logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Point of View przygotowała serwis internetowy dla piwa Królewskie

  PR 30.07.2015, przeczytano 816 razy
ilustracjastrzałka

Agencja kreatywna Point of View przygotowała dla marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec) serwis internetowy promujący dwie akcje organizowane przez markę. Jedna z nich to projekt kina letniego, w ramach którego działają dwa cykle filmów plenerowych: Akcja z Królem i Podanie od Króla. Druga sekcja serwisu towarzyszy promocji „Królewskie Rozdanie - 1000000 piw do wygrania”. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/point-of-view-przygotowala-serwis-internetowy-dla-piwa-krolewskie,25560,artykul.html

Podstrona poświęcona akcji pt. „Kino letnie” (http://www.krolewskie.pl/kino_letnie/ ) zawiera informacje dotyczące repertuaru Cyklu Filmów Plenerowych, który odbywać się będzie do końca sierpnia w Warszawie. Użytkownicy znajdą tam również dokładną lokalizację oraz wskazówki dotyczące dojazdu za pośrednictwem komunikacji miejskiej. Filmy w ramach Kina letniego Królewskiego są wyświetlane w dwóch warszawskich parkach, na Woli - Park im. Edwarda Szymańskiego. i na Pradze - Park nad Balatonem. 

Druga sekcja serwisu przygotowanego przez agencję Point of View wspiera promocję „Królewskie Rozdanie – 1000000 piw do wygrania”, w ramach której zwycięski kapsel z butelki lub zawleczkę z puszki można wymienić na piwo Królewskie lub na zakupy w LegiaFanstore (w zależności od komunikatu znalezionego pod kapslem czy zawleczką). Promocja trwa do końca listopada.  Serwis towarzyszący „Królewskiemu Rozdaniu” stanowi obecnie stronę główną serwisu piwa Królewskie ( http://www.krolewskie.pl ).

Królewskie to jedna z najsilniejszych marek regionalnych w Polsce i najpopularniejszych piw na Mazowszu. Jako marka związane jest z Warszawą od czasów swojego powstania, co podkreśla w działaniach marketingowych. Od 2004 roku marka jest również sponsorem stołecznej drużyny piłkarskiej Legia Warszawa. 

Point Of View to agencja kreatywna, zajmująca się zintegrowaną komunikacją marketingową, kładąca nacisk na interaktywne doświadczenie marki – tworzenie historii, które pozwalają doświadczyć marki za pomocą mediów interaktywnych. Jest jedną z pierwszych w naszym kraju agencji interaktywnych – jeszcze w 1999 roku tworzyła pierwsze w Polsce kreacje interaktywne, a w 2000 r. pierwsze kreacje wykorzystujące rich media.   W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Aviva, Aegon, Credit Agricole, Grupa Żywiec, ING, Millennium Bank, Paradyż, Plus czy Warta.

Źródło: Point of View

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764