logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pokaz filmów słuchaczy Warszawskiej Szkoły Reklamy w Kino LAB CSW

  PR 23.03.2009, przeczytano 2107 razy
ilustracjastrzałka

Warszawska Szkoła Reklamy serdecznie zaprasza na pokaz filmów słuchaczy I i II roku specjalizacji Produkcja obrazu filmowego i TV, który odbędzie się w Kino LAB Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski (ul. Jazdów 2, Warszawa) dnia 9 kwietnia 2009 r. Start godzina 20.30. Pokaz odbywa się w ramach projektu CSW "Ekran otwarty". Wstęp wolny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pokaz-filmow-sluchaczy-warszawskiej-szkoly-reklamy--w-kino-lab-csw,8702,artykul.html

To już kolejny pokaz, po prezentacji w Domu Sztuki na Ursynowie sprzed dwóch miesięcy, na którym przedstawiamy prace naszych słuchaczy. Ideą pokazów jest szansa konfrontacji twórczości filmowej naszych wychowanków z opiniami widzów, wśród których znajdą się wykładowcy WSR, krytycy, młodzi filmowcy i zwykła publiczność.

Integralną częścią pokazu jest dyskusja, którą moderować będzie prowadzący specjalizację filmową w WSR Artur Waczko. W programie pokazu ułożonego wg kategorii: film promocyjny, impresja, etiuda, reportaż oraz fabuła, znalazły się filmy zarówno tworzone przez słuchaczy w ramach zajęć i na zaliczenia, jak również wiele prac realizowanych bardziej prywatnie. Te ostatnie stanowić będą zaskoczenie także dla wykładowców Szkoły. To najprawdopodobniej zainspiruje interesującą, dynamiczną dyskusję, do której zachęcamy wszystkich uczestników pokazu.

Program:
1. Film Promocyjny
- „Twisted Feet – 10 breakin’ years!”, 1’40 min, Adrian Brzeziński (Trailer filmu dokumentalnego o breakdancerach z Białej Podlaskiej.)
- „Bank Pocztowy”, 1’10 min, Maciej Krzemiński, Piotr Puławski (Reklama banku, z marzeniami prezesa w tle.)
- „Pankisi”, 1’05 min., Mateusz Żegliński, Łukasz Kamiński (Reklama promująca realizację filmu dokumentalnego o Czeczenach z wąwozu Pankisi.)
- „Du bist Schoen”, 3’40 min, Julia Andrzejewska (Teledysk zespołu LaFee. Tytuł utworu przetłumaczony na Polski oznacza „Jesteś piękna”.)
- „Piosenka o Wiśle”, 3’20 min., Mateusz Cegliński (Teledysk zespołu The Bill, zrealizowany dla Greenpeace podczas spływu tratwą po Wiśle.)
- „Glamour DJS”, 3’30 min., Łukasz Kopeć, Piotr Florek (Duża liczba ładnych pań, które mają co pokazać, czyli to co zawsze w teledysku techno.)
2. Impresja
- „Przebudzenie”, 1’40 min., Mateusz Żegliński, Anna Koc (Czy zdarzyło Ci się kiedyś obudzić ale to wciąż był sen?)
- „Jak pies z kotem”, 2’50 min,Anna Koc (Niektórzy traktują swoje zwierzęta jak członków rodziny.)
- „Zielony kwadrat”, 4’30 min., Agata Kipiel (Film z przekazem podprogowym dla wytrzymałych.)
- „View”, 3’20 min, Sebastian Korczak, Kamil Deptuła, Łukasz Zyskowski (Nawet sobie nie zdajecie sprawy, z siły jaką dysponują media. Ten film was pochłonie.)
3. Etiuda
- „Zaliczenie”, 3’30 min., Mateusz Cegliński (Humoreska na temat sesji egzaminacyjnej.)
- „Przyszłość”, 4 min., Michał Wesołowski (Opowiastka o chłopaku i dziewczynie.)
- „Detektyw”, 3’45 min., Michał Wesołowski, Adrian Brzeziński (Fotograf na tropie szajki, którą stara się rozpracować.)
- „Dwóch studentów”, 3’50 min., Adrian Brzeziński, Michał Wesołowski (Współczesna przypowieść o tym, że warto jest robić kopie zapasowe.)
- „Utylizator”, 5’20 min., Dominika Osak, Mateusz Cegliński (Dzień z życia człowieka, który sprząta po nas brudy.)
- „Między nogami”, 3’55 min. Klaudia Sidor, Daniel Szwejkowski, Jacek Zieliński (Kobiece spojrzenie na relacje damsko–męskie. Autorskie kino Klaudii Sidor.)
4. Reportaż
- „Studio Skit”, 3’20 min., Łukasz Matysiak, Piotr Florek (Studio nagraniowe, które powstało z myślą o ursynowskiej młodzieży.)
- „Kabacki azyl”, 4’55 min., Urszula Kumik, Agata Kipiel, Agnieszka Pilacińska (Spojrzenie od wewnątrz na zamknięte osiedla, które są miastami w mieście.)
- „Dotknij niepodległości”, 7’20 min. Mateusz Żegliński, Anna Koc, Tomasz Rudziński (Blokada marszu w Warszawie radykalnych nacjonalistów w Dzień Niepodległości.)
- „La parkour”, 8’45 min. Artur Hryciuk, Julia Rogowska, Piotr Florek (Reportaż na temat sportu ekstremalnego, którym jest la parkour.)
- „Rzeczpospolita Zakopiańska”, 10’50 min., Maciej Krzemiński, Michał Wesołowski (Chyba nie każdy wie, że Zakopane, było kiedyś niepodległym krajem.)
5. Fabuła
- „x 2”, 29 min. Paweł Łukomski, Adrian Brzeziński (Nadszedł czas, by zacząć poszukiwania – niezależna produkcja z Białej Podlaskiej.)

Przewidywany czas projekcji: 2 godziny (+ nieograniczony czas dyskusji).

Źródło: WSR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764