logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pokaz dronów z okazji Amazon Prime Day

  PR 05.07.2024, przeczytano 362 razy
ilustracja

Amazon.pl zorganizował w Warszawie spektakularny pokaz dronów z okazji zbliżającego się Amazon Prime Day - jednego z największych festiwali okazji Amazon.pl dla klientów Prime, który odbędzie się już 16 i 17 lipca. To największy, i zarazem pierwszy interaktywny, pokaz dronów w Polsce. Wydarzenie odbyło się na warszawskich bulwarach w pobliżu Centrum Nauki Kopernik i nowej kładki na Wiśle, przyciągając tłumy widzów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pokaz-dronow-z-okazji-amazon-prime-day-,404919,artykul.html

29 czerwca Amazon.pl zorganizował pokaz dronów, świętując nadchodzący Prime Day, czyli największy festiwal promocji w sklepie Amazon.pl, który odbędzie się 16 i 17 lipca. To doskonała okazja dla wszystkich klientów Prime, którzy zyskują ekskluzywny dostęp do tysięcy produktów, w tym od globalnych i lokalnych marek.

Ten niesamowity pokaz dronów rozpoczął się tuż po zmierzchu i składał się z 260 dronów rozświetlających nocne niebo nad Warszawą serią widowiskowych wizualizacji i układów. Był to największy pokaz dronów w Polsce oraz pierwszy w kraju, który zawierał interaktywny kod QR. Podczas finału pokazu podświetlone drony ułożyły się w kod QR, który po zeskanowaniu przenosił widzów do specjalnego filmu, w którym wystąpił aktor Cezary Pazura i zaprosił do wzięcia udziału w nadchodzącym wydarzeniu Prime Day.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Z okazji trzeciego Prime Day w Polsce przygotowaliśmy to specjalne widowisko, by pokazać, jak Amazon.pl nieustannie stara się zachwycać swoich klientów poprzez oferowanie im innowacyjnych rozwiązań i zapadających w pamięć doświadczeń - mówi Katarzyna Ciechanowska-Ciosk, Country Leader Amazon.pl. - Ten wyjątkowy pokaz pozwolił nam podzielić się w niezapomniany sposób radością z okazji nadchodzącego Prime Day. Wierzymy, że właśnie wspólne świętowanie sprawia, że Prime Day jest tak wyjątkowym wydarzeniem dla wszystkich klientów Prime”.

Prime Day to coroczne wydarzenie zakupowe na Amazon.pl, podczas którego klienci Amazon Prime mają dostęp do tysięcy okazji na produkty od globalnych i lokalnych marek ze wszystkich kategorii, z szybkimi, darmowymi i nielimitowanymi dostawami produktów z logo Prime, niezależnie od wartości zamówienia, za 49 zł rocznie. Każdy, kto chce wziąć udział w Prime Day może dołączyć do Amazon Prime w ramach 30-dniowego okresu próbnego na stronie www.amazon.pl/prime i skorzystać z okazji.

Tegoroczny Prime Day odbędzie się 16 i 17 lipca. Klienci Prime, którzy są zainteresowani wakacyjnymi zakupami, będą mogli teraz wiele zaoszczędzić i odkryć doskonałe i ciekawe produkty, które wpiszą się w ich gusta i potrzeby.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Amazon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764