logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podwyższenie kapitału PMPG Polskie Media S.A. – Reddeergames

  PR 23.12.2020, przeczytano 727 razy

W związku z planowanym rozwojem i realizacją założeń strategicznych na 2021 r., Nadzwyczajne Zgromadzenie Wspólników RedDeerGames sp. z o.o. (RDG) - spółki portfelowej PMPG Polskie Media S.A. (PMPG posiada 18,94% udziałów i jest największym inwestorem instytucjonalnym), podjęło decyzję o konieczności dokapitalizowania RDG o dodatkowe środki finansowe. W tym celu zgodnie z treścią uchwały z dnia 15 grudnia 2020 r. kapitał zakładowy RedDeerGames sp. z o.o. został podniesiony o 27.850,00 (dwadzieścia siedem tysięcy osiemset pięćdziesiąt) złotych poprzez emisję 557 (pięćset pięćdziesiąt siedem) nowych udziałów o wartości nominalnej 50,00 (pięćdziesiąt) złotych każdy. Oferta zostanie skierowana do wybranych inwestorów zarówno prywatnych jak i instytucjonalnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podwyzszenie-kapitalu-pmpg-polskie-media-s.a.-%E2%80%93-reddeergames,389698,artykul.html

RedDeerGames (RDG) to niezależne studio deweloperskie, obecne na rynku gier zaledwie od czwartego kwartału 2018 r. Spółka jest producentem a także wydawcą niskobudżetowych i wysokomarżowych gier własnych oraz tytułów innych producentów sprzedawanych na całym świecie w modelu dystrybucji cyfrowej, za pośrednictwem dedykowanych platform, w szczególności STEAM, Nintendo eShop oraz Microsoft Store, które są największymi dystrybutorami gier i aplikacji na świecie.

We wczesnej fazie rozwoju (2019 r./2020 r.), w ramach pierwszej rundy inwestycyjnej (friends and family), RedDeerGames pozyskała kwotę w wysokości 438 000 zł (czterystu trzydziestu ośmiu tysięcy złotych). Zebrane środki zostały wykorzystane głównie do wzmocnienia kompetencji studia, wdrożenia i przetestowania przyjętego modelu biznesowego oraz zatrudnienia wykwalifikowanych specjalistów zespołu produkcyjnego, graficznego, marketingu i zarządzania projektem. Pojawił się też dodatkowy sprzęt, celem realizowania coraz bardziej ambitnych i wymagających projektów.

Łącząc kompetencje zespołu składającego się z pełnych pasji projektantów, artystów, muzyków, programistów i producentów, RDG tworzy zabawne i wciągające gry typu casual games. Od września 2019 r., spółka wydała kilka ciekawych tytułów gier m.in: dostrzeżona podczas Poznań Game Arena 2019 i wyróżniona za design gry - „Cyber Protocol”, „Nirvana Pilot Yume”, „OMG Police”, „Clumsy Rush”, „Art Sqool” oraz „Brawl Chess Gambit”, których łączna sprzedaż na platformach gamingowych wyniosła dotąd ponad 85 000 sztuk. Do końca 2020 r. spółka szacuje sprzedaż na poziomie 100 000 sztuk.

Rok 2020 przeznaczony był na sprawdzenie przyjętego modelu biznesowego (proof of concept) i budowanie relacji z kluczowymi Partnerami potrzebnymi do rozwoju oraz dalszej ekspansji. Przetestowano także systemy rozliczeń oraz cyfrową dystrybucję gier i ich działanie na poszczególnych platformach. Spółka rozwija się zgodnie z założonymi wcześniej planami. Zdobyła wiele nowych kompetencji oraz pozyskała bardzo cenny branżowy know-how.

Cele RedDeerGames na 2021 r.: (1) znaczne przyspieszenie i (2) podwojenie mocy produkcyjnych, a co za tym idzie przede wszystkim (3) stworzenie i wyposażenie nowych stanowisk pracy, (4) wzmocnienie zespołu developerskiegoi managerskiego, (5) zmiana formy prawnej RedDeerGames ze spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w spółkę akcyjną.

By móc zrealizować powyższe, założenia, spółka przygotowuje się do pozyskania na ten cel środków finansowych na poziomie 1 500 000 zł (jednego miliona i pięciuset tysięcy złotych) w wyniku zaproszenia wybranych Inwestorów do objęcia udziałów w kapitale zakładowym RedDeerGames sp. z o.o.

Źródło: PMPG Polskie Media S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764