logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Point of View przygotowała kreacje kampanii dla Credit Agricole

  PR 08.10.2015, przeczytano 1083 razy
ilustracjastrzałka

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) przygotowała kreacje internetowe kampanii kont osobistych - jednego z głównych produktów banku Credit Agricole. Startująca właśnie kampania "Nawet 1000 zł premii w Twojej kieszeni " potrwa do końca roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/point-of-view-przygotowala-kreacje-kampanii-dla-credit-agricole,26195,artykul.html

Jest to druga edycja tegorocznej kampanii kont osobistych, zachęcającej konsumentów do przenoszenia kont do banku Credit Agricole. Za przeniesienie konta i aktywne z niego korzystanie można otrzymać nawet 1000 zł premii.

Zadaniem Point of View było przygotowanie i produkcja kreacji internetowych, oraz stworzenie stron www pełniących rolę landing pages dla tej kampanii. Przygotowane zostały dwie wersje LP: Long Page informacyjny - http://www.credit-agricole.pl/promocja-kont-nawet-1000zl-premii/ i klasyczny krótki landing, dedykowany do zbierania leadów - https://formularz.credit-agricole.pl/lead?lid=107135

Kampania, której główne hasło brzmi: "Nawet 1000 zł premii w Twojej kieszeni", potrwa do końca roku.

Za planowanie i zakup mediów w internecie na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy Value Media.

Credit Agricole zleciło agencji projekt w ramach stałej współpracy z Point of View, która trwa od 2009 roku (wcześniej jako Lukas Bank).

Źródło: Point of View

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764