logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Point of View współpracuje z polskim oddziałem Sage

  PR 17.12.2015, przeczytano 694 razy
ilustracjastrzałka

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) wygrała konkurs na realizację szeregu kampanii dla firmy Sage w Polsce, producenta oprogramowania wspierającego zarządzanie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Point of View stworzyła strategię i koncept kreatywny akcji, wykonała także landing pages, formy reklamowe etc. Przygotowała rozwiązania offline’owe uzupełniające kampanię digital, m.in. reklamę prasową („Forbes”) oraz nietypową akcję direct mailingową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/point-of-view-wspolpracuje-z-polskim-oddzialem-sage,26885,artykul.html

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) po wygranym konkursie realizuje kampanie sprzedażowe dla Sage. W ramach współpracy przygotowane zostały trzy kampanie, które potrwają do końca stycznia:
- kampania Sage Symfonia ERP z analizami Business Intelligence
- kampania promująca rozwiązania dla biur rachunkowych
- kampania nowych możliwości Sage Symfonia Handel 2016

Rozwiązanie Business Intelligence oferowane przez Sage zawiera ponad 200 gotowych analiz do wykorzystania przez menedżerów oraz pracowników na każdym szczeblu zarządzania, wspierając ich w podejmowaniu trafnych decyzji, a samo wdrożenie produktu może zająć tylko jeden dzień.

Koncept kreatywny zaproponowany przez Point of View zbudowany został na przekonaniu, że szybkie podejmowanie decyzji pozwala zdobyć przewagę rynkową, a uwiarygodnieniem tego są rzeczywiste dane pochodzące z raportu Sage, z których wynika, że firmy posiadające systemy ERP rozwijają się szybciej od konkurencji – mówi Mariusz Majewski, dyrektor zarządzający w Point of View.

Kreacje do kampanii stworzono wokół hasła: „Decyduj pierwszy z Sage Symfonia ERP Business Intelligence”, tworząc serię reklam prezentujących różne dane z raportu. Przykładowa kreacja brzmi: A gdyby Twoja firma rozwijała się szybciej od pozostałych o 35%? Decyduj pierwszy z Sage Symfonia ERP Business Intelligence! W ramach kampanii agencja przygotowała landing page, kreacje internetowe a także reklamy prasowe, które zamieszczono w magazynie Forbes.

Sage jest także producentem oprogramowania dla biur rachunkowych w Polsce. Biura rachunkowe oraz księgowi po uwolnieniu zawodu funkcjonują na bardzo konkurencyjnym rynku. Dlatego celem kampanii było pokazanie, że rozwiązania oferowane przez Sage sprzyjają zbudowaniu partnerskich i długofalowych relacji między biurami a przedsiębiorcami. Stąd koncept kreatywny zakładał pokazywanie dobrze dobranych par księgowy - przedsiębiorca przez pryzmat różnych rozwiązań Sage. Na przykład uczestnicy Strefy dla Księgowych – jednego z rozwiązań Sage dedykowanego księgowym – mogą bezpłatnie poszerzać swoją wiedzę, by jeszcze lepiej i efektywniej wspierać swoich klientów w prowadzeniu działań finansowo-księgowych. W ramach projektu Point of View stworzyła landing page, kreacje internetowe oraz wykonała materiały do direct mailingu. Kampania składa się z części teaserowej, pokazującej dobrze dobrane pary oraz rozwinięcia, w których wyjaśnione jest, w czym tkwi sekret dobrego ich dobrania.

Z kolei kampania Sage Symfonia Handel 2016 promuje nowe możliwości tego oprogramowania. Została dostosowana do konkretnych grup docelowych i opcji Detal rozszerzającej funkcjonalność Sage Symfonia Handel, pozwalającej sprawniej zarządzać sprzedażą i stanem magazynowym. Kampania skierowana jest do właścicieli punktów usługowych i handlowych, a kreacje koncentrują się na właścicielach sklepów spożywczych, cukierni i kawiarni, sklepów odzieżowych i z obuwiem oraz sklepów z wyposażeniem wnętrz korzystających z uproszczonej księgowości. Dzięki opcji Detal mogą oni w łatwy sposób tworzyć dowolne promocje w swoich sklepach. Dlatego kampania prowadzona jest pod hasłem: Twój sklep może więcej! W ramach działań przygotowano kreacje dedykowane każdej grupie docelowej z podziałem na wybrane kategorie sklepów oraz landing page.

Point of View współpracuje z Sage od 2014 roku (wcześniej realizowała tylko formy reklamy, tym razem przygotowała także strategię i koncept kreatywny). Media zakupuje dom mediowy Media Direction.

Źródło: Point of View

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764