logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pokazy oklejania Car Wrapping Show podczas targów Festiwaldruku.pl

   31.08.2017, przeczytano 695 razy
ilustracjastrzałka

Podczas targów FestiwalDruku.pl na stoisku E9 w hali III odbywać się będzie Car Wrapping Show – pokaz oklejania samochodów zorganizowany przez organizatora targów – OOH magazine we współpracy z firmami Avery Dennison i Igepa Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pokazy-oklejania-car-wrapping-show-podczas-targow-festiwaldruku.pl,33566,artykul.html

Blisko pięciometrowy Ford Mustang oklejany będzie foliami Avery Dennison dedykowanymi do druku cyfrowego.  – Wykorzystamy folię wylewaną MPI 1104 Easy Apply z klejem kanalikowym umożliwiającym repozycjonowanie folii oraz usuwanie pęcherzyków powietrza, co ułatwia i przyspiesza jej aplikację, bez konieczności stosowania podkładów czy nacięć. Folia dostosowana jest do wszystkich technologii druku cyfrowego (jak solwent, latex czy UV), zapewniając idealne dopasowanie do powierzchni 3D, również na nitach i w głębokich przetłoczeniach – wyjaśnia Jolanta Wojciechowska, Sales Specialist w Avery Dennison Polska.

Wydruk zostanie zabezpieczony laminatami: DOL 1460 Z (błyszczący) i DOL 1480 Z (matowy). – Są to laminaty wylewane, stworzone do grafik samochodowych, idealnie dopasowują się do nieregularnych powierzchni, chronią zadruk przed promieniowaniem UV i uszkodzeniami, wydłużają trwałość kolorów nawet do 6 lat – dodaje Jolanta Wojciechowska.

Folie zadrukowane będą przez firmę Igepa Polska – dystrybutora zarówno folii Avery Dennison, jak i maszyn Roland, na drukarce Roland SolJet EJ-640.

– Ploter Roland EJ-640 jest wyposażony w dwie najnowsze głowice DX7, dzięki którym można drukować szybko przy zachowaniu wysokiej jakości bez efektu paskowania. Ploter umożliwia drukowanie z szybkością aż do 102 m2/h. Do wyboru są dwie konfiguracje atramentów: 2 XCMYK lub CMYKLcLmLk – mówi Iwona Kasiczak, Specjalista ds. Marketingu w Igepa Polska.

Na foliach wydrukowane zostaną grafiki zaprojektowane przez firmę Wrap Style z Czech – jedną z najlepszych na świecie firm specjalizujących się w stylizacjach graficznych i oklejaniu samochodów, zdobywcę I miejsca w Europie w międzynarodowym konkursie Wrap like a King 2016.

Samochód oklejać będą certyfikowani aplikatorzy i trenerzy Avery Dennison:
Paweł Wasyliszyn – w branży od 1995, certyfikowany aplikator i trener Avery Dennison związany z tą marką od lat, instruktor podczas wielu pokazów i szkoleń organizowanych przez Avery Dennison i jej dystrybutorów, jeden z najbardziej doświadczonych aplikatorów folii w Polsce. Brał udział w pierwszych w Polsce aplikacjach olii wylewanych, specjalizuje się w oklejaniu reklamowym flot samochodowych.

Valdemar Kireev – rosyjski aplikator i trener aplikacji folii samoprzylepnych w segmencie samochodowym, specjalizujący się w zmianie koloru i foliach do ochrony lakieru. Z Avery związany od kilku lat, certyfikowany aplikator AD, od tego roku również oficjalny szkoleniowiec Avery Dennison. W Rosji szeroko znany pod pseudonimem ValdeVay – prowadzi video bloga o tej nazwie na YouTube i w social network, prezentując zagadnienia związane z oklejaniem.

– Jako certyfikowani przez Avery Dennison aplikatorzy znają wszelkie tajniki pracy z foliami do oklejania samochodów. Pracują zgodnie z rekomendowanymi przez producenta technikami wykorzystującymi pełnię możliwości jakie dają folie wylewane Avery Dennison, w tym pełną dopasowywalność do powierzchni 3D, możliwość repozycjonowania, łatwość usuwania pęcherzyków powietrza, a przez to dokładność i szybkość aplikacji – mówi Jolanta Wojciechowska.

  • Car Wrapping Show odbędzie się 13-14 września podczas targów FestiwalDruku.pl na stoisku E9 w hali III. Udział w pokazach jest bezpłatny.


Igepa Polska przygotowała także specjalną cenę targową na folię MPI 1104 Easy Apply, która będzie wykorzystana do oklejania samochodu podczas show.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

swiat sie konczy , ruskie nas oklejac ucza...

avatar użytkownika
,

Ale myśmy nauczyli Francuzów jeść widelcem - tego nikt nam nie odbierze ;-)  

Najnowsze w tym dziale

Wchodząca na rynek polski marka łososia MOWI właśnie wystartowała z wielokanałową kampanią reklamową “Salmon is Good, MOWI is Goodness”, której celem jest zmiana postrzegania łososia przez konsumentów oraz zwrócenie ich uwagi na walory kulinarne i bogate wartości odżywcze tej ryby.
Z wieloletnich dyskusji na temat etyki w PR jasno wynika, że konieczne jest przyjęcie i wdrożenie kodeksu wyznaczającego uniwersalne normy etyczne dla naszej branży. Dotychczasowe próby nie zakończyły się propozycją rozsądnego usprawnienia żadnego z istniejących kodeksów ani stworzenia nowych norm. Uważamy, że w obliczu fundamentalnych zmian jakie w...
Epson Polska rozbudowuje zespół sprzedaży i wsparcia technicznego
Sześcioro ekspertów z doświadczeniem w zakresie druku biznesowego dołączyło do zespołu Epson, co pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał polskiego rynku.
ING: kolejne opinie o firmach wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską
ING Bank Śląski w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm” udostępnił w sieci kolejne nagrania opinii klientów o małych firmach zaaranżowane i wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską.
Microsoft otwiera Sklep Przyszłości na warszawskim Grochowie
Microsoft razem z 30 partnerami i globalnymi producentami urzeczywistnia wizję przestrzeni handlowej przyszłości. Koncept stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów w branży handlu detalicznego i usług, którzy korzystają z cyfrowych i fizycznych kanałów dostępu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764