logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pokaz filmów słuchaczy Warszawskiej Szkoły Reklamy w Kino LAB CSW

  PR 23.03.2009, przeczytano 2101 razy
ilustracjastrzałka

Warszawska Szkoła Reklamy serdecznie zaprasza na pokaz filmów słuchaczy I i II roku specjalizacji Produkcja obrazu filmowego i TV, który odbędzie się w Kino LAB Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski (ul. Jazdów 2, Warszawa) dnia 9 kwietnia 2009 r. Start godzina 20.30. Pokaz odbywa się w ramach projektu CSW "Ekran otwarty". Wstęp wolny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pokaz-filmow-sluchaczy-warszawskiej-szkoly-reklamy--w-kino-lab-csw,8702,artykul.html

To już kolejny pokaz, po prezentacji w Domu Sztuki na Ursynowie sprzed dwóch miesięcy, na którym przedstawiamy prace naszych słuchaczy. Ideą pokazów jest szansa konfrontacji twórczości filmowej naszych wychowanków z opiniami widzów, wśród których znajdą się wykładowcy WSR, krytycy, młodzi filmowcy i zwykła publiczność.

Integralną częścią pokazu jest dyskusja, którą moderować będzie prowadzący specjalizację filmową w WSR Artur Waczko. W programie pokazu ułożonego wg kategorii: film promocyjny, impresja, etiuda, reportaż oraz fabuła, znalazły się filmy zarówno tworzone przez słuchaczy w ramach zajęć i na zaliczenia, jak również wiele prac realizowanych bardziej prywatnie. Te ostatnie stanowić będą zaskoczenie także dla wykładowców Szkoły. To najprawdopodobniej zainspiruje interesującą, dynamiczną dyskusję, do której zachęcamy wszystkich uczestników pokazu.

Program:
1. Film Promocyjny
- „Twisted Feet – 10 breakin’ years!”, 1’40 min, Adrian Brzeziński (Trailer filmu dokumentalnego o breakdancerach z Białej Podlaskiej.)
- „Bank Pocztowy”, 1’10 min, Maciej Krzemiński, Piotr Puławski (Reklama banku, z marzeniami prezesa w tle.)
- „Pankisi”, 1’05 min., Mateusz Żegliński, Łukasz Kamiński (Reklama promująca realizację filmu dokumentalnego o Czeczenach z wąwozu Pankisi.)
- „Du bist Schoen”, 3’40 min, Julia Andrzejewska (Teledysk zespołu LaFee. Tytuł utworu przetłumaczony na Polski oznacza „Jesteś piękna”.)
- „Piosenka o Wiśle”, 3’20 min., Mateusz Cegliński (Teledysk zespołu The Bill, zrealizowany dla Greenpeace podczas spływu tratwą po Wiśle.)
- „Glamour DJS”, 3’30 min., Łukasz Kopeć, Piotr Florek (Duża liczba ładnych pań, które mają co pokazać, czyli to co zawsze w teledysku techno.)
2. Impresja
- „Przebudzenie”, 1’40 min., Mateusz Żegliński, Anna Koc (Czy zdarzyło Ci się kiedyś obudzić ale to wciąż był sen?)
- „Jak pies z kotem”, 2’50 min,Anna Koc (Niektórzy traktują swoje zwierzęta jak członków rodziny.)
- „Zielony kwadrat”, 4’30 min., Agata Kipiel (Film z przekazem podprogowym dla wytrzymałych.)
- „View”, 3’20 min, Sebastian Korczak, Kamil Deptuła, Łukasz Zyskowski (Nawet sobie nie zdajecie sprawy, z siły jaką dysponują media. Ten film was pochłonie.)
3. Etiuda
- „Zaliczenie”, 3’30 min., Mateusz Cegliński (Humoreska na temat sesji egzaminacyjnej.)
- „Przyszłość”, 4 min., Michał Wesołowski (Opowiastka o chłopaku i dziewczynie.)
- „Detektyw”, 3’45 min., Michał Wesołowski, Adrian Brzeziński (Fotograf na tropie szajki, którą stara się rozpracować.)
- „Dwóch studentów”, 3’50 min., Adrian Brzeziński, Michał Wesołowski (Współczesna przypowieść o tym, że warto jest robić kopie zapasowe.)
- „Utylizator”, 5’20 min., Dominika Osak, Mateusz Cegliński (Dzień z życia człowieka, który sprząta po nas brudy.)
- „Między nogami”, 3’55 min. Klaudia Sidor, Daniel Szwejkowski, Jacek Zieliński (Kobiece spojrzenie na relacje damsko–męskie. Autorskie kino Klaudii Sidor.)
4. Reportaż
- „Studio Skit”, 3’20 min., Łukasz Matysiak, Piotr Florek (Studio nagraniowe, które powstało z myślą o ursynowskiej młodzieży.)
- „Kabacki azyl”, 4’55 min., Urszula Kumik, Agata Kipiel, Agnieszka Pilacińska (Spojrzenie od wewnątrz na zamknięte osiedla, które są miastami w mieście.)
- „Dotknij niepodległości”, 7’20 min. Mateusz Żegliński, Anna Koc, Tomasz Rudziński (Blokada marszu w Warszawie radykalnych nacjonalistów w Dzień Niepodległości.)
- „La parkour”, 8’45 min. Artur Hryciuk, Julia Rogowska, Piotr Florek (Reportaż na temat sportu ekstremalnego, którym jest la parkour.)
- „Rzeczpospolita Zakopiańska”, 10’50 min., Maciej Krzemiński, Michał Wesołowski (Chyba nie każdy wie, że Zakopane, było kiedyś niepodległym krajem.)
5. Fabuła
- „x 2”, 29 min. Paweł Łukomski, Adrian Brzeziński (Nadszedł czas, by zacząć poszukiwania – niezależna produkcja z Białej Podlaskiej.)

