logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Point of View i piwo Królewskie z mapą nieoficjalnej Warszawy

  PR 14.04.2016, przeczytano 1970 razy

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) przygotowała dla brandu piwa Królewskie (Grupa Żywiec) szereg projektów, których celem jest jeszcze mocniejsze związanie wizerunku tej marki z Warszawą. Agencja przygotowała m.in. fanpage Królewskiego w Facebooku, nową wersję strony www tej marki, działania digital wspierające loterię konsumencką „Gotowi do świętowania” oraz szeroko zakrojoną aktywację związaną z tworzeniem mapy nieoficjalnej Warszawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/point-of-view-i-piwo-krolewskie-z-mapa-nieoficjalnej-warszawy,28169,artykul.html

Point of View przygotowała profil marki w Facebooku pod adresem facebook.com/piwokrolewskie i jest odpowiedzialna za jego prowadzenie. Ma on wyróżniać się komunikacją osadzoną bardzo mocno w kontekście Warszawy. Królewskie nie miało do tej pory oficjalnego fanpage’a w Facebooku.

- Królewskie to piwo o prawdziwie warszawskich korzeniach, cenione przez mieszkańców stolicy i od zawsze silnie z nią związane. Dlatego stawiamy na autentyczne zdjęcia robione w przestrzeni miejskiej, komentujące to, co stolica ma do zaoferowania swoim mieszkańcom, przedstawiające ciekawe lokalizacje oraz to co dzieje się w Warszawie - mówi Anna Paciejewska, Kierownik Marki Królewskie.

Profil ma być prowadzony z przymrużeniem oka i lekką dwuznacznością nawiązującą do "piwnego momentu" w codziennym życiu konsumenta. Dopełnieniem każdego postu jest claim marki: „Tak smakuje Warszawa”.

- Nietypowy pomysł i zdjęcia wykonywane specjalnie na potrzeby takiej komunikacji pozwalają wyróżnić posty Królewskiego na tablicach użytkowników. Pierwsze tygodnie od uruchomienia profilu potwierdzają słuszność tej strategii. Profil polubiło już ponad 7 tys. osób. Obserwujemy też, że dużo postów jest udostępnianych innym użytkownikom - dodaje Mariusz Majewski, partner w Point of View.

Agencja przygotowała również nową odsłonę strony www.krolewskie.pl, która pełni rolę huba grupującego wszystkie aktywności marki w sieci, oraz stronę towarzyszącą trwającej obecnie promocji konsumenckiej Królewskiego: www.krolewskie.pl/loteria. Na stronie można sprawdzić zasady promocji, a także znaleźć na interaktywnej mapie sklepy biorące udział w loterii promocyjnej. Akcja prowadzona jest pod hasłem “Gotowi do świętowania”. Marka Królewskie włącza się w ten sposób w obchody 100-lecia warszawskiej Legii, której jest sponsorem od 2004 r. Do wygrania w loterii są m.in. koszulki meczowe Legii. Akcja potrwa do połowy listopada.

Point of View odpowiada także za przygotowanie i przeprowadzenie dużej aktywacji, związanej z tworzeniem mapy nieoficjalnej Warszawy (http://www.mojawawa.krolewskie.pl) – agencja zajęła się przygotowaniem całego projektu w sieci Internet, obsługą konkursu oraz towarzyszącą mu kampanią digital. Konkurs potrwa do końca kwietnia. Zadaniem uczestników jest dodawanie ciekawych, nieoczywistych i wyjątkowych miejsc na mapie nieoficjalnej Warszawy (wystarczy wskazać miejsce na mapie, określić kategorię miejsca i dodać krótkie uzasadnienie, dlaczego to miejsce powinno znaleźć się w zestawieniu). Użytkownicy mają do wyboru 5 kategorii miejsc: Trochę kultury, Tego nie wie nikt, Na świeżym powietrzu, Kultowe miejsca, Warszawskie symbole.

Codziennie trzy najciekawsze zgłoszenia nagradzane są czteropakami piwa Królewskie z otwieraczami, co tydzień autorzy trzech najciekawszych zgłoszeń otrzymują bilety kwartalne ZTM, a na zakończenie wybrane zostaną także trzy najlepsze zgłoszenia w całym konkursie - ich autorzy otrzymają nagrody w postaci lotu helikopterem nad Warszawą, wraz z osobą towarzyszącą.

Pomysłodawcą akcji tworzenia mapy nieoficjalnej Warszawy jest agencja Roots PR, natomiast agencja Point of View osadziła ten pomysł w konkretnym rozwiązaniu digital. Media kupuje dom mediowy Starcom Mediavest. Akcję wspiera przygotowana przez Point of View kampania, wykorzystująca m.in. reklamy display, zwłaszcza w kanale mobile, oraz reklamę na Facebooku. Na zakończenie akcji zaplanowane jest stworzenie we współpracy z wydawnictwem Agora spacerownika, który zostanie dołączony do „Gazety Stołecznej”, warszawskiego dodatku „Gazety Wyborczej”.

Przygotowaną przez agencję Point of View animację dotyczącą kampanii można obejrzeć tutaj:

Agencja Point of View obsługuje również inną markę z portfolio Grupy Żywiec – piwo Tatra, dla którego prowadzi komunikację na oficjalnym profilu marki w Faceboku pod adresem facebook.com/tatrapiwo oraz stworzyła i prowadzi stronę internetową www.tatra.pl

Źródło: Point of View

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764