logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podziękowania na Dzień Matki na ekranie LED w Warszawie

  PR 26.05.2022, przeczytano 1556 razy
ilustracja

Z okazji Dnia Matki, Screen Network udostępniło mieszkańcom wielkoformatowy ekran LED w ścisłym centrum Warszawy. Chętni wyświetlają spersonalizowane komunikaty z podziękowaniami dla mam. Zgłoszenia zbierane są przez formularz na stronie akcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podziekowania-na-dzien-matki-na-ekranie-led-w-warszawie,396016,artykul.html

– Na co dzień wykorzystujemy ekrany Digital Out of Home, aby pomagać markom, docierać do konsumentów. Dziś, w ramach akcji #LoveScreen, udostępniliśmy nasz ekran osobom, które chcą podziękować swoim mamom w naprawdę spektakularny sposób – wyjaśnia Aleksandra Strzelecka z firmy Screen Network, odpowiedzialnej za organizację akcji.

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy: wpisać tekst, który ma pojawić się na ekranie i przesłać zdjęcie, a komunikat zostanie wyświetlony o wybranej godzinie. Osoba przygotowująca niespodziankę, może zabrać mamę do centrum Warszawy i zaskoczyć ją wyjątkowym prezentem. Akcja skierowana jest również do osób, które nie mogą pojawić się na miejscu. Po wyświetleniu spotu wysyłane jest pamiątkowe zdjęcie – dokumentujące emisję komunikatu. Dlatego, nawet jeśli zainteresowane osoby nie mogą pojawić się na miejscu, otrzymają pamiątkę tej wyjątkowej atrakcji.  

Organizator zapowiada kolejne edycje akcji, deklarując, że oddając ekrany w ręce mieszkańców, chce tworzyć platformę do komunikacji między mieszkańcami:

– To kolejna odsłona akcji „#LoveScreen”, którą zapoczątkowaliśmy podczas tegorocznych walentynek. Dziś po raz kolejny udostępniliśmy nasz ekran mieszkańcom, tworząc narzędzie do ich wzajemnej komunikacji na ulicach miasta – mówi Aleksandra Strzelecka. – Ta inicjatywa daje nam mnóstwo radości i pozytywnych emocji, z którymi wiąże się obdarowywanie najbliższych.

Źródło: Screen Network S.A

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764