logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Point of View i piwo Królewskie z mapą nieoficjalnej Warszawy

  PR 14.04.2016, przeczytano 2077 razy

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) przygotowała dla brandu piwa Królewskie (Grupa Żywiec) szereg projektów, których celem jest jeszcze mocniejsze związanie wizerunku tej marki z Warszawą. Agencja przygotowała m.in. fanpage Królewskiego w Facebooku, nową wersję strony www tej marki, działania digital wspierające loterię konsumencką „Gotowi do świętowania” oraz szeroko zakrojoną aktywację związaną z tworzeniem mapy nieoficjalnej Warszawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/point-of-view-i-piwo-krolewskie-z-mapa-nieoficjalnej-warszawy,28169,artykul.html

Point of View przygotowała profil marki w Facebooku pod adresem facebook.com/piwokrolewskie i jest odpowiedzialna za jego prowadzenie. Ma on wyróżniać się komunikacją osadzoną bardzo mocno w kontekście Warszawy. Królewskie nie miało do tej pory oficjalnego fanpage’a w Facebooku.

- Królewskie to piwo o prawdziwie warszawskich korzeniach, cenione przez mieszkańców stolicy i od zawsze silnie z nią związane. Dlatego stawiamy na autentyczne zdjęcia robione w przestrzeni miejskiej, komentujące to, co stolica ma do zaoferowania swoim mieszkańcom, przedstawiające ciekawe lokalizacje oraz to co dzieje się w Warszawie - mówi Anna Paciejewska, Kierownik Marki Królewskie.

Profil ma być prowadzony z przymrużeniem oka i lekką dwuznacznością nawiązującą do "piwnego momentu" w codziennym życiu konsumenta. Dopełnieniem każdego postu jest claim marki: „Tak smakuje Warszawa”.

- Nietypowy pomysł i zdjęcia wykonywane specjalnie na potrzeby takiej komunikacji pozwalają wyróżnić posty Królewskiego na tablicach użytkowników. Pierwsze tygodnie od uruchomienia profilu potwierdzają słuszność tej strategii. Profil polubiło już ponad 7 tys. osób. Obserwujemy też, że dużo postów jest udostępnianych innym użytkownikom - dodaje Mariusz Majewski, partner w Point of View.

Agencja przygotowała również nową odsłonę strony www.krolewskie.pl, która pełni rolę huba grupującego wszystkie aktywności marki w sieci, oraz stronę towarzyszącą trwającej obecnie promocji konsumenckiej Królewskiego: www.krolewskie.pl/loteria. Na stronie można sprawdzić zasady promocji, a także znaleźć na interaktywnej mapie sklepy biorące udział w loterii promocyjnej. Akcja prowadzona jest pod hasłem “Gotowi do świętowania”. Marka Królewskie włącza się w ten sposób w obchody 100-lecia warszawskiej Legii, której jest sponsorem od 2004 r. Do wygrania w loterii są m.in. koszulki meczowe Legii. Akcja potrwa do połowy listopada.

Point of View odpowiada także za przygotowanie i przeprowadzenie dużej aktywacji, związanej z tworzeniem mapy nieoficjalnej Warszawy (http://www.mojawawa.krolewskie.pl) – agencja zajęła się przygotowaniem całego projektu w sieci Internet, obsługą konkursu oraz towarzyszącą mu kampanią digital. Konkurs potrwa do końca kwietnia. Zadaniem uczestników jest dodawanie ciekawych, nieoczywistych i wyjątkowych miejsc na mapie nieoficjalnej Warszawy (wystarczy wskazać miejsce na mapie, określić kategorię miejsca i dodać krótkie uzasadnienie, dlaczego to miejsce powinno znaleźć się w zestawieniu). Użytkownicy mają do wyboru 5 kategorii miejsc: Trochę kultury, Tego nie wie nikt, Na świeżym powietrzu, Kultowe miejsca, Warszawskie symbole.

Codziennie trzy najciekawsze zgłoszenia nagradzane są czteropakami piwa Królewskie z otwieraczami, co tydzień autorzy trzech najciekawszych zgłoszeń otrzymują bilety kwartalne ZTM, a na zakończenie wybrane zostaną także trzy najlepsze zgłoszenia w całym konkursie - ich autorzy otrzymają nagrody w postaci lotu helikopterem nad Warszawą, wraz z osobą towarzyszącą.

Pomysłodawcą akcji tworzenia mapy nieoficjalnej Warszawy jest agencja Roots PR, natomiast agencja Point of View osadziła ten pomysł w konkretnym rozwiązaniu digital. Media kupuje dom mediowy Starcom Mediavest. Akcję wspiera przygotowana przez Point of View kampania, wykorzystująca m.in. reklamy display, zwłaszcza w kanale mobile, oraz reklamę na Facebooku. Na zakończenie akcji zaplanowane jest stworzenie we współpracy z wydawnictwem Agora spacerownika, który zostanie dołączony do „Gazety Stołecznej”, warszawskiego dodatku „Gazety Wyborczej”.

Przygotowaną przez agencję Point of View animację dotyczącą kampanii można obejrzeć tutaj:

Agencja Point of View obsługuje również inną markę z portfolio Grupy Żywiec – piwo Tatra, dla którego prowadzi komunikację na oficjalnym profilu marki w Faceboku pod adresem facebook.com/tatrapiwo oraz stworzyła i prowadzi stronę internetową www.tatra.pl

Źródło: Point of View

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764