logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pokazy oklejania Car Wrapping Show podczas targów Festiwaldruku.pl

   31.08.2017, przeczytano 734 razy
ilustracjastrzałka

Podczas targów FestiwalDruku.pl na stoisku E9 w hali III odbywać się będzie Car Wrapping Show – pokaz oklejania samochodów zorganizowany przez organizatora targów – OOH magazine we współpracy z firmami Avery Dennison i Igepa Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pokazy-oklejania-car-wrapping-show-podczas-targow-festiwaldruku.pl,33566,artykul.html

Blisko pięciometrowy Ford Mustang oklejany będzie foliami Avery Dennison dedykowanymi do druku cyfrowego.  – Wykorzystamy folię wylewaną MPI 1104 Easy Apply z klejem kanalikowym umożliwiającym repozycjonowanie folii oraz usuwanie pęcherzyków powietrza, co ułatwia i przyspiesza jej aplikację, bez konieczności stosowania podkładów czy nacięć. Folia dostosowana jest do wszystkich technologii druku cyfrowego (jak solwent, latex czy UV), zapewniając idealne dopasowanie do powierzchni 3D, również na nitach i w głębokich przetłoczeniach – wyjaśnia Jolanta Wojciechowska, Sales Specialist w Avery Dennison Polska.

Wydruk zostanie zabezpieczony laminatami: DOL 1460 Z (błyszczący) i DOL 1480 Z (matowy). – Są to laminaty wylewane, stworzone do grafik samochodowych, idealnie dopasowują się do nieregularnych powierzchni, chronią zadruk przed promieniowaniem UV i uszkodzeniami, wydłużają trwałość kolorów nawet do 6 lat – dodaje Jolanta Wojciechowska.

Folie zadrukowane będą przez firmę Igepa Polska – dystrybutora zarówno folii Avery Dennison, jak i maszyn Roland, na drukarce Roland SolJet EJ-640.

– Ploter Roland EJ-640 jest wyposażony w dwie najnowsze głowice DX7, dzięki którym można drukować szybko przy zachowaniu wysokiej jakości bez efektu paskowania. Ploter umożliwia drukowanie z szybkością aż do 102 m2/h. Do wyboru są dwie konfiguracje atramentów: 2 XCMYK lub CMYKLcLmLk – mówi Iwona Kasiczak, Specjalista ds. Marketingu w Igepa Polska.

Na foliach wydrukowane zostaną grafiki zaprojektowane przez firmę Wrap Style z Czech – jedną z najlepszych na świecie firm specjalizujących się w stylizacjach graficznych i oklejaniu samochodów, zdobywcę I miejsca w Europie w międzynarodowym konkursie Wrap like a King 2016.

Samochód oklejać będą certyfikowani aplikatorzy i trenerzy Avery Dennison:
Paweł Wasyliszyn – w branży od 1995, certyfikowany aplikator i trener Avery Dennison związany z tą marką od lat, instruktor podczas wielu pokazów i szkoleń organizowanych przez Avery Dennison i jej dystrybutorów, jeden z najbardziej doświadczonych aplikatorów folii w Polsce. Brał udział w pierwszych w Polsce aplikacjach olii wylewanych, specjalizuje się w oklejaniu reklamowym flot samochodowych.

Valdemar Kireev – rosyjski aplikator i trener aplikacji folii samoprzylepnych w segmencie samochodowym, specjalizujący się w zmianie koloru i foliach do ochrony lakieru. Z Avery związany od kilku lat, certyfikowany aplikator AD, od tego roku również oficjalny szkoleniowiec Avery Dennison. W Rosji szeroko znany pod pseudonimem ValdeVay – prowadzi video bloga o tej nazwie na YouTube i w social network, prezentując zagadnienia związane z oklejaniem.

– Jako certyfikowani przez Avery Dennison aplikatorzy znają wszelkie tajniki pracy z foliami do oklejania samochodów. Pracują zgodnie z rekomendowanymi przez producenta technikami wykorzystującymi pełnię możliwości jakie dają folie wylewane Avery Dennison, w tym pełną dopasowywalność do powierzchni 3D, możliwość repozycjonowania, łatwość usuwania pęcherzyków powietrza, a przez to dokładność i szybkość aplikacji – mówi Jolanta Wojciechowska.

  • Car Wrapping Show odbędzie się 13-14 września podczas targów FestiwalDruku.pl na stoisku E9 w hali III. Udział w pokazach jest bezpłatny.


Igepa Polska przygotowała także specjalną cenę targową na folię MPI 1104 Easy Apply, która będzie wykorzystana do oklejania samochodu podczas show.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

swiat sie konczy , ruskie nas oklejac ucza...

avatar użytkownika
,

Ale myśmy nauczyli Francuzów jeść widelcem - tego nikt nam nie odbierze ;-)  

Najnowsze w tym dziale

Druga Twarz Instalatora - nowa kampania marki Purmo
Marka Purmo, rozpoczęła nową kampanię wizerunkową - “Druga Twarz Instalatora”. Inicjatywa skupia się na specjalistach, którzy współpracują z fińskim producentem. Cel? Zmiana image’u, jaki posiadają “budowlańcy”, poprzez pokazanie ich drugiego oblicza. W ramach kampanii zrealizowano 7 profesjonalnych filmów i sesji zdjęciowych,...
Michał Sęk i Tomasz Bujok creative directorami w 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako creative directorzy dołączyli Michał Sęk i Tomasz Bujok. Będą wspierać w zarządzaniu działem kreacji Mikołaja Sadowskiego, chief creative officera & partnera.  
BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce wykorzystał w kampanii technologię deep fake
Deep fake to technologia, o której coraz głośniej w świecie internetu i nie tylko. W skrócie, jest to technika obróbki obrazu, polegająca na nałożeniu twarzy konkretnej osoby na dowolną postać przy użyciu sztucznej inteligencji. W praktyce oznacza to, że możemy zobaczyć jak pewne osoby mówią rzeczy, których nigdy by nie powiedziały.
Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem „Gramy Razem” kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle...
Rozpoczęła się Kampania „Sprawdzony - Niekręcony”
Wystartowała Kampania Uczciwych Sprzedawców Aut Używanych „Sprawdzony – Niekręcony”, mająca na celu wprowadzenie na polskim rynku sprzedaży aut używanych nowy standard - PISEMNĄ GWARANCJĘ PRZEBIEGU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764