logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podwójny sukces promocyjny SGGW

  PR 18.06.2018, przeczytano 770 razy

Anna Kiryjow z Biura Prasowego SGGW została wybrana na Prezeskę Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom", a ubiegłoroczna kampania promocyjna Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego prowadzona pod hasłem "SGGW - sukces z natury" otrzymała wyróżnienie podczas XXXI konferencji Stowarzyszenia "PRom". Obydwa te osiagnięcia świadczą o wysokiej pozycji SGGW w środowisku osób zajmujących się zawodowo promocją polskich uczelni. Tegoroczne wyróżnienie jest kolejnym sukcesem Biura Promocji i Biura Prasowego SGGW. W 2016 roku główną nagrodę otrzymała kampania "200 lat tradycji SGGW".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podwojny-sukces-promocyjny-sggw,36931,artykul.html

Prestiżowe wyróżnienie dla SGGW

PROMyki to konkurs na najlepsze projekty promujące uczelnie wyższe i ich aktywności, organizowany przez Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom".

W tym roku wyłoniono laureatów i przyznano wyróżnienia w dwóch kategoriach:

  1. Promocja głównych kierunków aktywności uczelni
  2. Zastosowanie nowych mediów (nagroda im. Andrzeja Sołtysiaka)

SGGW w Warszawie otrzymało wyróżnienie za Projekt "SGGW - sukces z natury!" w kategorii promocji głównych kierunków aktywności uczelni.

Projekty były oceniane według pięciu kryteriów:

  1. innowacyjność i kreatywność projektu,
  2. racjonalność i efektywność z punktu widzenia kosztów i korzyści,
  3. stopień osiągnięcia zakładanych celów i siła oddziaływania (mierniki sukcesu),
  4. oryginalność i jakość doborze narzędzi i metod realizacji projektu,
  5. zgodność z powszechnie uznawanymi zasadami public relations ze szczególnym uwzględnieniem ich aspektów etycznych.

Laureatów ogłoszono podczas XXXI konferencji Stowarzyszenia "PRom" pt. "Współpraca z biznesem i przemysłem jako akcelerator działań marketingowych uczelni", która odbyła się w Zagórzu Śląskim pod Wałbrzychem w dniach 10-13 czerwca 2018 roku.

Na czym polega wyróżniony projekt?

SGGW – Sukces z natury! To całościowy projekt kampanii wizerunkowo-promocyjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Celami projektu były

  1. Zbudowanie świadomości marki w grupie wiekowej 16-24 lata,
  2. Pokazanie SGGW jako uczelni, która oferuje studia, po których jest praca (cykl artykułów przedstawiających bohaterów marki, czyli tych ludzi, którzy odnieśli sukces naukowy i zawodowy w swoich dyscyplinach),
  3. Uaktualnienie identyfikacji wizualnej, która bazuje na żywych kolorach (zieleń i magenta),
  4. Świadomi potrzeb generacji Z sfocusowaliśmy się głównie na działaniach internetowych, dostosowaliśmy swoją komunikację i kanały przekazu do rzeczywistości maturzystów i studentów, aby jak najlepiej pokazać nasze zalety,
  5. W swojej komunikacji nie mówimy ex catedra, przedstawiamy się jako otwarte i dynamiczne środowisko ludzi skupionych na wszechstronnym rozwoju z naciskiem na praktyczny wymiar nauki.

Kampania internetowa trwała cały rok. Nasilenie kampanii było dostosowywane do strategicznych dla Uczelni terminów – rekrutacja, składanie deklaracji maturalnych, DNI SGGW.

Metody i narzędzia wykorzystane w Projekcie

  • Content marketing (wyświetlenia content 4 961 155, kliknięcia content 10 543) – trzymamy się zasady, że generacja Z jest szczególnie wyczulona na tradycyjną reklamę, więc pokazujemy SGGW w kontekście sukcesów naszych studentów, pracowników i absolwentów,
  • Rozbudowane działania social media (wykłady publikowane na YT, repostowanie zdjęć na Instagramie z #SGGW, snapy z ciekawych wydarzeń, codzienna komunikacja na profilu facebookowym – FB -> wyświetlenia 2 617 584, kliknięcia 76 564, zasięg 578 751),
  • GDN – wyświetlenia: 27 006 507, kliknięcia: 78 863,
  • Oprócz działań internetowych prowadziliśmy także działania OOH (citylighty, metroboardy), uczestniczyliśmy w ponad 40 imprezach targowych w kraju i za granicą, przeprowadziliśmy kampanie w radio,
  • RTM – zawsze staramy się na bieżąco reagować na aktualne wydarzenia w skali SGGW, ale także w szerszym kontekście społeczno-kulturowym. Z wielkim entuzjazmem korzystamy z memów, emoji i innych przedstawień wizualnych, które gruntują naszą pozycję w rankingu Sotrender (m.in. interactivity index).

Wymierne rezultaty realizacji projektu

  • W 2017 roku uzyskaliśmy łącznie ze wszystkich działań marketingowych 47 milionów (!!!) wyświetleń reklamy SGGW i ponad 210 000 wejść na stronę rekrutacyjną,
  • Rekrutacja na rok akademicki 2017/2018 była wypełniona w 100%,
  • We wszystkich mediach odnotowaliśmy duże wzrosty followersów.

Źródło: SGGW

www.sggw.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764