Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) przygotowała kreacje internetowe kampanii kont osobistych - jednego z głównych produktów banku Credit Agricole. Startująca właśnie kampania "Nawet 1000 zł premii w Twojej kieszeni " potrwa do końca roku.
Jest to druga edycja tegorocznej kampanii kont osobistych, zachęcającej konsumentów do przenoszenia kont do banku Credit Agricole. Za przeniesienie konta i aktywne z niego korzystanie można otrzymać nawet 1000 zł premii.
Zadaniem Point of View było przygotowanie i produkcja kreacji internetowych, oraz stworzenie stron www pełniących rolę landing pages dla tej kampanii. Przygotowane zostały dwie wersje LP: Long Page informacyjny - http://www.credit-agricole.pl/promocja-kont-nawet-1000zl-premii/ i klasyczny krótki landing, dedykowany do zbierania leadów - https://formularz.credit-agricole.pl/lead?lid=107135
Kampania, której główne hasło brzmi: "Nawet 1000 zł premii w Twojej kieszeni", potrwa do końca roku.
Za planowanie i zakup mediów w internecie na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy Value Media.
Credit Agricole zleciło agencji projekt w ramach stałej współpracy z Point of View, która trwa od 2009 roku (wcześniej jako Lukas Bank).
Źródło: Point of View