Przewidywany czas projekcji: 2 godziny (+ nieograniczony czas dyskusji).

Źródło: WSR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki będzie świętować 20-lecie na targach Fespa
Mimaki Europe, producent technologii druku i cięcia do drukarek atramentowych, zaprezentuje najnowszą technologię druku UV, w tym zupełnie nowe produkty, na targach FESPA Global Print Expo 2024 (19–22 marca 2024). Jako oficjalny partner FESPA w zakresie doskonalenia UV Mimaki zaprezentuje niektóre ze swoich najbardziej zaawansowanych, energooszczędnych rozwiązań...
146. Tyle dzieci odebrało sobie życie w zeszłym roku. Dlatego dziś, 23 lutego, w Światowy Dzień Walki z Depresją, wiele polskich miast opuści flagi samorządowe do połowy masztu lub przywiesi do nich kir. Startuje ogólnopolska kampania „Żałoba 146 rodzin” Fundacji Słonie na Balkonie. Za strategią i kreacją stoi DDB Warszawa.
Gabi Drzewiecka nową ambasadorką marki Technics
Technics ogłasza nawiązanie współpracy ambasadorskiej z Gabi Drzewiecką. Energia, profesjonalizm oraz zamiłowanie do świata dźwięku dziennikarki, idealnie współgrają z wartościami, jakimi marka kieruje się już od ponad pół wieku.
Van Purr przedłuża współpracę z Dziadkiem do orzechów
Producent piwa Karpackie, Van Pur, podjął dezycję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to kolejny rok współpracy między marką a agencją.
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wybrało nowy Zarząd
Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Związku Firm Public Relations, które odbyło się 22 lutego 2024 roku, wybrano nowy Zarząd, w którego skład weszło pięć kobiet, reprezentantek czołowych agencji public relations w Polsce. Prezeską została Katarzyna Życińska (CEO 38 Content Communication). W Zarządzie znalazły się również Helena Korniejew...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764