmowych. Organizowany jest przez Stowarzyszenie Prasy Firmowej od 2008 roku. Corocznie budzi duże emocje wśród laureatów i opinii publicznej. W skład niezależnego jury wchodzą zawsze wybitni specjaliści rynku wydawniczego i medialnego. W tegorocznym wydaniu na czele Kapituły Konkursowej stanął Jacek Wasilewski z Uniwersytetu Warszawskiego, szanowany medioznawcza, doktor nauk politycznych, dziennikarz. Uroczysta Gala „Szpalt Roku 2014”, na której przyznane zostały nagrody, odbyła się 21 maja br. w warszawskim Teatrze Kamienica.

Źródło: FFiL Śnieżka SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764